Als ik zie welk een enthousiasme de stichting uistraalt, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven !quote:Beste mensen,
Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!
Wat is Cystic Fibrosis?
Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.
Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.
Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.
In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.
Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.
Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.
We zijn bezig met twee verschillende projecten:
1. Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
2. Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.
Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:
Ad 1 :
Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:
o hardware (PC’s en webcams),
o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)
o zg. ‘breedband’ verbindingen.
Ad 2 :
We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.
Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.
We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!
Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.
Ontzettend veel succes en plezier!
Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,
Willeke Rasenberg
voorzitter
.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[quote]Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef ElisaB het volgende:
Het is maandag 20 november, 20:06 uur:
De tussenstand
Bank 1.577,64
Giro 1.074,23
Anders 75,00
Totaal 2.726,87
We gaan heul hard richting de ¤ 3.000
quote:We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden. Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.
Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:
2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind
Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef ElisaB het volgende:
En... we... zijn ...
Door de ¤ 1.500 heen![]()
![]()
Rewimo, je denkt ook aan allesquote:Op woensdag 15 november 2006 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Vergeten jullie niet om je linkje in je sig aan te passen?
dat bewijsje kun je zonder problemen krijgenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:54 schreef L-IS het volgende:
Als mijn bedrijf 500,- overmaakt, krijgen we dan een bewijsje? Anders gaan klanten zeiken![]()
En tot wanneer kan je overmaken?
ah kut, vóór half december lukt me niet (doen jaarlijks aan goede doelen)quote:Op woensdag 15 november 2006 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat bewijsje kun je zonder problemen krijgen
De actie loopt tot half december
wel eens van creatief boekhouden gehoordquote:Op woensdag 15 november 2006 23:03 schreef L-IS het volgende:
[..]
ah kut, vóór half december lukt me niet (doen jaarlijks aan goede doelen)
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
Ik zal boven op mijn donatie die ik al gedaan heb het volgende doen.
Je krijgt van mij voor elke km die je loopt ¤ 0.50!
En als je dan nog die 100 km haalt dan doe ik er nog ¤ 10 euro bij![]()
echt geweldigquote:
Is tevens een TVP, en om erop te antwoorden: Ik vind het echt een leuke actie, en vind het zelf ook wel belangrijk dat die kinderen ook eens wat plezier mogen hebben. Dus een extratje wilde ik erbij doen, en de mensen die meedoen, geven allen dan namens mij ¤0.10 cent extra.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het wel een erg leuk idee
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
Ok laten we dan maar helemaal een keer gek doen
we staan nu op 47 sponsoren....
als we aan de 100 sponsoren komen dan doe ik er voor de sponsoren tot aan de 100, 1 euro bij per persoon (maw 53 pleuri)![]()
![]()
![]()
![]()
donequote:Op woensdag 15 november 2006 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Vergeten jullie niet om je linkje in je sig aan te passen?
mijne ookquote:Op donderdag 16 november 2006 08:06 schreef Xilantof het volgende:Goed bezig mensen!
Mijn donatie komt volgende week!
Op naar de 3000 ¤quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef buzzer het volgende:
En... we... zijn ...
Door de ¤ 1.500 heen
![]()
Ze kijken mee, en ze zijn echt heel erg blij met het verloop van deze actiequote:Op donderdag 16 november 2006 07:27 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
done
Overigens.. heeft de stichting al laten merken of ze de updates volgen?Zou me zomaar kunnen voorstellen dat ze in de topics meekijken..
Wellicht leuk om (in overleg met de voorzitter) een aantal leuke mails hier te plaatsen? Motiveert misschien mensen net ietsje meerquote:Op donderdag 16 november 2006 08:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ze kijken mee, en ze zijn echt heel erg blij met het verloop van deze actie
Ik heb mailcontact met de voorzitter
Had natuurlijk leuker geweest als ze het bedrag niet konden zienquote:Op donderdag 16 november 2006 08:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar zat ik ook net op te kijken.. vooral dat meisje dat zelf een afscheid heeft geschreven..quote:Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef Semisane het volgende:
Zat ff op die site van stichting Fok, gewoon ff bladeren door de site...tot ik bij "sterren" ging krijgen....daar wordt je wel ff stil van zeg.
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:04 schreef DaMook het volgende:
Ik heb iig dit topic in mijn sig gezetik ga waarschijnlijk ook nog doneren als de financien het toestaan
.
de laatste mail:quote:Op donderdag 16 november 2006 08:48 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Wellicht leuk om (in overleg met de voorzitter) een aantal leuke mails hier te plaatsen? Motiveert misschien mensen net ietsje meer
quote:GEWELDIG Peter,
Dat gaat wel heel hard, fantastisch hoor, ik stuur dit mailtje gelijk door naar het bestuur.
Bedankt en ga zo door!!!
Vriendelijke groeten,
Willeke Rasenberg
in dat geval:quote:Op donderdag 16 november 2006 08:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
amenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Dit gaat echt lekker zeg. Al over de 1500 and counting..
voor iedereen die gestort heeft!!
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef JaJoah het volgende:
Zo, ik heb de tegemoetkoming voor de gestegen Energiekosten zojuist gedoneerd
Toppie actie
Die zou je in principe binnen moeten hebben. Ik heb hem iig deze week ontvangenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:11 schreef Semisane het volgende:
Is die tegemoetkoming van die gestegen energiekosten dan al binnen? Vraag me eigenlijk af of ik die wel krijg, daar ik "all-in" huur betaal.
Zo ja dan stort ik die er ook nog wel even bij...en zo nee, wacht ik wel ff tot ik weer salaris krijg gestort..en dan stort ik sowieso weer een keer, omdat ik dan een ander bonusje krijg.![]()
Als je gas en licht niet op je eigen naam hebt zul je het niet krijgenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:11 schreef Semisane het volgende:
Is die tegemoetkoming van die gestegen energiekosten dan al binnen? Vraag me eigenlijk af of ik die wel krijg, daar ik "all-in" huur betaal.
Ohw....wat flauw...heb niks binnen gehad....ik word ook altijd overgeslagen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:15 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Die zou je in principe binnen moeten hebben. Ik heb hem iig deze week ontvangen
ik heb 'm binnen jaquote:Op donderdag 16 november 2006 13:11 schreef Semisane het volgende:
Zo ja dan stort ik die er ook nog wel even bij...en zo nee, wacht ik wel ff tot ik weer salaris krijg gestort..en dan stort ik sowieso weer een keer, omdat ik dan een ander bonusje krijg.![]()
Zoals ik al zei....ik word altijd overgeslagen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je gas en licht niet op je eigen naam hebt zul je het niet krijgen
Gaat superrr!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:11 schreef HV het volgende:
Gaat goed zeg!
Mijn donatie komt ook volgende week (ff wachten op m'n stufi...)
Je zit goed hier hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Ted het volgende:
Ennuh, wat is nu de tussenstand? Of moet ik dat ergens anders sjekken?![]()
Okidoki, check ik vanavond ffies :-)quote:Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zit goed hier hoor
Alleeen heb ik de nieuwe tussenstand nog niet opgemaakt. Ik doe dat eigenlijk dagelijks tussen 20:00 en 21:00, maar stiekem ook wel eens tussendoor. Alleen krijg ik zo ff visite, dus het moet even wachten.
Moet je even tot vanavond wachten, zit nu op mijn werkquote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef Semisane het volgende:
Zoals ik al zei....ik word altijd overgeslagen.
Zeg..dat heb je leuk gedaan met je avater...doet dat eens met de mijne?![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je even tot vanavond wachten, zit nu op mijn werk
Ik heb wel even vast uit het losse polsje wat opgeteld. Dit loopt he-le-maal uit de hand: we gaan vandaag gewoon vet door de ¤ 2.000. En daar is de sponsorloop inderdaad nog niet bijgerekend.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef ElisaB het volgende:
Alleeen heb ik de nieuwe tussenstand nog niet opgemaakt. Ik doe dat eigenlijk dagelijks tussen 20:00 en 21:00, maar stiekem ook wel eens tussendoor. Alleen krijg ik zo ff visite, dus het moet even wachten.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel even vast uit het losse polsje wat opgeteld. Dit loopt he-le-maal uit de hand: we gaan vandaag gewoon vet door de ¤ 2.000. En daar is de sponsorloop inderdaad nog niet bijgerekend.
Vanavond de échte update, owkee?
Dit is 1 van de weinige keren dat het eigenlijk gewoon geweldig is dat een aktie uit de hand loopt.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel even vast uit het losse polsje wat opgeteld. Dit loopt he-le-maal uit de hand: we gaan vandaag gewoon vet door de ¤ 2.000. En daar is de sponsorloop inderdaad nog niet bijgerekend.
ik ben stil, echt helemaal stil..............................quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
eejjjj Tedquote:Op donderdag 16 november 2006 14:10 schreef Ted het volgende:
[..]
Okidoki, check ik vanavond ffies :-)
Veel plezier met je visite![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben stil, echt helemaal stil..............................
Maar dan ook niet echt bar lang he.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:46 schreef wdn het volgende:
Och hij heeft het 4 minuten volgehouden. Is best lang
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja sorry, Ted móest ik gewoon even gedag zeggen
maar zonder dollen: het resultaat vind ik echt fantastisch !
Gelukkig heb ik WW, dus dat komt om de 4 wekenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
En dat terwijl er plenty mensen zijn die zeggen 'even wachten tot mijn salaris er volgende maand is'!![]()
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef Kwarkie het volgende:
Is er eigenlijk nog informatie van de actie van vorig jaar? ( totaal opgehaald geld? verslagje? foto's?)
Na heel wat zoeken in de postgeschiedenis van ElisaBquote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef Kwarkie het volgende:
Is er eigenlijk nog informatie van de actie van vorig jaar? ( totaal opgehaald geld? verslagje? foto's?)
Owwww, wat liev van jequote:Op donderdag 16 november 2006 19:58 schreef leonieke het volgende:
Mijn god mijn god... Ik heb hier nu al zeker 20 minuten te zoeken met de zoekfunctie van Fok, op google.fok.nl en doorploeter heel jouw history en dan steek je me nog voorbij![]()
Het is een schande![]()
![]()
Nou ja, dat maakt natuurlijk alles goed...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, wat liev van je
Hij stond nog in mijn bookmarks
Wil je misschien een koekje om het goed te maken
Hier is ie:quote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef Semisane het volgende:
Zeg..dat heb je leuk gedaan met je avater...doet dat eens met de mijne?![]()
![]()
Die zijn op helaas.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:21 schreef MutedFaith het volgende:
Nu wil ik wel ook zoeen Fok! voor fok-tag achter m'n usernaam hé!
Doe es nieuwe bestellen dan.quote:
Hee, wil je nu de opbrengst al weer aan promotiekosten gaan verbrassen. Jammer dat die gevallen op zijn, dan maar zonder die dingen door het levenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:27 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Doe es nieuwe bestellen dan.![]()
Dank je wel (uiteraard), maar eigenlijk ben ik alleen maar van het innen van de centen dit jaar. Buzzer en MinderMutsig zijn de aanstichters. En o.a. BE is op de achtergrond ook vrij druk.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:25 schreef Natha- het volgende:
En een Hele Grote Pluim in hun achterste voor Buzzer en ElisaB die zo druk zijn met tellen en regelen enzo!
Van elke andere willekeurige bank naar de postbank duurt doorgaans volgens mij wel een paar dagen. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb op het werk van de mensen die hun loon op de postbank ontvangen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik sta dr nog niet tussen... maargoed, ik heb het van SNS naar Postbank overgemaakt, dus het zal wel even duren (iemand weet hoe dat precies zit?)
Ikke!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie er ook al weer als eerste met stichting Fok kwam, weet ik niet meer. Zal eens zoeken!
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Het is 16 november om 20:36
Bank 1.134,77
Giro 885,87
Anders 75,00
Totaal 2.095,64
En een dikke kus voor:
Janteh
Mathijz
just_me
Ted
Maanvis
Diesz
JeRa
Detroit
Dromenvanger
Mickey_Blue_Eyes
Supernova
JaJoah
Oversight & Mirage&
bigbird
SCH
Anitra
Woohoo!! Helemaal te gek thanks!quote:
Het is te grootquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je hem ook gebruiken?
als webiconquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het is te grootKan nie dus. Of ik doe wat fout....
BtW over 2000 Euro.....we gaan hard...heel hard....goed!
ergens (bijvoorbeeld bij je provider) uploaden en dan bij fok een webicon instellen met de link naar je plaatjequote:Op vrijdag 17 november 2006 08:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het is te grootKan nie uploaden dus. Of ik doe wat fout....
BtW over 2000 Euro.....we gaan hard...heel hard....goed!
Tja....ik wist nog helemaal niet dat webicoon bestond.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:59 schreef gateway het volgende:
[..]
ergens (bijvoorbeeld bij je provider) uploaden en dan bij fok een webicon instellen met de link naar je plaatje
minimaal datgene wat ik stortquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er een minimum bedrag? Ik wil ook storten maar als student ben ik niet echt rijk zegmaar....
Nee, geen minimum, maar als we je dit weekend in de kroeg tegenkomen...Dan krijg je het er van langs knul!.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er een minimum bedrag? Ik wil ook storten maar als student ben ik niet echt rijk zegmaar....
En paar weken internet dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
minimaal datgene wat ik stort
nee, er is geen minimum, 1 euro is welkom, 2,5 euro is een week internet voor zover ik weet
wij als twee arme sloebers hebben maar een tientje gedoneerd. Was het enige wat we echt konden missen. Maar alles is welkomquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
er is geen minimium hoor. Iedere gift is er eentjequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
topquote:
Ja, ik ook... het is potverdorie al negen uur geweestquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:17 schreef Mirage het volgende:
ik ben erg benieuwd wat de stand nu is![]()
dat mag zeker wel gezegd worden jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:19 schreef Mirage het volgende:
neem lekker je tijd hoor ElisaB
niet op laten jagen, je doet het fantastisch
we hebben nog een paar weken, niet teveel mensen pushen met berichtjes hequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:13 schreef soylent het volgende:
Doe nog even een FP update inderdaad. Ik kwam er pas achter via de vorige FP post!
1 |
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
FOK! voor FOK de kerstactie is van start #3 =
[ code verwijderd ]
FOK! maakt er automatisch een topictitel vanquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:45 schreef Tammymara het volgende:
[..]
![]()
( Ps: in die rea die ik net schreef stond er echt gewoon zo'n topic met cijfertjes en niet wat er nu staat, voor ik helemaal dom overkom ;D )
Klopt! Ik zag pas net dat er gewoon stond waar ik om vroeg,Is ook zo achterlijk als je ergens om vraagt hoe het moet en het staat er dan zoals je het eigelijk wilde hebben!quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! maakt er automatisch een topictitel van. Dit stond er waarschijnlijk: http://forum.fok.nl/topic/9415470
Ik snapte wel wat je bedoelde hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Klopt! Ik zag pas net dat er gewoon stond waar ik om vroeg,Is ook zo achterlijk als je ergens om vraagt hoe het moet en het staat er dan zoals je het eigelijk wilde hebben!
Mailtje ontvangen, geld overgemaakt, mailtje teruggestuurdquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Svensational het volgende:
Mailtje gestuurd gisteravond, nu maar afwachten.
Het blijft toch niet hangen hequote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Deze vuist op deze vuist
Deze fok! voor deze fok !!!!
En zo fokt fok naar boven.
Elisa, volgens mij heeft de Postbank vanavond onderhoud. Kan me een melding herinneren dat dat vanavond om 21.00 zou beginnen. Begin van de avond kon ik er echter al niet meer bijkomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik probeer al een poosje in te loggen op de bank, maar het wil niet lukken. De update is daarom vandaag iets later dan gehoopt
quote:Op zaterdag 18 en zondag 19 november vindt er onderhoud plaats aan Mijn Postbank.nl. Als gevolg hiervan is van zaterdag 18 november 21:00 uur tot zondag 19 november 16:00 uur een groot deel van de spaarrekeningen niet beschikbaar via Mijn Postbank.nl
Onze excuses voor het ongemak.
die heeft alleen heel soms van 0:00u tot 8:00u op zondag onderhoud. nooit een heel weekend..quote:Op zondag 19 november 2006 02:26 schreef Klompvoet het volgende:
geef mij mar de rabo
Mijn bedrag heb je waarschijnlijk nog wel gezienquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik probeer al een poosje in te loggen op de bank, maar het wil niet lukken. De update is daarom vandaag iets later dan gehoopt
Beetje offtopic: Wat gebeurt daar in je avatar?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte wel wat je bedoelde hoor!
[..]
Mailtje ontvangen, geld overgemaakt, mailtje teruggestuurd.
Ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
*gestort
nouja zegquote:Op zondag 19 november 2006 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
niet dat ik weet, maar 1 cent storten is een beetje schraal
Geen minimum. Ook geen maximumquote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef postmortum het volgende:
hey is er een minimum dat je moet storten?
net of ik zoveel geld hebquote:
Nee, echt niet. Elke euro is er één en is welkomquote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef postmortum het volgende:
hey is er een minimum dat je moet storten?
Hoe heb je je plaatje gemaakt? Ik wil dat ook van mijnequote:
Als je wilt, dan welquote:Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
krijg ik nu ook zo'n FOK! voor fok tagje?
Ik ga even stoeien met je stoeipoesquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe heb je je plaatje gemaakt? Ik wil dat ook van mijne![]()
Ah, mag ik dan ook?quote:
Als ik nog een helder moment krijg, post ik nog een update, maar anders wordt het morgen weer.quote:Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Eigenlijk al sinds gisteren migraine; ik ben er dus al een poosje niet echt geweest. Morgen weer een dag!
heb je een linkje naar de veiling ?quote:Op zondag 19 november 2006 14:47 schreef Sjeen het volgende:
WhieeeehoewwwwGoed zeg... en dan moet het sponsorloopgeld en de veiling en al die donaties van mensen die hun salaris nog moeten krijgen nog komen
![]()
ja idd! wat voor veiling? en ik ben het weekend weggeweest, wat is de tussenstand?quote:
Ik ben bang dat Buzzer een beetje voor zijn beurt gepraat heeft. Er is iets in voorbereiding (niet door ons overigens), maar het duurt nog even voor dat klaar is. Ogenblikje graag nogquote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
ja idd! wat voor veiling? en ik ben het weekend weggeweest, wat is de tussenstand?
Het bedrag wordt steeds mooierquote:Op maandag 20 november 2006 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de tussenstand komt weer over een paar uur. Mijn beste gok is dat we de ¤ 2.500 voorbij zijn
ik las het in dit topic van Sjeenquote:Op maandag 20 november 2006 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Buzzer een beetje voor zijn beurt gepraat heeft. Er is iets in voorbereiding (niet door ons overigens), maar het duurt nog even voor dat klaar is. Ogenblikje graag nog
En de tussenstand komt weer over een paar uur. Mijn beste gok is dat we de ¤ 2.500 voorbij zijn
Hee, leef jij ook nog?quote:Op maandag 20 november 2006 14:49 schreef berney het volgende:
Ik wil wel wat storten, tot wanneer kan dat?
Goede vraag! Het kan nog wel ff hoor, maar de details horen we hopelijk vandaag van Buzzerquote:Op maandag 20 november 2006 14:49 schreef berney het volgende:
Ik wil wel wat storten, tot wanneer kan dat?
ik krijg geen gehoorquote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag! Het kan nog wel ff hoor, maar de details horen we hopelijk vandaag van Buzzer
ik kom er aanquote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
'k heb niet genoeg stemmen dit jaar![]()
fokvoorfok@gmail.comquote:Op maandag 20 november 2006 18:11 schreef berney het volgende:
[..]
wie,wat moet ik mailen???
mijn e-mail is info@bsdesigns.nl
Dan maak ik morgen wat over
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 20 november 2006 18:10 schreef berney het volgende:
joh, ik post al maanden in big brother forum.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef PV het volgende:
Een user wiens rekening begint met 7614 en wiens achternaam begint met Vo
Dat ben ikik had nog wel fokvoorfokpv als mededeling gedaan, komt dat niet door
![]()
fijn is dat he? heb je geen overschrijvingsformulier liggen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:02 schreef FJD het volgende:
Ik ben nog steeds mn pasje kwijtDacht m gevonden te hebben, bleek t een oude te zijn
quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef Phuturistixxx het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over de sponsorloop gehad
quote:de teller staat op 79,5
kom op, op naar de 100 !
idd !!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
en onze hardloper moet nog lopen wat ook aardig wat in het bekende laatje gaat schuiven!!
mijne duurt nog 2 weken hoor...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
jeetje wat een bedrag al!
en dan te bedenken dat deze week een hoop salarissen binnenkomen. denk dat de teller dan ineens wel een rondje extra gaat draaien
Heldquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
Ik organiseer volgende week op mijn werk een boekenmarkt, doen we wel vaker - met boeken die we van uitgeverijen en zo gekregen hebben - meestal gaat het geld richting een aardbeving of tsunami maar dit keer dus naar Fok voor Fok!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
Ik organiseer volgende week op mijn werk een boekenmarkt, doen we wel vaker - met boeken die we van uitgeverijen en zo gekregen hebben - meestal gaat het geld richting een aardbeving of tsunami maar dit keer dus naar Fok voor Fok!
Ik wilde eigenlijk daar net iets over neer kalken...maar fantastisch dat je me voor bent.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
Moet toch iets doen om mijn imago van lompe botte bozerik een beetje bij te SCHaven *0
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
Ja, ik ook. Vorig jaar wisten we vrij snel concreet hoeveel sokken, mutsen en andere spullen we zouden gaan aankopen. En die kwamen er dus op een gegeven moment ook. En dat leverde weer leuke plaatjes voor het topic opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |