Mooi! O-Ren komt dus ookquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
enne.... ik kan denk wel de 14egoed plan!
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Mag ik CoD2 van je lenen strol?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.
als tie nog heel isquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
Euh trouwens.. struik... was je klaar met TH? ... dan wil ik hem heel graag terug namelijk...![]()
dat weet ik nietquote:
Mn middelvinger ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef gijsje79 het volgende:
GoW gehaald wat een box.
Bijna 5 cm dik.
whahahahahhaquote:
quote:
Nee morgen Gijsquote:
ik wel, de KPN of vorige eigenaar nietquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.
hahaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
Euh trouwens.. struik... was je klaar met TH? ... dan wil ik hem heel graag terug namelijk...![]()
Yeah sure.. ik heb met normale post dat soort dingen ook hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee morgen GijsPost komt altijd in 1 dag.... altijd al gehad.... vorige keer lulde Dimplus maar wat tegen je
Zn games zijn zn kindjes.. dus die is wel voorzichtig, zat het in een bubbeltjesenvelop?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik wel, de KPN of vorige eigenaar niet
maar kan me niet voorstellen dat Gijsje er niet zuinig op is
Ja, maar hij starte vanaf de eerste keer al moeilijk opquote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zn games zijn zn kindjes.. dus die is wel voorzichtig, zat het in een bubbeltjesenvelop?
Die heb je toch.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol, je komt zaterdag maar op kraamvisite en dan neem je CoD 2 mee als kraamkado
Morgen jij ook Gijs.........quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef -Struikrover- het volgende:
6 man uit m`n friends list speelt nu GoW
Spel zag er toch goed uit?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef -Struikrover- het volgende:
6 man uit m`n friends list speelt nu GoW
Lees ff terug gijsquote:Op woensdag 15 november 2006 19:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb je toch.
Je bedoelt zeker deel 3.
Zekers een aanrader vooral op Live.
Dat sucked.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lees ff terug gijs
Hij deed het vanaf het begin al moeilijk. ( 3 tot 4 keer opnieuw opstarten ) Nu start hij helemaal niet meer op
Zit een heel klein scheurtje in de dvd vanuit het midden. Heb de dvd al 10x vast gehad voor ik het zelf zag. Volgend mij heeft tie met de post een tik gehad ofzo. Zit geen kras of wat dan ook op, alleen een heel klein scheurtje die net in het geperste deel loopt waardoor diue niet meer opstart. En ik had al 5 achievement op Veteran
Uitgehuild allebei? Komen jullie naar de meet?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat sucked.![]()
Zal het zo niet weten waar het vandaan komt.
Als dat bij mij zo al het geval was geweest, had ik de game nooit verkocht of geruild.
Bij de 3 gezusters, ja is goed.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgehuild allebei? Komen jullie naar de meet?
Hier past ie niet door de brievenbus.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik bedenk me ineens wat... Kan GoW denk ik helemaal niet spelen morgen... is niemand thuis... en de Limited Edition is te dik voor de brievenbus denk ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik bedenk me ineens wat... Kan GoW denk ik helemaal niet spelen morgen... is niemand thuis... en de Limited Edition is te dik voor de brievenbus denk ik
Ja, kan ik je gelijk ff op je bek slaanquote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgehuild allebei? Komen jullie naar de meet?
laat je Daan toch thuisquote:Op woensdag 15 november 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Me rug op, hoerquote:
Gaan we Wiixperiences uitwisselenquote:
Ja,... dat wordt vrijdagquote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
gijs serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |