Onwetendheid is een zegequote:Op vrijdag 17 november 2006 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet zo mee eensMaar het is zeker wel tof
quote:
Dan vinden we elkaar want die haal ik ook nog...... moet mijn hoofd op de cam zetten.......quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja klaar. RS Vegas is een musthave en ik haal m blind. Dat door de ramen naar beneden springen via een touw![]()
Kan me voorstellen Gijs.... die 10-en trouwens van Zelda.... wordt ik ook eng van hoor. Ik doe het dit jaar met Quinny, Gears of War, O-Ren, Zelda en Rainbow Sixquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja klaar. RS Vegas is een musthave en ik haal m blind. Dat door de ramen naar beneden springen via een touw![]()
Hoe schrijf je apropo? Want daar ben jij altijd zo snel van Gijsquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...net even langs de BCC geweest...wat een keuze.
Nu weet ik het niet meer
Je hebt nu toch 32 inchquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die van jou wel de eerste is die ik in gedachte had. Ik vond hem al erg cool toen je hem kocht. Als ik mijn huidig formaat wil handhaven moet ik wel een maatje groter gaan.
Als ik naar Sony kijk komen deze twee modellen in aanmerking.
KDL-40W2000
KDL-40X2000
Te klein Gijsquote:
Ik weet heerlijk gezegd niet wat ik nu heb.quote:
82 cm breedbeeld heb je dacht ik. Die je zag was 40 inch.... dat is 102 cm ofzo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet heerlijk gezegd niet wat ik nu heb.Thuis een nameten (ben nu in Amsterdam).
Dat zou mooi zijn, want dan ga ik er niet op achteruit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:00 schreef Chocobo het volgende:
82 cm breedbeeld heb je dacht ik. Die je zag was 40 inch.... dat is 102 cm ofzo!
Ik HAD het kunnen zijn ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:40 schreef ChOas het volgende:
Cho ?
Man wurgt medepassagier tijdens KLM-vlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |