Ja, ik wilde die andere dichthoeren, maar jullie waren me voor.quote:
Gijs ik ben zooo snel... vraag maar aan mn vrouw... die zegt het ook altijd "dat was snel"quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde die andere dichthoeren, maar jullie waren me voor.
Net zoals Annie's, dus streep mij maar alvast weg danquote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef Bastard het volgende:
Ik stem ook voor Annie's inderdaad.. nofi maar den haag sucked nou eenmaal.
Najaquote:Op woensdag 15 november 2006 11:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Net zoals Annie's, dus streep mij maar alvast weg dan
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prik eerst maar een datum, dan kan ik zien of ik kan of niet. Januari is namelijk de maand van nieuwjaarsbezoeken, tentamens. Ik wil iig wel en stem op Annies
Stond ik op je grote teen?quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Nja, ik heb in Januari nog niks staan.
Dus zullen we zeggen Zondag 14 Januari?
En dan moet ik nog wachten tot mijn rooster klaar isquote:
Cool user-icon!quote:
Jij bent te jong.. 18+ vereist tenzij je een lekker wijf bent.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
ik heb geen leven dus ik kan wel.. waar is het ???
Profiel gecheckt...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent te jong.. 18+ vereist tenzij je een lekker wijf bent.
Ik ben vanavond niet thuis Gijs.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
Strol, Sjo, vanavond uurtje of half9 cod3 doen?
Oh ja..quote:Op woensdag 15 november 2006 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis Gijs.![]()
Ja, wij moeten hem achter de schermen tegenwoordig Mr. deVlieger noemen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
Die Kep is gewoon donkerblauw geworden
Nieuw hobby van m?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, wij moeten hem achter de schermen tegenwoordig Mr. deVlieger noemen.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
Die Kep is gewoon donkerblauw geworden
Je moet er ook niet op gaan staan he!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
CoD2 doet het nu helemaal niet meer
Blijkt er een scheurtje in de dvd te zitten
Jij woont nog zuidelijker dan mij.. verwacht m zaterdagquote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Mailtje van Dimplus gehad, GoW is verzonden
Moet je ffquote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
CoD2 doet het nu helemaal niet meer
Blijkt er een scheurtje in de dvd te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
niet meer gebruiken de DVD,, hij kan exploderen in de DVD-drive en dan kan je je wel weg gooien !!!11!11Ja... echt!
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moet je ffEn dan slimmerd.. een iso draaien op een brave 360?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
niet meer gebruiken de DVD,, hij kan exploderen in de DVD-drive en dan kan je je wel weg gooien !!!11!11
The truth was in here.
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moet je ffGa eens weg met je domme warez-adviezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
niet meer gebruiken de DVD,, hij kan exploderen in de DVD-drive en dan kan je je wel weg gooien !!!11!11"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Wat ben je tam Gijsquote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je domme warez-adviezen.
Warez ? nee hoor hij heeft immers een legitieme versie.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je domme warez-adviezen.
Die discussie gaan we hier niet eens starten knul.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Warez ? nee hoor hij heeft immers een legitieme versie.
Hadden ze hem al op de bus gedaan dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
Krijg net van Dimension mailtje dat M$ boos is en dixons de games uit de schappen moet halen... maar dat mijn spel morgen wel binnen komt
Dat proef ik er wel uit ja...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hadden ze hem al op de bus gedaan dan?
Ik zal jou eens terug sturen!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
straks moet je hem weer terugsturen anders zegt microstoft ''WE SEU JOE''![]()
sorry.....druk hierquote:Op woensdag 15 november 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
Van surfer trouwens ook helemaal niettssss meer vernomen he?![]()
En onze neger is ook al zo stilletjes ..
Mooi! O-Ren komt dus ookquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
enne.... ik kan denk wel de 14egoed plan!
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Mag ik CoD2 van je lenen strol?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.
als tie nog heel isquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
Euh trouwens.. struik... was je klaar met TH? ... dan wil ik hem heel graag terug namelijk...![]()
dat weet ik nietquote:
Mn middelvinger ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef gijsje79 het volgende:
GoW gehaald wat een box.
Bijna 5 cm dik.
whahahahahhaquote:
quote:
Nee morgen Gijsquote:
ik wel, de KPN of vorige eigenaar nietquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.
hahaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
Euh trouwens.. struik... was je klaar met TH? ... dan wil ik hem heel graag terug namelijk...![]()
Yeah sure.. ik heb met normale post dat soort dingen ook hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee morgen GijsPost komt altijd in 1 dag.... altijd al gehad.... vorige keer lulde Dimplus maar wat tegen je
Zn games zijn zn kindjes.. dus die is wel voorzichtig, zat het in een bubbeltjesenvelop?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik wel, de KPN of vorige eigenaar niet
maar kan me niet voorstellen dat Gijsje er niet zuinig op is
Ja, maar hij starte vanaf de eerste keer al moeilijk opquote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zn games zijn zn kindjes.. dus die is wel voorzichtig, zat het in een bubbeltjesenvelop?
Die heb je toch.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol, je komt zaterdag maar op kraamvisite en dan neem je CoD 2 mee als kraamkado
Morgen jij ook Gijs.........quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef -Struikrover- het volgende:
6 man uit m`n friends list speelt nu GoW
Spel zag er toch goed uit?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef -Struikrover- het volgende:
6 man uit m`n friends list speelt nu GoW
Lees ff terug gijsquote:Op woensdag 15 november 2006 19:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb je toch.
Je bedoelt zeker deel 3.
Zekers een aanrader vooral op Live.
Dat sucked.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lees ff terug gijs
Hij deed het vanaf het begin al moeilijk. ( 3 tot 4 keer opnieuw opstarten ) Nu start hij helemaal niet meer op
Zit een heel klein scheurtje in de dvd vanuit het midden. Heb de dvd al 10x vast gehad voor ik het zelf zag. Volgend mij heeft tie met de post een tik gehad ofzo. Zit geen kras of wat dan ook op, alleen een heel klein scheurtje die net in het geperste deel loopt waardoor diue niet meer opstart. En ik had al 5 achievement op Veteran
Uitgehuild allebei? Komen jullie naar de meet?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat sucked.![]()
Zal het zo niet weten waar het vandaan komt.
Als dat bij mij zo al het geval was geweest, had ik de game nooit verkocht of geruild.
Bij de 3 gezusters, ja is goed.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgehuild allebei? Komen jullie naar de meet?
Hier past ie niet door de brievenbus.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik bedenk me ineens wat... Kan GoW denk ik helemaal niet spelen morgen... is niemand thuis... en de Limited Edition is te dik voor de brievenbus denk ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik bedenk me ineens wat... Kan GoW denk ik helemaal niet spelen morgen... is niemand thuis... en de Limited Edition is te dik voor de brievenbus denk ik
Ja, kan ik je gelijk ff op je bek slaanquote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgehuild allebei? Komen jullie naar de meet?
laat je Daan toch thuisquote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Me rug op, hoerquote:
Gaan we Wiixperiences uitwisselenquote:
Ja,... dat wordt vrijdagquote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
gijs serieus
Dit weekend netschottenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zuur voor je
maarja, game word er niks minder om. vrijdag word de dag voor jou
In de billen ja !quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit weekend netschottenEen hoop !
Gijs ik weet niet eens hoe ik in Veldhoven moet komen, laat staan de mac weet te vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 07:12 schreef Magneet het volgende:
B. morgen lunchen bij de mac in Veldhoven?
Ik hoop dat je GoW langer heel laat dan een weekquote:Op donderdag 16 november 2006 00:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zuur voor je
maarja, game word er niks minder om. vrijdag word de dag voor jou
Het zijn meer kettingzagen en American History X-stijl trappen tegen het hoofd Gijs.quote:
hahaha, je moet er morgen toch zijn of niet? Mac ligt bij de eerste afslag Veldhoven vanaf die kant direct langs de snelweg. Gewoon naar Eindhoven toerijden, het ligt langs de A2 tegen Eindhoven aanquote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik weet niet eens hoe ik in Veldhoven moet komen, laat staan de mac weet te vinden
Ja ik kijk wel Gijs.. weet ook niet hoe laat ik ga eten enzo weet je wel.. maar had grappig geweest!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
hahaha, je moet er morgen toch zijn of niet? Mac ligt bij de eerste afslag Veldhoven vanaf die kant direct langs de snelweg. Gewoon naar Eindhoven toerijden, het ligt langs de A2 tegen Eindhoven aan
je liegtquote:
Nee Gijs.. als ik een minimeet kan houden als ik in de buurt ben waarom niet?quote:
Ach Gijs waarom ook niet... laat ze maarquote:
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach Gijs waarom ook niet... laat ze maar
CDA word de grootste, gevolgd door SP en de VVD
Ik weet het zelf nog steeds niet trouwens.
Zo denk ik ook een beetje. Maar ik stem VVD omdat mijn standpunten het meest daarmee overeen komen. Ik weet alleen nog niet op wie ik ga stemmen... Rutten is een beetje een ei en op Verdonk ga ik ook niet stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er wel uit. CDA, met voorkeurstem op JP.
Ik ben het niet eens met alles wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan en vooral niet hebben gedaan. Maar ik kan niet ontkennen dat het beter gaat met Nederland. En JP heeft zich wel ontpopt van Harry Potter look-a-like naar een echte staatsman. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een partij als Één NL, maar ik ben een beetje klaar met die rechtse splinterpartijen. Dat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen.
Je moet er toch niet aan denken als Windvaantje Boslim, kameraad Jan en Kenau Kaakklem aan de macht komen.
Vorige keer niet omdat mensen toen switchten naar PvdA omdat die tegen de CDA kon opboksen zeg maar. Maar nu het CDA zover voorligt op de PvdA heeft dat niet echt nut meer en zullen ze blijven bij de SP.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.
Misschien word dat nu wel anders?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.
Ik heb altijd VVD gestemd, maar het is mijn partij niet meer. Ze moeten nu eens duidelijk maken welke koers ze willen varen (meer naar links met Rutte of naar rechts met Rita). Ze zwalken nu teveel. Plus dat ik die Rutte ook nog echt een lulletje vindt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo denk ik ook een beetje. Maar ik stem VVD omdat mijn standpunten het meest daarmee overeen komen. Ik weet alleen nog niet op wie ik ga stemmen... Rutten is een beetje een ei en op Verdonk ga ik ook niet stemmen.
Ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
@strol.. de kleine rechtse partijen mogen best een zetel.. maar moet er niet aan denken dat ze het land regeren.
ik ben ooit lid geworden van de SPquote:Op donderdag 16 november 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vorige keer niet omdat mensen toen switchten naar PvdA omdat die tegen de CDA kon opboksen zeg maar. Maar nu het CDA zover voorligt op de PvdA heeft dat niet echt nut meer en zullen ze blijven bij de SP.
Ik zie ze geen 25 zetels halen, maar 18 moet zeker wel lukken...
Nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plus dat ik die Rutte ook nog echt een lulletje vindt.
Vergeleken met Verdonkquote:
Dat was dan zeker voor je een baan en hypotheek had.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben ooit lid geworden van de SPmaar toen zat ik in me Marxisme-tijdperk
![]()
Gijs........quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die SP toch ook niet zo gek... niet het gehele verkiezingsprogramma.. maar welk verkiezingsprogramma word wel helemaal doorgevoerd.
jahquote:Op donderdag 16 november 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was dan zeker voor je een baan en hypotheek had.
ze hebben zich nog nooit kunnen bewezen aangezien niemand hun de kans geeftquote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een partij als Één NL, maar ik ben een beetje klaar met die rechtse splinterpartijen. Dat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen.
Jawel.. we hebben allemaal de LPF poppenkast gezien, het te grabbel gooien van de naam Fortuyn door allerlei oppurtunisten.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ze hebben zich nog nooit kunnen bewezen aangezien niemand hun de kans geeft![]()
![]()
![]()
Waarom op JP dan? en niet op iemand anders uit de lijst??quote:Op donderdag 16 november 2006 12:04 schreef Chocobo het volgende:
CDA,..... daar kom ik op uit. Zal op JP stemmen.
Ik stem meestal op iemand die in de buurt woontquote:Op donderdag 16 november 2006 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waarom op JP dan? en niet op iemand anders uit de lijst??
Gijs mijn interesse in de politiek is zo laag...... het is niet eens grappigquote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stem meestal op iemand die in de buurt woont
Nee ik stem om van dat gezeur af te zijn... en dan zien we het wel weer voor de komende 4 jaar... als het niet valtquote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs mijn interesse in de politiek is zo laag...... het is niet eens grappig
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik stem om van dat gezeur af te zijn... en dan zien we het wel weer voor de komende 4 jaar... als het niet valt
Ik moet je nog wat vertellen over THquote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je GoW langer heel laat dan een week
WAAAAAAAAAAAATTTT.. [GIL] PAYEN JONGEN PAYEN!!!! IK WIL GELD ZIEN, GELD!!! Of bloed[/gil]quote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet je nog wat vertellen over TH
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet je nog wat vertellen over TH
Christus te paard .. dat fotoboek van jouquote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef murp het volgende:
lekker dichtbij allemaal als je in hoofddorp woont
Zit je thuis asoquote:
Ja, ik moet om een uurtje of 7 vanavond weer beginnen. Maar dan is het om 3 uur vannacht al wel weekend. Hele Vrijdag vrijquote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je thuis aso![]()
Hoe laat komt de post meestal.... ach Gijs het kan erger... ik zit op werk en er is niemand thuis om dat pakket in ontvangst te nemen. Ik moet vanavond naar mijn friendslist kijken en gillen.
Zal wel een level CoD3 doen. Vind dat spel overigens echt cool maar het is erg CoD2.5 vind ik. De MP moet ik nog gaan doen want die schijnt beter te zijn!
Ik heb hem binnenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je thuis aso![]()
Hoe laat komt de post meestal.... ach Gijs het kan erger... ik zit op werk en er is niemand thuis om dat pakket in ontvangst te nemen. Ik moet vanavond naar mijn friendslist kijken en gillen.
Zal wel een level CoD3 doen. Vind dat spel overigens echt cool maar het is erg CoD2.5 vind ik. De MP moet ik nog gaan doen want die schijnt beter te zijn!
Tessjequote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Nigga in da house !!!![]()
[afbeelding]
Ik zie het alweer.. je hebt het spel nu alweer op de grond gesmeten .. of heeft de tnt dat gedaan voor je?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet voortaan eerder roepen![]()
zit ook nog een losse dvd bij
[afbeelding]
Ikzelfquote:Op donderdag 16 november 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het alweer.. je hebt het spel nu alweer op de grond gesmeten .. of heeft de tnt dat gedaan voor je?
Nee Gijs... vind de SP geweldig maar het herhaal gevoel vind ik bij dit spel echt enorm.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen![]()
En wat CoD2.5 betreft: je praat poep![]()
Oke, de handelngen.. huis leegmaken, bunker leegmaken is aanwezig maar het spel is zoveel beter dan 2! En dan inderdaad die MP.. mijn god die MP!!!
Maar die handelingen tsja.. golf speel je op een hole, oorlog heeft oorlogsmissies, een rpg gaat om upgrades van je character, wat wil je?
Ah,... ze zijn geweest.... dan ben ik dus fuckedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet voortaan eerder roepen![]()
zit ook nog een losse dvd bij
[afbeelding]
Één jaar al?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn viert Zondag haar eerste verjaardag
Je praat PPOOOOEEEHHHHOOEEEPPP ... check nog maar eens!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs... vind de SP geweldig maar het herhaal gevoel vind ik bij dit spel echt enorm.
Neej, hij moet een review over CoD3 schrijven. Gamen zal hij.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:15 schreef Bastard het volgende:
Ik gok dat cho vroeg op bed gaat vandaag... the horror van zn friendslist niet willen aanzien.. snel lekker morgen
Gameinvitesquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, hij moet een review over CoD3 schrijven. Gamen zal hij.
We sturen hem ondertussen wel berichtjes hoe cool GoW wel niet is.
Het is ook geen userreviewquote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gameinvites
Ben het trouwens nu al niet eens met zn userreview trouwens
Gijs de SP is coooooo hooooollll !! Vind ik ook,... maar de grootste change na CoD2 op SP gebied vind ik de graphics. De 'insert bomb' of 'melee vecht hier met Duitser' of 'rij nu in een scripted jeep event' leuk maar niet magistraal ofzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je praat PPOOOOEEEHHHHOOEEEPPP ... check nog maar eens!
Je moet m even apart zien van CoD2 denk ik...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs de SP is coooooo hooooollll !! Vind ik ook,... maar de grootste change na CoD2 op SP gebied vind ik de graphics. De 'insert bomb' of 'melee vecht hier met Duitser' of 'rij nu in een scripted jeep event' leuk maar niet magistraal ofzo.
Ben het op veel punten met je eensquote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet m even apart zien van CoD2 denk ik...
Tis ook niet van dezelfde makers overigs..
Dat melee attack is bijzonder vind ik.. dat vechten zo.. en later op bij dat fuel depot tegen die mof ook.. je bent echt aan het vechten goddammit! Closer komt het niet!
En dan de chaos er om heen.. tis dat je een kompas hebt, want anders zou je echt als een kip zonder kop rondlopen, schreeuwend om je moeders warme armen. Bom plaatsen, door zelf handelingen uit te voeren.. tuuurlijk been there, hellllooo!! Maar dat is verbeterd, je mag nu zelf draaien, pin trekken etc.. erg strakke ervaring.
Dan de gfx... nee skip dat, daar ga ik niet eens op in, je moet blind en doof tegelijk zijn om de verbetering te negeren.
En dat allemaal opzij schuiven.. al die pracht, die scene's, die drama.. dan de MP starten.. geheel coole ervaring helemaal opnieuw!
Enige minpuntje.. er had meer character diepte ingemogen, meer band of brothers sausje wellicht.
Maar goed, dat is wat ik er van denk... en ik suck best wel in het spel.
Nee serieus.. die domme voetbalfan uit het 360 topic is verder dan mij.. omdat ik gewoon een beetje vast zit. Althans.. ja vastzitten mag je het wel noemen als je iets al 10X hebt geprobeerd.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben het op veel punten met je eens
En ik suck ook
bij mij om de hoek is ook een macquote:Op donderdag 16 november 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel Gijs.. weet ook niet hoe laat ik ga eten enzo weet je wel.. maar had grappig geweest!
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Christus te paard .. dat fotoboek van jou![]()
![]()
Wat een Gijzen![]()
Meen je datquote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt eeeeeeeeeeeeeeeen speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
vind er niks aan, deed CoD2 het nog maar
Ik denk dat hij een garpje maakt Gijsquote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
Meen je dat
Anders snel ruilen voor Cod3 ergens gijs
MP van CoD3.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen![]()
En wat CoD2.5 betreft: je praat poep![]()
Oke, de handelngen.. huis leegmaken, bunker leegmaken is aanwezig maar het spel is zoveel beter dan 2! En dan inderdaad die MP.. mijn god die MP!!!
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
............................................................................................................ gooooodddddvveeerrrrrdddooommmmeeeee......................................
Lekker he gijs , wacht maar totdat je het ergens op HD zietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
............................................................................................................ gooooodddddvveeerrrrrdddooommmmeeeee......................................
Ik deel je mening!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De SP vind ik wel wat tegen vallen, vond deel 2 leuker.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe vind jij `m Sjo ?
Ok,.... dit zegt genoeg.... zelden zo'n B postquote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
Drie is absoluut een must have als je deel 2 cool vind. Deel 3 is zelfs intenser...... maar weet niet.... lijkt wel net iets minder dan deel 2.... maar dat is een gevoel. MP van 2 zuigt en van 3 schijnt het weer God te zijn.... maar who kers Gijs...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb 3 niet gespeeld maarf ik vind 2 briljant. Zelden zo`n intens spel gespeeld
Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,.... dit zegt genoeg.... zelden zo'n B post
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Zit dan nog maar eind level 2.
Ja tis een groot woord, zeker dat ik veel games heb gespeeld.quote:
Gijs heb mn derde schone al aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
T'is niet een spel wat je uren achter elkaar speelt....
Act 3 is zoooooooo fucking goed....heel anders dan de vorige!Meer Resident Evil-achtig.
Ik spoil niks, maar trek een schone onderbroek aan!
Erg he.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook flink wat spelletjes gespeeld... maar dit had ik niet verwacht...... mijn god... wat is dit gruwelijk..... wat is dit 5 jaar vooruit zeg maar....
Ben er gewoon stil van.... ben kapot.... intens!
Heb mezelf los moeten rukken... vrouw hoorde ik ook niet meer... boeit ook niet...
Nu een potje golf voor de vrouw... ik mn eerste peuk... ff laten zinken... ben kapot.
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:12 schreef mr_Brown het volgende:
Mijn O-Ren was net op SBS6![]()
zoo trots![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
en dat laat je niet even weten vantevoren
Nu ookquote:Op donderdag 16 november 2006 23:12 schreef mr_Brown het volgende:
zoo trots![]()
Ik zit het net te kijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:12 schreef mr_Brown het volgende:
zoo trots![]()
WHAHAHAHAHHAHAquote:
Daarom Gijs. Ik zou blind voor een Philips met AL gaan _________O_________quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Die is wel geil
Ambilight is wel tof....zeker aangezien ik een grote witte muur achter de TV heb.
Nee,... het verneukt films... dat doet het. Moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik zou m niet kopen. Ik ben er simpelweg te merktrouw voor aan Philips. Daarnaast is AL in mijn ogen echt de volgende generatie op TV gebied.
Dat weet ik. Maar het kan niet zo zijn dat alle Phillips producten het beste zijn. Je kunt best een AL kopen maar dan betaal je meer geld voor een kwalitatief minder scherm. Wel met lichtjes eromheen ja, leukquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik zou m niet kopen. Ik ben er simpelweg te merktrouw voor aan Philips. Daarnaast is AL in mijn ogen echt de volgende generatie op TV gebied.
Oh, dat zal best. De Jappen zijn wat dat betreft nog beter ja op HD gebied. Ik ga daarnaast ook nog lang geen HD TV kopen en zodra ik het wel kan is Flip gewoon weer de bestequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Philips was op CRT gebied heer en meester maar op HD gebied moeten ze nog een hoop leren.
Je bent net als mijn schoonvader... die denk dat Sony altijd overal de beste in is. Gijs ik raad je aan om in de toekomst per apparaat eens verder te kijken dan alleen Philips. Het beperkt je digitale omgeving aanzienlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. De Jappen zijn wat dat betreft nog beter ja op HD gebied. Ik ga daarnaast ook nog lang geen HD TV kopen en zodra ik het wel kan is Flip gewoon weer de beste
Grappigquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol. Koop zo'n TV:
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_NL_CONSUMER/FLAT_TV_CA_NL_CONSUMER/product/42PF9731D_10_NL_CONSUMER/catalog.jsp?language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=5TTJFR2EFMMA1J0RMRESHQVHKFSEKI5P
AmbilightKun je voorstellen dat je muur meekleurt met Gears of War? Dat de ervaring verder rijkt dan je tv en controller?
Die TV is Full HD (dus tot 1080p) en heeft een contrast van 4000:1
Check ook het aantal aansluitingen:
Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, Y/C
Ext. 3 : YPbPr
Extern 4 : HDMI
Extern 5 : HDMI
Extern 6 : VGA PC-in, Audio L/R in
Aansluitingen aan de voor- en zijkant : Audio L/R in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-Video in, 2x USB, Geheugenkaartlezer met meerdere sleuven
Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, Ethernet, S/PDIF in (coaxiaal), S/PDIF uit (coaxiaal), Common Interface
Dat is dus strax 360, PS3 en Wii gewoon aangesloten en nog plek zat voor andere apparaten.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Grappig
in de specs staat:
• Computerformaten
Resolutie Herhalingsfrequentie
640 x 480 60 Hz
800 x 600 60 Hz
1024 x 768 60 Hz
• Videoformaten
Resolutie Herhalingsfrequentie
640 x 480i 1Fh
640 x 480p 2Fh
720 x 576i 1Fh
720 x 576p 2Fh
1280 x 720p 3Fh
1920 x 1080i 2Fh
en dat is nog geen Full HD volgens mij
Het schijnt dat dit toestel geen 1080p als input aankan, maar dat de interne chip van 1080i signalen omzet naar 1080P
Ik moet toegeven dat die van jou wel de eerste is die ik in gedachte had. Ik vond hem al erg cool toen je hem kocht. Als ik mijn huidig formaat wil handhaven moet ik wel een maatje groter gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Sony Bravia klv32v2000
1meter+quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die van jou wel de eerste is die ik in gedachte had. Ik vond hem al erg cool toen je hem kocht. Als ik mijn huidig formaat wil handhaven moet ik wel een maatje groter gaan.
Als ik naar Sony kijk komen deze twee modellen in aanmerking.
KDL-40W2000
KDL-40X2000
Broeder!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:
Lijst 3: VVD!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?
Ik zat er al langer aan te denken, planning was eind volgend jaar. Maar na het zien van Gears of War wil ik dit spel gewoon in HDTV beleven! En volgend jaar Bioshock, Lost Planet en Assassin’s Creed ook. Dan maar spaarcentjes aanspreken en een jaar lang brood vreten om het weer aan te spekken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
1meter+Gijs..... je wilt nooit meer anders.... niet zeuren... HALEN.... !! Via component aansluiten. KLAAAR !! GoW in full HD,... dat is schrikken hoor
Die vragen ookquote:Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:
Lijst 13: Partij voor de vrijheid!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?
Dat hangt er vanaf of je de komende 5 jaar van plan bent een PS3 te halen. Ik vermoed dat ik de verleiding van een FFXIII niet zal kunnen weerstaan, dus ik neem liever het zekere voor het onzekere. De HD-DVD player van de 360 ondersteund trouwens ook 1080p.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het eigenlijk de moeite om een 1080p tv te halen, of is 720p voldoende?
Ik heb nu al klamme billen Gijs.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
@Strol,.... Gijs zoooo'n goede change... de change is groter dan die van VHS naar DVD.... zweer het je... Die arme Sander wist niet wat hij zag toen hij zijn 360 aandeed in 720P
daar ben ik het dan weer niet zo mee eensquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
@Strol,.... Gijs zoooo'n goede change... de change is groter dan die van VHS naar DVD.... zweer het je... Die arme Sander wist niet wat hij zag toen hij zijn 360 aandeed in 720P
Ja. Ik heb mn PS3 zodra FFXIII uitkomt. Dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je de komende 5 jaar van plan bent een PS3 te halen. Ik vermoed dat ik de verleiding van een FFXIII niet zal kunnen weerstaan, dus ik neem liever het zekere voor het onzekere. De HD-DVD player van de 360 ondersteund trouwens ook 1080p.
Onwetendheid is een zegequote:Op vrijdag 17 november 2006 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet zo mee eensMaar het is zeker wel tof
quote:
Dan vinden we elkaar want die haal ik ook nog...... moet mijn hoofd op de cam zetten.......quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja klaar. RS Vegas is een musthave en ik haal m blind. Dat door de ramen naar beneden springen via een touw![]()
Kan me voorstellen Gijs.... die 10-en trouwens van Zelda.... wordt ik ook eng van hoor. Ik doe het dit jaar met Quinny, Gears of War, O-Ren, Zelda en Rainbow Sixquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja klaar. RS Vegas is een musthave en ik haal m blind. Dat door de ramen naar beneden springen via een touw![]()
Hoe schrijf je apropo? Want daar ben jij altijd zo snel van Gijsquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...net even langs de BCC geweest...wat een keuze.
Nu weet ik het niet meer
Je hebt nu toch 32 inchquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die van jou wel de eerste is die ik in gedachte had. Ik vond hem al erg cool toen je hem kocht. Als ik mijn huidig formaat wil handhaven moet ik wel een maatje groter gaan.
Als ik naar Sony kijk komen deze twee modellen in aanmerking.
KDL-40W2000
KDL-40X2000
Te klein Gijsquote:
Ik weet heerlijk gezegd niet wat ik nu heb.quote:
82 cm breedbeeld heb je dacht ik. Die je zag was 40 inch.... dat is 102 cm ofzo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet heerlijk gezegd niet wat ik nu heb.Thuis een nameten (ben nu in Amsterdam).
Dat zou mooi zijn, want dan ga ik er niet op achteruit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:00 schreef Chocobo het volgende:
82 cm breedbeeld heb je dacht ik. Die je zag was 40 inch.... dat is 102 cm ofzo!
Ik HAD het kunnen zijn ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:40 schreef ChOas het volgende:
Cho ?
Man wurgt medepassagier tijdens KLM-vlucht
GoW idd................................................................................ heel act 2 gedaan. Serieus,.... werd stil.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Nog nooit zoveel file gehad in de ranstad als in het zuiden.. naar huis met 12 Km bij Den Bosch
Vanacht GoW gespeeld...........................................................................................................................................................................
Typischquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Struik?...ik heb advies nodig.
Kan hij eens een keer een nuttige bijdrage aan deze reeks leveren, zie je hem niet.
Heb je een digitale tv ,... ja Gijs...quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, misschien weet jij het.
Heb jij digitale TV, en zo ja hoe heb je het aangesloten op die Plasma van je? Is het een beetje de moeite waard?
Ik ga die HDTV toch halen Gijs.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Heb je een digitale tv ,... ja Gijs...Aangesloten? TV of Console?
Ik heb het vorig jaar ook weggedaan omdat de kwaliteit van de zenders op een gewone TV niet merkbaar was, al die extra zenders poep waren en ik geen zin had om via zo'n kastje te zappen. Maar via een HDTV wordt de kwaliteit dus eerder slechter dan beter?quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Oh ik las het verkeerd. Digitale tv? Nee niet waardVind het normale kabel signaal nog het beste.... tevens moet je er weer een decoder voor hebben uiteraard.... Nee ik wacht op HD tv Gijs. Digitale tv is poep. De MPEG codering is zo slecht en je TV is zo gedetailleerd dat je LCD of Plasma geen fouten tolereerd. Het resulteert in smudging en digitale vlekken.
De reden waarom de codering poep is omdat kabelbedrijven alle kanalen over die simpele computer kaart in een Samsung casing (decoder) laten lopen.
Nee,... ik wacht op de HD decodersDAT is tv kijken...... maar te weining kanalen momenteel.... misschien volgend jaar.
EDIT: Ik heb digitale TV gehad..... weggegeven.... zo duidelijk![]()
Gijs,.... mijn plasma heeft 3 scarts... alle drie RGB. Werkt fantastisch idd voor je PS2 en je DVD HD recorder bv. Heb jij wel 2 component aansluitingen op die tv,......... 360 heeft geen HDMI uitgang namelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga die HDTV toch halen Gijs.Ik zit nu even te bedenken hoe ik alles moet aansluiten,
PS2 --> scart
Xbox 360 --> component en hopelijk volgend jaar HDMI
Wii --> component
Receiver/DVD --> s-video
Blijven over de TV tuner en de HD recorder. Die moeten natuurlijk ook op elkaar worden aangesloten.
Ik heb 1 scart ingang over.
1 component, dus dat wordt voorlopig omschakelen. Ik wil Zelda toch wel ultiem kunnen genieten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... mijn plasma heeft 3 scarts... alle drie RGB. Werkt fantastisch idd voor je PS2 en je DVD HD recorder bv. Heb jij wel 2 component aansluitingen op die tv,......... 360 heeft geen HDMI uitgang namelijk.
Ik heb er ook een. Daar zit mijn 360 op. Wanneer ga je de HDTV halen Gijs? Ik zou het online doen.... betere service...langere garantie en ze hangen hem voor een klein bedrag op aan de muur.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1 component, dus dat wordt voorlopig omschakelen. Ik wil Zelda toch wel ultiem kunnen genieten.
Waarschijnlijk komt er tegelijk met de HD-DVD speler voor de 360 ook een HDMI kabel uit. Dan gaat de 360 via HDMI op de TV en de Wii via component.
Ik wil hem zo snel mogelijk halen nu ik de knoop heb doorgehakt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb er ook een. Daar zit mijn 360 op. Wanneer ga je de HDTV halen Gijs? Ik zou het online doen.... betere service...langere garantie en ze hangen hem voor een klein bedrag op aan de muur.
Al eens naar www.plasmavisie.nl gegaan? Ja die hebben ook LCD ja
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil hem zo snel mogelijk halen nu ik de knoop heb doorgehakt.
www.plasmavisie.nl was ik ook al gaan loeren. Ziet er goed uit! Maar ik ga straks toch nog even bij de MM kijken.
Hij gaat niet aan de muur maar op een standaard.
Ik zal je eens editenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
shit, editje geplaatst maar je had al gereplied.
quote:
Denk dat je gek wordt..... ik game in 720P, maar haal die reso niet. Downscaling is perfect..... jij haalt 720P wel,...... denk echt dat je gek gaat worden. Nadeel is dat je nooit meer zonder kan. Zou wel heel goed nadenken over de grootte, want geloof me.... de 40inch (heb zelf (42) went heeeeeel snelquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg klamme billen bij de gedachten van GoW in high res Gijs.
Ik zit vrij dicht op de TV Gijs, dus 40" is voor mij echt te groot. Ook wil ik niet meer zo'n bak in mijn woonkamer. Ik ben erg tevreden met mijn huidige formaat. En zoals ik al zei, als ik over een paar jaar verhuis en ik zou een grotere kamer hebben is de stap om een grotere 1080p HDTV te halen dan niet zo groot.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat je gek wordt..... ik game in 720P, maar haal die reso niet. Downscaling is perfect..... jij haalt 720P wel,...... denk echt dat je gek gaat worden. Nadeel is dat je nooit meer zonder kan. Zou wel heel goed nadenken over de grootte, want geloof me.... de 40inch (heb zelf (42) went heeeeeel snel
Mooie is, Bij een LCD 32 inch heb je meer beeld dan bij een breedbeeld32 inch. Schijnbaar tellen ze een aantal inches bij breedbeeld mee die achter die lijst/ombouw/kast valen mee. Bij LCD niet. Dus je hebt sowieso al groter beeldquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, want dan ga ik er niet op achteruit.Ik vind die 40" (voor mijn huidige woonkamer) echt wat te groot.
Plus dat de techniek niet stilstaat....wie weet wat er over 2 a 3 jaar allemaal te koop is.
Nee, ik denk dat het die van Struik wordt.
Jij was toch erg tevreden of niet William?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja en je wordt idd gek van GoW op 720 P
Ja het ligt aan de aflvering maar de meeste zender vind ik troep.... helemaal na mijn calibratie. Al mijn kleuren maar het belangrijkste, mijn gray scale is gecalibreert. God wat strafte mijn tv die digitale zenders af zegquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Digitale tv scheelt bij wel veel trouwens. CSI afleveringen op tv doen niet onder voor DVD`s op mijn scherm hoor
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
Dinsdag GoW in high res!
Zojuist TV gekocht. Zelfde als die van van Struik!
Bij de BCC.
Ja iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs het spel is zo goed................. erg veel zin in. Ik was net even aan het gamen maar ben gestopt. Dit spel moet je gewoon s' avonds gamen. Vanavond Act 3 starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |