Beetje offtopic: Wat gebeurt daar in je avatar?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte wel wat je bedoelde hoor!
[..]
Mailtje ontvangen, geld overgemaakt, mailtje teruggestuurd.
Ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
*gestort
nouja zegquote:Op zondag 19 november 2006 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
niet dat ik weet, maar 1 cent storten is een beetje schraal
Geen minimum. Ook geen maximumquote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef postmortum het volgende:
hey is er een minimum dat je moet storten?
net of ik zoveel geld hebquote:
Nee, echt niet. Elke euro is er één en is welkomquote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef postmortum het volgende:
hey is er een minimum dat je moet storten?
Hoe heb je je plaatje gemaakt? Ik wil dat ook van mijnequote:
Als je wilt, dan welquote:Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
krijg ik nu ook zo'n FOK! voor fok tagje?
Ik ga even stoeien met je stoeipoesquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe heb je je plaatje gemaakt? Ik wil dat ook van mijne![]()
Ah, mag ik dan ook?quote:
Als ik nog een helder moment krijg, post ik nog een update, maar anders wordt het morgen weer.quote:Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Eigenlijk al sinds gisteren migraine; ik ben er dus al een poosje niet echt geweest. Morgen weer een dag!
heb je een linkje naar de veiling ?quote:Op zondag 19 november 2006 14:47 schreef Sjeen het volgende:
WhieeeehoewwwwGoed zeg... en dan moet het sponsorloopgeld en de veiling en al die donaties van mensen die hun salaris nog moeten krijgen nog komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |