Dat was dan zeker voor je een baan en hypotheek had.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben ooit lid geworden van de SPmaar toen zat ik in me Marxisme-tijdperk
![]()
Gijs........quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die SP toch ook niet zo gek... niet het gehele verkiezingsprogramma.. maar welk verkiezingsprogramma word wel helemaal doorgevoerd.
jahquote:Op donderdag 16 november 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was dan zeker voor je een baan en hypotheek had.
ze hebben zich nog nooit kunnen bewezen aangezien niemand hun de kans geeftquote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een partij als Één NL, maar ik ben een beetje klaar met die rechtse splinterpartijen. Dat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen.
Jawel.. we hebben allemaal de LPF poppenkast gezien, het te grabbel gooien van de naam Fortuyn door allerlei oppurtunisten.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ze hebben zich nog nooit kunnen bewezen aangezien niemand hun de kans geeft![]()
![]()
![]()
Waarom op JP dan? en niet op iemand anders uit de lijst??quote:Op donderdag 16 november 2006 12:04 schreef Chocobo het volgende:
CDA,..... daar kom ik op uit. Zal op JP stemmen.
Ik stem meestal op iemand die in de buurt woontquote:Op donderdag 16 november 2006 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waarom op JP dan? en niet op iemand anders uit de lijst??
Gijs mijn interesse in de politiek is zo laag...... het is niet eens grappigquote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stem meestal op iemand die in de buurt woont
Nee ik stem om van dat gezeur af te zijn... en dan zien we het wel weer voor de komende 4 jaar... als het niet valtquote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs mijn interesse in de politiek is zo laag...... het is niet eens grappig
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik stem om van dat gezeur af te zijn... en dan zien we het wel weer voor de komende 4 jaar... als het niet valt
Ik moet je nog wat vertellen over THquote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je GoW langer heel laat dan een week
WAAAAAAAAAAAATTTT.. [GIL] PAYEN JONGEN PAYEN!!!! IK WIL GELD ZIEN, GELD!!! Of bloed[/gil]quote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet je nog wat vertellen over TH
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet je nog wat vertellen over TH
Christus te paard .. dat fotoboek van jouquote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef murp het volgende:
lekker dichtbij allemaal als je in hoofddorp woont
Zit je thuis asoquote:
Ja, ik moet om een uurtje of 7 vanavond weer beginnen. Maar dan is het om 3 uur vannacht al wel weekend. Hele Vrijdag vrijquote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je thuis aso![]()
Hoe laat komt de post meestal.... ach Gijs het kan erger... ik zit op werk en er is niemand thuis om dat pakket in ontvangst te nemen. Ik moet vanavond naar mijn friendslist kijken en gillen.
Zal wel een level CoD3 doen. Vind dat spel overigens echt cool maar het is erg CoD2.5 vind ik. De MP moet ik nog gaan doen want die schijnt beter te zijn!
Ik heb hem binnenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je thuis aso![]()
Hoe laat komt de post meestal.... ach Gijs het kan erger... ik zit op werk en er is niemand thuis om dat pakket in ontvangst te nemen. Ik moet vanavond naar mijn friendslist kijken en gillen.
Zal wel een level CoD3 doen. Vind dat spel overigens echt cool maar het is erg CoD2.5 vind ik. De MP moet ik nog gaan doen want die schijnt beter te zijn!
Tessjequote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Nigga in da house !!!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |