Ah daar ben je dacht al even dat je niet meer zou komenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef Neleos het volgende:
ha
Ja, ik ben d'rquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ah daar ben je dacht al even dat je niet meer zou komen![]()
Ik denk dat ik dan lekker op mijn bed lig te stinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:15 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat Nem wel leuk verslag kan doen morgen![]()
Misschien kun je nu wel de auto winnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:12 schreef Soempie het volgende:
wie doet er morgen live verslag hier van de intocht voor mij?![]()
beviel wel met dat dominogedoe
van marsepein zekerquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Misschien kun je nu wel de auto winnen.![]()
![]()
Middelburgquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:31 schreef wyccie het volgende:
Waar komt de Sint ook weer aan?
Ik denk dat ze dan iets anders moet doen aangezien ze het ook niet kan kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, da's een eind weg. Ik wilde Soempie net adviseren om zelf naar de intocht te gaan.
Dat was omdat ze geen kabel voor de tv had. Toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat ze dan iets anders moet doen aangezien ze het ook niet kan kijken
Ohjaquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was omdat ze geen kabel voor de tv had. Toch?
heb alleen een fietsquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij komt om 12 uur aan dus als je nu weg gaat lukt het net![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:12 schreef Soempie het volgende:
als ik via eelde ga hoef ik ook niet zo vroeg op te staan natuurlijk![]()
quote:
quote:
Is deze vraag aan mij?quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe huis/kamer/apartement ?
Slaap lekker soempiequote:Op zaterdag 18 november 2006 03:24 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen. Zodra ik wakker word begint m'n 'studeer-je-suf-weekend'![]()
Truste![]()
Hoop dat alles goed gaat morgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is deze vraag aan mij?
Woon er nog steeds niet helemaal, al wel wat spullen verhuisd maar morgen gaat alles die kant op dus dan woon ik er echtAlleen slaap ik 's avonds ergens anders dus dat schiet dan weer niet op
En noem het maar gerust een huis, aangezien ik samen met 3 vrienden een heel huis tot mijn beschikking heb![]()
Over verhuizen zie bovenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:25 schreef Soempie het volgende:
Lukt het met verhuizen MaJo? En afstuderen? En enenenen hoe waren de concerten?
Oeh vind jij hem ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:28 schreef Soempie het volgende:
Dat van die zanger had ik teruggelezen ja![]()
![]()
Haha, ben nooit zo heel erg bang voor concurrentiequote:Op zaterdag 18 november 2006 03:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ehhh...nee niet echt![]()
smaken verschillen..
Maar jullie zagen er wel erguit hoor!
Hoop niet dat ik nu Lien beledig![]()
![]()
Kun je mij zijn telefoonnummer passen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laats zag ik iemand bij mij op school die erg op hem leek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |