Dat is zeker grappigquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Zwaai verstoppertje:
Als de zoeker iemand heeft gezien, gaat diegene achter de zoeker aanlopen. De zoeker mag niet acherom kijken. Als je dan achter de zoeker loopt en je ziet iemand die verstopt zit en die naar je zwaait, mag je weer gaan verstoppen...
Zo grappig!!![]()
Mooie foto's trouwens!
Ehm ja. Hij doet me altijd denken aan Joe Cocker. Het resulteert ook in de "onwijze gay" fotoquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel: hij is heel expressief wel![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wij waren vroeger wel eerlijk als kinderenGewoon wachten tot dat iemand zwaait
Anders gaat de lol er ook snel van af!
![]()
Nee...quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Gingen jullie vroeger ook de afstandsbediening van thuis jatten en dan met je buurtkindertjes langs alle huizen en de televisies uit doen?Of op een andere zender zetten?
Gisteren gepokerd met iemand die Pabo doet. En je raad het al: totaal niet in staat te rekenenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben niet goed in uitleggen. Daarom word ik ook onderwijzeres als ik groot ben.![]()
Ik heb de rekentoets gelukkig al vorig jaar gehaaldquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gisteren gepokerd met iemand die Pabo doet. En je raad het al: totaal niet in staat te rekenen
Vergat steeds de waarde van de 4 soorten chips die we hadden en het optellen ging steeds gewoon niet![]()
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Sooo...tijd voor een scooter!
Weet je al wat je gaat krijgen?
Goddank!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ik heb natuurlijk allemaal onmenselijke cadeaus gevraagd
En die scooter komt niet, ik blijf gewoon fietsen
Onmenselijke cadeaus? Wat moet ik daar onder verstaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ik heb natuurlijk allemaal onmenselijke cadeaus gevraagd
En die scooter komt niet, ik blijf gewoon fietsen
Ik ben ook niet goed in rekenen(hoofdrekenen) maar ik word ook geen leraarquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de rekentoets gelukkig al vorig jaar gehaaldZijn idd best wel veel PABO studenten die gewoon niet kunnen rekenen. Of ze kunnen niet spellen!
![]()
250 euro + cadeausquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onmenselijke cadeaus? Wat moet ik daar onder verstaan?
Daar heb je om GEVRAAGD?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
250 euro + cadeaus
Laptop, mobiel etc
Ik probeer het gewoon altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je om GEVRAAGD?![]()
Wehehehe was ik maar weet 16
Ik stiekem ookquote:
Ik ga nooit verstoppertje spelen met Soempiequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
oke![]()
ik denk dat ik vals had gespeelden dan lol om de zoeker met z'n allen, die niks door heeft
![]()
![]()
Met mij wel he? Ik ben wel eerlijk met verstoppertje!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga nooit verstoppertje spelen met Soempie![]()
valsspeler!
![]()
alleen bij dat rare zwaaiverstoppertje hoor..quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga nooit verstoppertje spelen met Soempie![]()
valsspeler!
![]()
Met jou wil ik wel verstoppertje spelen hoor, zolang je maar wel eerlijk speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met mij wel he? Ik ben wel eerlijk met verstoppertje!![]()
Nou vooruit, als we geen zwaaiverstoppertje doen mag jij ook meedoenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
alleen bij dat rare zwaaiverstoppertje hoor..![]()
Ajquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:07 schreef Nesle het volgende:
Nou lekker weer dit.
Kom net van mijn oma vandaan, ze is heel ziek en is snachts gevallen en nu is haar hele rechterkant van haar hoofd blauw. Ze willen haar in t verzorgingstehuis het liefst naar het ziekenhuis brengen. Maar dat wil ze zelf niet, want anders kan ze niet naar mn verjaardag morgen.![]()
![]()
Ik ben met mijn pa en zus weggegaan. Mijn moeder is daar gebleven, hoop dat ze het laten nakijken enzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Aj![]()
Heb je haar niet kunnen overtuigen om toch even naar het ziekenhuis te gaan, lijkt me wel slim voor de zekerheid als ik t zo lees.
Sterkte drmee iig
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Kap nah!
Mijn vraag:
Wie is dit?
[afbeelding]
Zagen jullie dat? Jayhawk heeft een plaatjesvraag goed!quote:
Is dat bijzonder dan, van Jayhawk?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zagen jullie dat? Jayhawk heeft een plaatjesvraag goed!![]()
Plaatjes waarvan de bestandsnaam zijn veranderd, zijn niet te googlen. Tot op heden heeft Jayhawk dan ook bijna nooit een plaatjesvraag goed gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Is dat bijzonder dan, van Jayhawk?
Oh ik wist niet dat hij een verdachte googlelaar was. Maarja, ze hebben mij ook wel een keer beschuldigd van googlen, maar gelukkig weten de mensen hier wel beterquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Plaatjes waarvan de bestandsnaam zijn veranderd, zijn niet te googlen. Tot op heden heeft Jayhawk dan ook bijna nooit een plaatjesvraag goed gehad.
Jij?!!? Wanneer, zeker in het begin?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik wist niet dat hij een verdachte googlelaar was. Maarja, ze hebben mij ook wel een keer beschuldigd van googlen, maar gelukkig weten de mensen hier wel beter
Het was wel meer dan verdacht hoor, betrapt is een beter woord...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat hij een verdachte googlelaar was. Maarja, ze hebben mij ook wel een keer beschuldigd van googlen, maar gelukkig weten de mensen hier wel beter
Ja in het begin ja...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij?!!? Wanneer, zeker in het begin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |