quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Pas op jij!
stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastigvallen, opzoeken in Google enz.
Dude! Een 9.2quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef Soempie het volgende:
Nesle wat had je voor geschiedenis?? Heb je het cijfer al terug?
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dude! Een 9.2![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogste van alle vwo4 klassen![]()
Ik had 9 punten voor de pilaren vraag![]()
Bedankttquote:
Ja ttweekquote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Cijfers van de tentamenweek?
Doe je Economie en Maatschappij?
Ooh goed zo, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 21:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja ttweek
Nog niet, op onze school kies je pas in de 5e je pakket.
Zit nu dus in de 4e. Maar in de 5e kies ik wel EM
Ziet er beter ingericht uit dan mijn kamer, schoner ook ongetwijfeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Soempie het volgende:lang geleden! 3 dagen en nog wat uur heb ik het volgehouden zonder akq
![]()
3 dagen op m'n bank gehangen![]()
[afbeelding]
let niet op de sluikreclame voor de ikea![]()
![]()
Zo was het: Studentenkamers #5![]()
Hee Dexquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ziet er beter ingericht uit dan mijn kamer, schoner ook ongetwijfeld.
Waar slaap ik als ik langskom? Niet op de bank hoop ik...
ze is EINDELIJK gearriveerd hoor..pfoequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ja, hier ben ik.
klopt. donniedarko.com gewoon toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Donnie Darko ook gezien, heb toen daarna de website bekeken. Weet niet of die nog bestaat, maar dat was wel leuk tijdverdrijf.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
Ow is daar een site van....hmm nu geen zin meer om die te bekijkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
klopt. donniedarko.com gewoon toch?
Ik was bij een concert van De Dijk...dat was even belangrijkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:01 schreef Soempie het volgende:
En Nem zou nog wel heel hard oefenen met quizen voor de lotto weekend miljonairs![]()
![]()
Hoe was het? Hoor altijd positieve verhalen over concerten van De Dijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was bij een concert van De Dijk...dat was even belangrijker
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Neleos het volgende:
En ik zie dat ik exact dezelfde tafel heb als Soempie![]()
Zekerquote:
Vrijdagochtend is toch ook geen moment om enorm te gaan filosoferen.quote:Heb me verslapen en heb college filosofie gemist.![]()
Vorige week vrijdag ook alGaat lekker hier
![]()
Voor een vrijdagochtend is alles te vroegquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
ZekerMaar jij had ook problemen met het in elkaar zetten dus, of was dat die bank? Ik kreeg toen de schroeven er telkens niet in. Ben daar echt lang mee bezig geweest.
![]()
[..]
Vrijdagochtend is toch ook geen moment om enorm te gaan filosoferen.Veels te vroeg
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor een vrijdagochtend is alles te vroeg![]()
De meeste Ikea prut die ik heb, heb ik redelijk makkelijk in elkaar gezet, behalve die tafel. Ik heb de schroeven erin gedraaid door de schroevendraaier met twee handen vast te houden. En toen lukte het nog niet. Dus heb ik eerst met een boor die gaten groter gemaakt. Toen lukte het pas. En de handen helemaal kapot inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:46 schreef Soempie het volgende:
Ik had problemen met die stoel, omdat ik een onderdeel kwijt was. Dan wil het niet![]()
En van die schroeven in dat tafeltje krijg je pijn in je handen!Wat een rotschroeven waren dat, inderdaad. Maar had hem wel zo in elkaar. De rest van m'n ikea-prut heb ik in elkaar láten zetten
![]()
![]()
En filosofie op vrijdagochtend is inderdaad geen succes..'s avonds laat wil dat beter![]()
Had je geen boormachine dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
De meeste Ikea prut die ik heb, heb ik redelijk makkelijk in elkaar gezet, behalve die tafel. Ik heb de schroeven erin gedraaid door de schroevendraaier met twee handen vast te houden. En toen lukte het nog niet. Dus heb ik eerst met een boor die gaten groter gemaakt. Toen lukte het pas. En de handen helemaal kapot inderdaad.
Maar nu ben ik wel heel tevreden met mijn tafel![]()
Ja, uiteindelijk heb ik dat maar gedaan. Maar ik had verwacht dat die voorgeboorde gaten wel zouden passen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had je geen boormachine dan?
super soempiequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Soempie het volgende:
schroevendraaier?![]()
ik heb die schroeven er met m'n handen ingedraaid![]()
volgens mij kon dat helemaal niet met schoevendraaier?
Met je handen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Soempie het volgende:
schroevendraaier?![]()
ik heb die schroeven er met m'n handen ingedraaid![]()
volgens mij kon dat helemaal niet met schoevendraaier?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat Neleos niet lukt met de schoevendraaier lukt soempie met dr handen![]()
Ik moest 4 schroeven per tafelpoot in het tafelblad draaien. Dacht ik. Maar het is al meer dan een half jaar geleden dat ik die tafel in elkaar gezet heb. Dus ik weet het niet precies meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar die schroeven moesten in het tafelblad en daar moest je de poten op draaien, dus waar Neleos nou die schroevendraaier voor heeft gebruiktZou mij ook niet lukken met schroevendraaier
![]()
en dan weer problemen bij het inelkaar zettenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Soempie het volgende:
Hup Neleos, tafel uit elkaar halen en kijken hoe het ook alweer zat![]()
En dan weer opnieuw in elkaar zetten zeker. Mijn handen zijn net genezen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Soempie het volgende:
Hup Neleos, tafel uit elkaar halen en kijken hoe het ook alweer zat![]()
Pijnlijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
Pff ik heb een zware ochtend gehad...
Ik loop dus naar de badkamer op mijn blote voetjes... Stap ik op een naald die recht overeind in mijn vloerbedekking zit!Zeeeer! En toen zat die ook nog eens vast in mijn voet
![]()
Dus nu heb ik een zere voet!
Ik denk dat ik die nog wel heb ja. Ik heb ook enorm veel bergruimte in mijn appartementje, die moet ik toch ergens mee opvullen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef Soempie het volgende:
heb je serieus de handleiding bewaard van dat tafeltje?![]()
![]()
misschien had ik dat ook moeten doen..ik heb alles weggegooid![]()
Nee, hier doet het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:41 schreef Soempie het volgende:
Dag Yuri![]()
Ligt het aan mijn internetverbinding of doet Fok! gewoon moeilijk![]()
mwa, dan ga ik hardlopen en daarna beginnen met m'n literatuuronderzoekquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:47 schreef iamredleader het volgende:
Nee, hier doet het ook moeilijk.![]()
Gezelligquote:
Hmmm. Je kan natuurlijk ook gewoon een tvp d'r in plempen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
ik wilde net even die album top 100 aller tijden opslaan onder m'n favorites, zodat ik hem nog een terug kan kijken...
Dus ik: 'Add Favorite' ..en geen naam gegeven verder.. nu staat hij onder 'cannot find server'Als ik hem aanklik krijg ik wel de album top 100
![]()
Geweldig natuurlijk! Ik zal straks wel even wat fotos posten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was het? Hoor altijd positieve verhalen over concerten van De Dijk
[..]
Ik ben 1 keer bij de Dijk geweest en dat was inderdaad een tof optreden. Het publiek was ook heel verschillend, van jong tot oud. Mooi feestje toen ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk! Ik zal straks wel even wat fotos posten.
Als je nog nooit naar De Dijk bent geweest MOET je gewoon een keer gaan.
Voorwaarden: kleine zaal (dus geen Ahoy ofso) en GEEN zitplaatsen.
Ik heb verscheidene mensen meegenomen in de loop der jaren die geen echte Dijkfans zijn maar die één van hun beste concerten daar hebben beleefd. Dat komt puur door de feestsfeer die de heren creeeren
Strak: fotos
't Vond je ervaan? In 1984 waren ze wel iets anders dan nu natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb De Dijk twee drie keer gezien. De eerste keer was in 1984.(ook nog een keer in het Vondelpark)
Wehehehe dat heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat het een enorme chagrijn wordtquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Lienekien het volgende:
In 1984 hadden ze volgens mij net Bloedend Hart uit. Ik zou nog ergens foto's moeten hebben. Ze waren een vroege act op Waterpop. Echt druk was het niet.
Van die keer in de Oosterpoort in Groningen weet ik nog goed dat het publiek na twee nummers al een kolkende massa was. De Dijk is een feestje, maar ik heb gehoord dat je niet de pech moet hebben dan Van der Lubbe in een slecht humeur is.
Eeej die bloedend hart toer heb ik ze ook nog gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Lienekien het volgende:
In 1984 hadden ze volgens mij net Bloedend Hart uit. Ik zou nog ergens foto's moeten hebben. Ze waren een vroege act op Waterpop. Echt druk was het niet.
Van die keer in de Oosterpoort in Groningen weet ik nog goed dat het publiek na twee nummers al een kolkende massa was. De Dijk is een feestje, maar ik heb gehoord dat je niet de pech moet hebben dan Van der Lubbe in een slecht humeur is.
Dat wil ik ook..., maar nog 1 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb sinds woensdagmiddag weekend
tot en met maandag
en dinsdag begint het nieuwe blok
ja dat allemaalquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:47 schreef Nesle het volgende:
Damn, dat allemaal?
Succes !
Ik heb mijn franse cijfer binnen, 7.1
Nog maar 3 en ik weet of ik stempelvrij ben
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:47 schreef Nesle het volgende:
Damn, dat allemaal?
Succes !
Ik heb mijn franse cijfer binnen, 7.1
Nog maar 3 en ik weet of ik stempelvrij ben
Net als Nemquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:25 schreef cafca het volgende:
Ja, ik dacht ik één klap rijk te worden!
Hihi bedankt alweerquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja dat allemaal![]()
Wat is stempelvrij? En wat had je zus voor geschiedenis?![]()
Netjes die 7.1 trouwens![]()
Ja nou, bij ons wordt dat waarschijnlijk ook afgeschaft hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:13 schreef Soempie het volgende:
Ook een mooi cijfer, maar jij had lekker hoger
En die banduren heb ik ook nog gehad. Wij waren alleen nooit stempelvrij![]()
Ik gebruik gewoon torrentsquote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet sinds gisteren weer waarom ik nooit meer torrents download.
Wat een retetrage bende
Idd tijd geleden flink wat afleveringen gezien. Die met Kate Winslet vond ik nogwel de leukste denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef MaJo het volgende:
Nem, heb net trouwens extras gezien. Ga ik zeker volgen, echt leuk!
Leukquote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Soempie het volgende:lang geleden! 3 dagen en nog wat uur heb ik het volgehouden zonder akq
![]()
3 dagen op m'n bank gehangen![]()
[afbeelding]
let niet op de sluikreclame voor de ikea![]()
![]()
Zo was het: Studentenkamers #5![]()
Die moet ik nog steeds een 2e keer zien. Een keer heel laat in de nacht gekeken en herinner me er niet meer al te veel vanquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Donnie Darko ook gezien, heb toen daarna de website bekeken. Weet niet of die nog bestaat, maar dat was wel leuk tijdverdrijf.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:39 schreef Soempie het volgende:
Weekend!!![]()
Moet het hele weekend studies/ boeken lezen met titels als:
women and education, sekse als pedagogisch motief, a woman's place in education, probleemverkenning emancipatie, feminism and social justice in education, onderzoek naar deelname en rendement van mannelijke en vrouwelijk studenten, 100 jaar promoverende vrouwen aan de UvA etc, etc![]()
Veel koffie dus![]()
beterschap ermeequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:55 schreef Neleos het volgende:
TROS muziekfeest is op tv. Ik heb mezelf nog niet gespot.
Ik kan ook piepenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef Soempie het volgende:
het scroll wieltje van m'n muis piept
Scheisse!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maar mijn zus heeft me verslagen op duits hoor
Ik dacht dat je bedoelde dat jouw zus jouw verslagen in het Duits had.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maar mijn zus heeft me verslagen op duits hoor
Zo kun je het opvatten jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat jouw zus jouw verslagen in het Duits had.![]()
Nevermind![]()
![]()
Dat van mij is niet veel groter trouwens. Ik denk 14? Alles past preciesquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Leuk, zou willen dat ik die ruimte had
![]()
12m² is inmiddels wat te weinig geworden...
[..]
zal je helpen onthoudenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Die moet ik nog steeds een 2e keer zien. Een keer heel laat in de nacht gekeken en herinner me er niet meer al te veel van
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Jij weet na dit weekend alles van vrouwenemancipatie!
[..]
vast niet zo irritant als mijn muisquote:
quote:
Ben ik toch nog ergens goed inquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef Nesle het volgende:
Quotechamp!
Je riep?quote:
Hier past alles nietquote:[..]
Dat van mij is niet veel groter trouwens. Ik denk 14? Alles past precies![]()
edit: ongeveer 16, laatmaar![]()
Ik piep niet irritantquote:[..]
vast niet zo irritant als mijn muis![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Homdeck het volgende:
zitten jullie ook vol spanning naar die dominosteentjes te kijken?![]()
Zij moeten denk ik die builders challange doenHoor/zie ik netquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook naar die stenen zit te kijken. Waarom moesten die 2 nou net zo raar reageren toen hun naam eruit kwam? Heb ik ff gemist...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Weltrustren iedereen. iK GA slapenmorgen traine!!
Het gaat om de auto. Sms 1,2 of 3. De lijnen staan open!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef Soempie het volgende:
ik mis alles!![]()
Domino. Praat me bij, wat gebeurt er?!??! Hoe ver zijn ze? eh eh ehhh![]()
Wist niet eens dat dat vandaag was, gelukkig die voorbereidingszooi volledig gemist op een leuk fragment bij De Wereld Draait Door na.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef Soempie het volgende:
domino? is het weer zo ver
Nou, ik heb EINDELIJK een tv...maar geen kabeltje, dus heb ik er nog niks aan
trustenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Weltrustren iedereen. iK GA slapenmorgen traine!!
Naar welk nummer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat om de auto. Sms 1,2 of 3. De lijnen staan open!![]()
Ohja, eeh...quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar welk nummer?![]()
Nu heb ik de auto gemist!![]()
Jeejquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
En we kunnen Meneer Reinders feliciteren met zijn nieuwe Honda huppeldepup!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
En we kunnen Meneer Reinders feliciteren met zijn nieuwe Honda huppeldepup!
ja hoor. ik heb er ook al 4 waarvan ik er 2 nog nooit gesproken hebquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:29 schreef Neleos het volgende:
Ik heb nog helemaal geen fokkers in mijn msn lijst. Soempie, Homdeck, mag ik jullie toevoegen?![]()
![]()
Kun je mij je MSN pm'en? Door de Chaos die fok vandaag is heen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja hoor. ik heb er ook al 4 waarvan ik er 2 nog nooit gesproken heb![]()
ik kan nu helemaal niks meer openen lijkt het welquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kun je mij je MSN pm'en? Door de Chaos die fok vandaag is heen?
Nu welquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb ook geen fok!kers in mijn lijst
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:10 schreef Nesle het volgende:
De builderschallenge is nu bezig. Ze moeten opschieten! OOOOOOOOH ze beginnen al te vallen, ze moeten nu heeeeeeeel snel gaan neerzetten! Oh man man man man man man. Kijk Kijk Kijk! Even wachten geen risico's! Ze zijn klaar en wachten! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gelukt!!!! Gejuich gejoel gedans gespring!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:12 schreef Neleos het volgende:
Wauw!!!!!111!! Houdt de aorta het nog!!@1@#!!@@!!!!!!ii1!@1211Kim WIldeEInsZweiPoliszieKaraaijjr!!!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:13 schreef Neleos het volgende:
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!@11!!@Einz!!!@
quote:
Ah daar ben je dacht al even dat je niet meer zou komenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef Neleos het volgende:
ha
Ja, ik ben d'rquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ah daar ben je dacht al even dat je niet meer zou komen![]()
Ik denk dat ik dan lekker op mijn bed lig te stinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:15 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat Nem wel leuk verslag kan doen morgen![]()
Misschien kun je nu wel de auto winnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:12 schreef Soempie het volgende:
wie doet er morgen live verslag hier van de intocht voor mij?![]()
beviel wel met dat dominogedoe
van marsepein zekerquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Misschien kun je nu wel de auto winnen.![]()
![]()
Middelburgquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:31 schreef wyccie het volgende:
Waar komt de Sint ook weer aan?
Ik denk dat ze dan iets anders moet doen aangezien ze het ook niet kan kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, da's een eind weg. Ik wilde Soempie net adviseren om zelf naar de intocht te gaan.
Dat was omdat ze geen kabel voor de tv had. Toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat ze dan iets anders moet doen aangezien ze het ook niet kan kijken
Ohjaquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was omdat ze geen kabel voor de tv had. Toch?
heb alleen een fietsquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij komt om 12 uur aan dus als je nu weg gaat lukt het net![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:12 schreef Soempie het volgende:
als ik via eelde ga hoef ik ook niet zo vroeg op te staan natuurlijk![]()
quote:
quote:
Is deze vraag aan mij?quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe huis/kamer/apartement ?
Slaap lekker soempiequote:Op zaterdag 18 november 2006 03:24 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen. Zodra ik wakker word begint m'n 'studeer-je-suf-weekend'![]()
Truste![]()
Hoop dat alles goed gaat morgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is deze vraag aan mij?
Woon er nog steeds niet helemaal, al wel wat spullen verhuisd maar morgen gaat alles die kant op dus dan woon ik er echtAlleen slaap ik 's avonds ergens anders dus dat schiet dan weer niet op
En noem het maar gerust een huis, aangezien ik samen met 3 vrienden een heel huis tot mijn beschikking heb![]()
Over verhuizen zie bovenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:25 schreef Soempie het volgende:
Lukt het met verhuizen MaJo? En afstuderen? En enenenen hoe waren de concerten?
Oeh vind jij hem ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:28 schreef Soempie het volgende:
Dat van die zanger had ik teruggelezen ja![]()
![]()
Haha, ben nooit zo heel erg bang voor concurrentiequote:Op zaterdag 18 november 2006 03:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ehhh...nee niet echt![]()
smaken verschillen..
Maar jullie zagen er wel erguit hoor!
Hoop niet dat ik nu Lien beledig![]()
![]()
Kun je mij zijn telefoonnummer passen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laats zag ik iemand bij mij op school die erg op hem leek![]()
hoop niet dat dit op mij slaat, was eventjes aan het rondsurfenquote:
Sorry die ben ik net vergeten te vragenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mij zijn telefoonnummer passen?
nee, m'n telefoon gingquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoop niet dat dit op mij slaat, was eventjes aan het rondsurfen
Ik dacht even aan een soort horror senarioquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, m'n telefoon ging
Om half vier 's nachts![]()
't was Stanley met een berichtje![]()
Ik leg wel een briefje neer op de keuken tafel of mn vader het wilt opnemenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:48 schreef Soempie het volgende:
Hee Yuri, volgens mij ga jij nooit op tijd wakker zijn voor die intocht![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sorry die ben ik net vergeten te vragen![]()
Ga jij voor cheap knock-offs? Goedkoop is duurkoop, je weetzquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mij zijn telefoonnummer passen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:13 schreef Nesle het volgende:
Ik zeg weer
Ik ga ff wedstrijden spelen met volleybal
Ik heb vanavond volleybalquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:13 schreef Nesle het volgende:
Ik zeg weer
Ik ga ff wedstrijden spelen met volleybal
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Jaartje of 2. Ik was 14 ofso en ik zat in een *kuch* team met 8,9 en 10jarigen vanwege een tekort aan belangstelling
Ik was vrij goed en kon in een hoger team maar dat was er dus niet. En dan gaat het gauw vervelen als een 9-jarige kleuter het spel verneukt
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
Of tegen 6- jarigen, dan kan ik het nog winnen![]()
Misschien een idee voor de volgende meetquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Soempie het volgende:
Niet mij uitlachen hoormaar eigenlijk mis ik dat wel: 's avonds stoepranden, voetballen, softballen, etc.
Buitenspelen dus![]()
![]()
![]()
Ik ben serieus voorquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de volgende meet
Ja. 10en.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Soempie het volgende:
10en?
Bussietrap of blikkietrap want daar werd het vroeger mee gedaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:29 schreef Soempie het volgende:
Of dat ene spel waarbij een bal wordt weggetrapt. Iemand gaat hem halen en legt de bal terug enenenen dan gaat de rest zich dus verstoppen!![]()
En dan en dan..dan gaat die ene dus zoeken enzo he en dan als de bal weer weggetrapt wordtdan moet hij hem weer halen en begint het weer opnieuw!!!! Dat deden we altijd in de zomer! Met alle buurtkinderen en dat was supertof!
![]()
Hoe heet dat?![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Wij speelden ook altijd
flesvoetbal
Iedereen had dan een fles gevult met water(zonder dop erop) en dan moest je met de bal de fles van de andere omtrappen en als je fles leeg was had je verloren.
Dat is zeker grappigquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Zwaai verstoppertje:
Als de zoeker iemand heeft gezien, gaat diegene achter de zoeker aanlopen. De zoeker mag niet acherom kijken. Als je dan achter de zoeker loopt en je ziet iemand die verstopt zit en die naar je zwaait, mag je weer gaan verstoppen...
Zo grappig!!![]()
Mooie foto's trouwens!
Ehm ja. Hij doet me altijd denken aan Joe Cocker. Het resulteert ook in de "onwijze gay" fotoquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel: hij is heel expressief wel![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wij waren vroeger wel eerlijk als kinderenGewoon wachten tot dat iemand zwaait
Anders gaat de lol er ook snel van af!
![]()
Nee...quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Gingen jullie vroeger ook de afstandsbediening van thuis jatten en dan met je buurtkindertjes langs alle huizen en de televisies uit doen?Of op een andere zender zetten?
Gisteren gepokerd met iemand die Pabo doet. En je raad het al: totaal niet in staat te rekenenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben niet goed in uitleggen. Daarom word ik ook onderwijzeres als ik groot ben.![]()
Ik heb de rekentoets gelukkig al vorig jaar gehaaldquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gisteren gepokerd met iemand die Pabo doet. En je raad het al: totaal niet in staat te rekenen
Vergat steeds de waarde van de 4 soorten chips die we hadden en het optellen ging steeds gewoon niet![]()
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Sooo...tijd voor een scooter!
Weet je al wat je gaat krijgen?
Goddank!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ik heb natuurlijk allemaal onmenselijke cadeaus gevraagd
En die scooter komt niet, ik blijf gewoon fietsen
Onmenselijke cadeaus? Wat moet ik daar onder verstaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ik heb natuurlijk allemaal onmenselijke cadeaus gevraagd
En die scooter komt niet, ik blijf gewoon fietsen
Ik ben ook niet goed in rekenen(hoofdrekenen) maar ik word ook geen leraarquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de rekentoets gelukkig al vorig jaar gehaaldZijn idd best wel veel PABO studenten die gewoon niet kunnen rekenen. Of ze kunnen niet spellen!
![]()
250 euro + cadeausquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onmenselijke cadeaus? Wat moet ik daar onder verstaan?
Daar heb je om GEVRAAGD?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
250 euro + cadeaus
Laptop, mobiel etc
Ik probeer het gewoon altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je om GEVRAAGD?![]()
Wehehehe was ik maar weet 16
Ik stiekem ookquote:
Ik ga nooit verstoppertje spelen met Soempiequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
oke![]()
ik denk dat ik vals had gespeelden dan lol om de zoeker met z'n allen, die niks door heeft
![]()
![]()
Met mij wel he? Ik ben wel eerlijk met verstoppertje!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga nooit verstoppertje spelen met Soempie![]()
valsspeler!
![]()
alleen bij dat rare zwaaiverstoppertje hoor..quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga nooit verstoppertje spelen met Soempie![]()
valsspeler!
![]()
Met jou wil ik wel verstoppertje spelen hoor, zolang je maar wel eerlijk speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met mij wel he? Ik ben wel eerlijk met verstoppertje!![]()
Nou vooruit, als we geen zwaaiverstoppertje doen mag jij ook meedoenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
alleen bij dat rare zwaaiverstoppertje hoor..![]()
Ajquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:07 schreef Nesle het volgende:
Nou lekker weer dit.
Kom net van mijn oma vandaan, ze is heel ziek en is snachts gevallen en nu is haar hele rechterkant van haar hoofd blauw. Ze willen haar in t verzorgingstehuis het liefst naar het ziekenhuis brengen. Maar dat wil ze zelf niet, want anders kan ze niet naar mn verjaardag morgen.![]()
![]()
Ik ben met mijn pa en zus weggegaan. Mijn moeder is daar gebleven, hoop dat ze het laten nakijken enzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Aj![]()
Heb je haar niet kunnen overtuigen om toch even naar het ziekenhuis te gaan, lijkt me wel slim voor de zekerheid als ik t zo lees.
Sterkte drmee iig
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Kap nah!
Mijn vraag:
Wie is dit?
[afbeelding]
Zagen jullie dat? Jayhawk heeft een plaatjesvraag goed!quote:
Is dat bijzonder dan, van Jayhawk?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zagen jullie dat? Jayhawk heeft een plaatjesvraag goed!![]()
Plaatjes waarvan de bestandsnaam zijn veranderd, zijn niet te googlen. Tot op heden heeft Jayhawk dan ook bijna nooit een plaatjesvraag goed gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Is dat bijzonder dan, van Jayhawk?
Oh ik wist niet dat hij een verdachte googlelaar was. Maarja, ze hebben mij ook wel een keer beschuldigd van googlen, maar gelukkig weten de mensen hier wel beterquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Plaatjes waarvan de bestandsnaam zijn veranderd, zijn niet te googlen. Tot op heden heeft Jayhawk dan ook bijna nooit een plaatjesvraag goed gehad.
Jij?!!? Wanneer, zeker in het begin?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik wist niet dat hij een verdachte googlelaar was. Maarja, ze hebben mij ook wel een keer beschuldigd van googlen, maar gelukkig weten de mensen hier wel beter
Het was wel meer dan verdacht hoor, betrapt is een beter woord...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat hij een verdachte googlelaar was. Maarja, ze hebben mij ook wel een keer beschuldigd van googlen, maar gelukkig weten de mensen hier wel beter
Ja in het begin ja...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij?!!? Wanneer, zeker in het begin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |