Nee,... het verneukt films... dat doet het. Moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik zou m niet kopen. Ik ben er simpelweg te merktrouw voor aan Philips. Daarnaast is AL in mijn ogen echt de volgende generatie op TV gebied.
Dat weet ik. Maar het kan niet zo zijn dat alle Phillips producten het beste zijn. Je kunt best een AL kopen maar dan betaal je meer geld voor een kwalitatief minder scherm. Wel met lichtjes eromheen ja, leukquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik zou m niet kopen. Ik ben er simpelweg te merktrouw voor aan Philips. Daarnaast is AL in mijn ogen echt de volgende generatie op TV gebied.
Oh, dat zal best. De Jappen zijn wat dat betreft nog beter ja op HD gebied. Ik ga daarnaast ook nog lang geen HD TV kopen en zodra ik het wel kan is Flip gewoon weer de bestequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Philips was op CRT gebied heer en meester maar op HD gebied moeten ze nog een hoop leren.
Je bent net als mijn schoonvader... die denk dat Sony altijd overal de beste in is. Gijs ik raad je aan om in de toekomst per apparaat eens verder te kijken dan alleen Philips. Het beperkt je digitale omgeving aanzienlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. De Jappen zijn wat dat betreft nog beter ja op HD gebied. Ik ga daarnaast ook nog lang geen HD TV kopen en zodra ik het wel kan is Flip gewoon weer de beste
Grappigquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol. Koop zo'n TV:
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_NL_CONSUMER/FLAT_TV_CA_NL_CONSUMER/product/42PF9731D_10_NL_CONSUMER/catalog.jsp?language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=5TTJFR2EFMMA1J0RMRESHQVHKFSEKI5P
AmbilightKun je voorstellen dat je muur meekleurt met Gears of War? Dat de ervaring verder rijkt dan je tv en controller?
Die TV is Full HD (dus tot 1080p) en heeft een contrast van 4000:1
Check ook het aantal aansluitingen:
Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, Y/C
Ext. 3 : YPbPr
Extern 4 : HDMI
Extern 5 : HDMI
Extern 6 : VGA PC-in, Audio L/R in
Aansluitingen aan de voor- en zijkant : Audio L/R in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-Video in, 2x USB, Geheugenkaartlezer met meerdere sleuven
Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, Ethernet, S/PDIF in (coaxiaal), S/PDIF uit (coaxiaal), Common Interface
Dat is dus strax 360, PS3 en Wii gewoon aangesloten en nog plek zat voor andere apparaten.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Grappig
in de specs staat:
• Computerformaten
Resolutie Herhalingsfrequentie
640 x 480 60 Hz
800 x 600 60 Hz
1024 x 768 60 Hz
• Videoformaten
Resolutie Herhalingsfrequentie
640 x 480i 1Fh
640 x 480p 2Fh
720 x 576i 1Fh
720 x 576p 2Fh
1280 x 720p 3Fh
1920 x 1080i 2Fh
en dat is nog geen Full HD volgens mij
Het schijnt dat dit toestel geen 1080p als input aankan, maar dat de interne chip van 1080i signalen omzet naar 1080P
Ik moet toegeven dat die van jou wel de eerste is die ik in gedachte had. Ik vond hem al erg cool toen je hem kocht. Als ik mijn huidig formaat wil handhaven moet ik wel een maatje groter gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Sony Bravia klv32v2000
1meter+quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die van jou wel de eerste is die ik in gedachte had. Ik vond hem al erg cool toen je hem kocht. Als ik mijn huidig formaat wil handhaven moet ik wel een maatje groter gaan.
Als ik naar Sony kijk komen deze twee modellen in aanmerking.
KDL-40W2000
KDL-40X2000
Broeder!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:
Lijst 3: VVD!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?
Ik zat er al langer aan te denken, planning was eind volgend jaar. Maar na het zien van Gears of War wil ik dit spel gewoon in HDTV beleven! En volgend jaar Bioshock, Lost Planet en Assassin’s Creed ook. Dan maar spaarcentjes aanspreken en een jaar lang brood vreten om het weer aan te spekken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
1meter+Gijs..... je wilt nooit meer anders.... niet zeuren... HALEN.... !! Via component aansluiten. KLAAAR !! GoW in full HD,... dat is schrikken hoor
Die vragen ookquote:Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:
Lijst 13: Partij voor de vrijheid!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?
Dat hangt er vanaf of je de komende 5 jaar van plan bent een PS3 te halen. Ik vermoed dat ik de verleiding van een FFXIII niet zal kunnen weerstaan, dus ik neem liever het zekere voor het onzekere. De HD-DVD player van de 360 ondersteund trouwens ook 1080p.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het eigenlijk de moeite om een 1080p tv te halen, of is 720p voldoende?
Ik heb nu al klamme billen Gijs.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
@Strol,.... Gijs zoooo'n goede change... de change is groter dan die van VHS naar DVD.... zweer het je... Die arme Sander wist niet wat hij zag toen hij zijn 360 aandeed in 720P
daar ben ik het dan weer niet zo mee eensquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
@Strol,.... Gijs zoooo'n goede change... de change is groter dan die van VHS naar DVD.... zweer het je... Die arme Sander wist niet wat hij zag toen hij zijn 360 aandeed in 720P
Ja. Ik heb mn PS3 zodra FFXIII uitkomt. Dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je de komende 5 jaar van plan bent een PS3 te halen. Ik vermoed dat ik de verleiding van een FFXIII niet zal kunnen weerstaan, dus ik neem liever het zekere voor het onzekere. De HD-DVD player van de 360 ondersteund trouwens ook 1080p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |