GoW idd................................................................................ heel act 2 gedaan. Serieus,.... werd stil.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Nog nooit zoveel file gehad in de ranstad als in het zuiden.. naar huis met 12 Km bij Den Bosch
Vanacht GoW gespeeld...........................................................................................................................................................................
Typischquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Struik?...ik heb advies nodig.
Kan hij eens een keer een nuttige bijdrage aan deze reeks leveren, zie je hem niet.
Heb je een digitale tv ,... ja Gijs...quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, misschien weet jij het.
Heb jij digitale TV, en zo ja hoe heb je het aangesloten op die Plasma van je? Is het een beetje de moeite waard?
Ik ga die HDTV toch halen Gijs.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Heb je een digitale tv ,... ja Gijs...Aangesloten? TV of Console?
Ik heb het vorig jaar ook weggedaan omdat de kwaliteit van de zenders op een gewone TV niet merkbaar was, al die extra zenders poep waren en ik geen zin had om via zo'n kastje te zappen. Maar via een HDTV wordt de kwaliteit dus eerder slechter dan beter?quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Oh ik las het verkeerd. Digitale tv? Nee niet waardVind het normale kabel signaal nog het beste.... tevens moet je er weer een decoder voor hebben uiteraard.... Nee ik wacht op HD tv Gijs. Digitale tv is poep. De MPEG codering is zo slecht en je TV is zo gedetailleerd dat je LCD of Plasma geen fouten tolereerd. Het resulteert in smudging en digitale vlekken.
De reden waarom de codering poep is omdat kabelbedrijven alle kanalen over die simpele computer kaart in een Samsung casing (decoder) laten lopen.
Nee,... ik wacht op de HD decodersDAT is tv kijken...... maar te weining kanalen momenteel.... misschien volgend jaar.
EDIT: Ik heb digitale TV gehad..... weggegeven.... zo duidelijk![]()
Gijs,.... mijn plasma heeft 3 scarts... alle drie RGB. Werkt fantastisch idd voor je PS2 en je DVD HD recorder bv. Heb jij wel 2 component aansluitingen op die tv,......... 360 heeft geen HDMI uitgang namelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga die HDTV toch halen Gijs.Ik zit nu even te bedenken hoe ik alles moet aansluiten,
PS2 --> scart
Xbox 360 --> component en hopelijk volgend jaar HDMI
Wii --> component
Receiver/DVD --> s-video
Blijven over de TV tuner en de HD recorder. Die moeten natuurlijk ook op elkaar worden aangesloten.
Ik heb 1 scart ingang over.
1 component, dus dat wordt voorlopig omschakelen. Ik wil Zelda toch wel ultiem kunnen genieten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... mijn plasma heeft 3 scarts... alle drie RGB. Werkt fantastisch idd voor je PS2 en je DVD HD recorder bv. Heb jij wel 2 component aansluitingen op die tv,......... 360 heeft geen HDMI uitgang namelijk.
Ik heb er ook een. Daar zit mijn 360 op. Wanneer ga je de HDTV halen Gijs? Ik zou het online doen.... betere service...langere garantie en ze hangen hem voor een klein bedrag op aan de muur.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1 component, dus dat wordt voorlopig omschakelen. Ik wil Zelda toch wel ultiem kunnen genieten.
Waarschijnlijk komt er tegelijk met de HD-DVD speler voor de 360 ook een HDMI kabel uit. Dan gaat de 360 via HDMI op de TV en de Wii via component.
Ik wil hem zo snel mogelijk halen nu ik de knoop heb doorgehakt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb er ook een. Daar zit mijn 360 op. Wanneer ga je de HDTV halen Gijs? Ik zou het online doen.... betere service...langere garantie en ze hangen hem voor een klein bedrag op aan de muur.
Al eens naar www.plasmavisie.nl gegaan? Ja die hebben ook LCD ja
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil hem zo snel mogelijk halen nu ik de knoop heb doorgehakt.
www.plasmavisie.nl was ik ook al gaan loeren. Ziet er goed uit! Maar ik ga straks toch nog even bij de MM kijken.
Hij gaat niet aan de muur maar op een standaard.
Ik zal je eens editenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
shit, editje geplaatst maar je had al gereplied.
quote:
Denk dat je gek wordt..... ik game in 720P, maar haal die reso niet. Downscaling is perfect..... jij haalt 720P wel,...... denk echt dat je gek gaat worden. Nadeel is dat je nooit meer zonder kan. Zou wel heel goed nadenken over de grootte, want geloof me.... de 40inch (heb zelf (42) went heeeeeel snelquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg klamme billen bij de gedachten van GoW in high res Gijs.
Ik zit vrij dicht op de TV Gijs, dus 40" is voor mij echt te groot. Ook wil ik niet meer zo'n bak in mijn woonkamer. Ik ben erg tevreden met mijn huidige formaat. En zoals ik al zei, als ik over een paar jaar verhuis en ik zou een grotere kamer hebben is de stap om een grotere 1080p HDTV te halen dan niet zo groot.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat je gek wordt..... ik game in 720P, maar haal die reso niet. Downscaling is perfect..... jij haalt 720P wel,...... denk echt dat je gek gaat worden. Nadeel is dat je nooit meer zonder kan. Zou wel heel goed nadenken over de grootte, want geloof me.... de 40inch (heb zelf (42) went heeeeeel snel
Mooie is, Bij een LCD 32 inch heb je meer beeld dan bij een breedbeeld32 inch. Schijnbaar tellen ze een aantal inches bij breedbeeld mee die achter die lijst/ombouw/kast valen mee. Bij LCD niet. Dus je hebt sowieso al groter beeldquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, want dan ga ik er niet op achteruit.Ik vind die 40" (voor mijn huidige woonkamer) echt wat te groot.
Plus dat de techniek niet stilstaat....wie weet wat er over 2 a 3 jaar allemaal te koop is.
Nee, ik denk dat het die van Struik wordt.
Jij was toch erg tevreden of niet William?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja en je wordt idd gek van GoW op 720 P
Ja het ligt aan de aflvering maar de meeste zender vind ik troep.... helemaal na mijn calibratie. Al mijn kleuren maar het belangrijkste, mijn gray scale is gecalibreert. God wat strafte mijn tv die digitale zenders af zegquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Digitale tv scheelt bij wel veel trouwens. CSI afleveringen op tv doen niet onder voor DVD`s op mijn scherm hoor
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
Dinsdag GoW in high res!
Zojuist TV gekocht. Zelfde als die van van Struik!
Bij de BCC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |