Helemaal geweldigquote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Mede dankzij jullie bijdragen, mogen we op 15 november om 18:53 de volgende tussenstand noteren:
Bank 710,50
Giro 668,38
Anders 75,00
Totaal 1.453,88
Is het niet geweldig
En de excuses als ik de usernamen niet helemaal goed heb geschreven; de bank maakt overal hoofdletters van
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Een user uit Voorburg, maar zonder naam erbij
Zal Dromenvanger wel zijn danquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net overgemaakt maar ben mijn username vergeten door het snelle invoerenZo zie je maar dat haastige spoed zelden goed is. 15 euro is het bedrag dat ik gestort heb. Op 15 november 15 euro dus het is nog cryptisch ook
Kan ik op de een of andere manier mijn overstorting alsnog koppelen aan mijn username?
Je krijgt toch de naam te zien bij de overstorting of niet??? Dan stuur ik ElisaB wel een mailtje met mijn naam en rekeningnummer zodat ze ziet dat dromenvanger even gestort heeft.
Ik wil natuurlijk wel dat tagje hebben, daar doe ik het natuurlijk voor
Ik zal even een mail sturen naar ElisaB daarover.
damn dan ga je haast denken dat je ook 20 euro moet overmaken......... ( wat natuurlijk NIET, ik herhaal NIET hoeft/moet, het blijft vrij om zelf te bepalen wat je geeft!!quote:
inderdaad ABSOLUUT NIETquote:Op woensdag 15 november 2006 20:06 schreef gateway het volgende:
damn dan ga je haast denken dat je ook 20 euro moet overmaken......... ( wat natuurlijk NIET, ik herhaal NIET hoeft/moet, het blijft vrij om zelf te bepalen wat je geeft!!
In het rijtje ontbrak nog één kusje:quote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Mede dankzij jullie bijdragen, mogen we op 15 november om 18:53 de volgende tussenstand noteren:
Eigenlijk ben ik het gewoon met je eens. Weghalen is idioot.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef Quinazoline het volgende:
Voor mij hoef je het niet weg te halen hoor. Ik vind het wel mooi om te zien en zou me in ieder geval absoluut niet gedwongen voelen om een hoog bedrag te doneren.
En verder vind ik het echt geweldig hoeveel er al is binnengekomen!
Das dus een mooie taak voor jou.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef Xilantof het volgende:
Ik wacht op de eerst die een bedrag + 12 cent overmaakt om er weer een rond bedrag van te maken![]()
Oehquote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In het rijtje ontbrak nog één kusje:
NanKing
Het komt beslist goedquote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef Mathijz het volgende:
Ik zou er nu toch ookal bij moeten staan, maar komt vast wel goed
heb een mail rondgedaan in de familie, maar niemand heeft nog gereageerdquote:Op woensdag 15 november 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
Vergeet niet ook mensen buiten fok te vertellen over deze actie!
Een tag is niet allesquote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef Quara het volgende:
Waar blijft mij tag nouDaar deed ik het voor
(garpje)
Ik was meer verbaasd erover dat veel mensen dus meer dan 20 euro geven, wat ik een zeer nobel gebaar vind!
En idd, je moet helemaal zelf weten wat je wilt geven
Leuk! Leuk! Leuk!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien wil ik ook nog een 'kleine leuke actie bovenop mijn gewone bijdrage doen'. Voor elke persoon die geld heeft bijgedragen geef ik ¤0.10 eurocent.
Moet jij wel aan het einde even de totale aantal personen vermeldenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk! Leuk! Leuk!
En wat de tagjes betreft (even ter algemene info): elke dag aan het einde van de dag geef ik de namen door aan de FA's. De tagjes komen er aan. Egwel
Stuur je me voor de zekerheid aan het eind even een mailtje?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef MeneerMuis het volgende:
Moet jij wel aan het einde even de totale aantal personen vermelden![]()
ik vind het wel een erg leuk ideequote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Moet jij wel aan het einde even de totale aantal personen vermelden![]()
klopt. ik ga deze ook even vullen zodat de volgende open kanquote:Op woensdag 15 november 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
De volgende staat hieronder al klaar zag ik in de AT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |