hoop niet dat dit op mij slaat, was eventjes aan het rondsurfenquote:
Sorry die ben ik net vergeten te vragenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mij zijn telefoonnummer passen?
nee, m'n telefoon gingquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoop niet dat dit op mij slaat, was eventjes aan het rondsurfen
Ik dacht even aan een soort horror senarioquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, m'n telefoon ging
Om half vier 's nachts![]()
't was Stanley met een berichtje![]()
Ik leg wel een briefje neer op de keuken tafel of mn vader het wilt opnemenquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:48 schreef Soempie het volgende:
Hee Yuri, volgens mij ga jij nooit op tijd wakker zijn voor die intocht![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sorry die ben ik net vergeten te vragen![]()
Ga jij voor cheap knock-offs? Goedkoop is duurkoop, je weetzquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mij zijn telefoonnummer passen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:13 schreef Nesle het volgende:
Ik zeg weer
Ik ga ff wedstrijden spelen met volleybal
Ik heb vanavond volleybalquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:13 schreef Nesle het volgende:
Ik zeg weer
Ik ga ff wedstrijden spelen met volleybal
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Jaartje of 2. Ik was 14 ofso en ik zat in een *kuch* team met 8,9 en 10jarigen vanwege een tekort aan belangstelling
Ik was vrij goed en kon in een hoger team maar dat was er dus niet. En dan gaat het gauw vervelen als een 9-jarige kleuter het spel verneukt
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
Of tegen 6- jarigen, dan kan ik het nog winnen![]()
Misschien een idee voor de volgende meetquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Soempie het volgende:
Niet mij uitlachen hoormaar eigenlijk mis ik dat wel: 's avonds stoepranden, voetballen, softballen, etc.
Buitenspelen dus![]()
![]()
![]()
Ik ben serieus voorquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de volgende meet
Ja. 10en.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Soempie het volgende:
10en?
Bussietrap of blikkietrap want daar werd het vroeger mee gedaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:29 schreef Soempie het volgende:
Of dat ene spel waarbij een bal wordt weggetrapt. Iemand gaat hem halen en legt de bal terug enenenen dan gaat de rest zich dus verstoppen!![]()
En dan en dan..dan gaat die ene dus zoeken enzo he en dan als de bal weer weggetrapt wordtdan moet hij hem weer halen en begint het weer opnieuw!!!! Dat deden we altijd in de zomer! Met alle buurtkinderen en dat was supertof!
![]()
Hoe heet dat?![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Wij speelden ook altijd
flesvoetbal
Iedereen had dan een fles gevult met water(zonder dop erop) en dan moest je met de bal de fles van de andere omtrappen en als je fles leeg was had je verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |