Dit weekend netschottenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zuur voor je
maarja, game word er niks minder om. vrijdag word de dag voor jou
In de billen ja !quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit weekend netschottenEen hoop !
Gijs ik weet niet eens hoe ik in Veldhoven moet komen, laat staan de mac weet te vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 07:12 schreef Magneet het volgende:
B. morgen lunchen bij de mac in Veldhoven?
Ik hoop dat je GoW langer heel laat dan een weekquote:Op donderdag 16 november 2006 00:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zuur voor je
maarja, game word er niks minder om. vrijdag word de dag voor jou
Het zijn meer kettingzagen en American History X-stijl trappen tegen het hoofd Gijs.quote:
hahaha, je moet er morgen toch zijn of niet? Mac ligt bij de eerste afslag Veldhoven vanaf die kant direct langs de snelweg. Gewoon naar Eindhoven toerijden, het ligt langs de A2 tegen Eindhoven aanquote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik weet niet eens hoe ik in Veldhoven moet komen, laat staan de mac weet te vinden
Ja ik kijk wel Gijs.. weet ook niet hoe laat ik ga eten enzo weet je wel.. maar had grappig geweest!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
hahaha, je moet er morgen toch zijn of niet? Mac ligt bij de eerste afslag Veldhoven vanaf die kant direct langs de snelweg. Gewoon naar Eindhoven toerijden, het ligt langs de A2 tegen Eindhoven aan
je liegtquote:
Nee Gijs.. als ik een minimeet kan houden als ik in de buurt ben waarom niet?quote:
Ach Gijs waarom ook niet... laat ze maarquote:
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach Gijs waarom ook niet... laat ze maar
CDA word de grootste, gevolgd door SP en de VVD
Ik weet het zelf nog steeds niet trouwens.
Zo denk ik ook een beetje. Maar ik stem VVD omdat mijn standpunten het meest daarmee overeen komen. Ik weet alleen nog niet op wie ik ga stemmen... Rutten is een beetje een ei en op Verdonk ga ik ook niet stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er wel uit. CDA, met voorkeurstem op JP.
Ik ben het niet eens met alles wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan en vooral niet hebben gedaan. Maar ik kan niet ontkennen dat het beter gaat met Nederland. En JP heeft zich wel ontpopt van Harry Potter look-a-like naar een echte staatsman. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een partij als Één NL, maar ik ben een beetje klaar met die rechtse splinterpartijen. Dat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen.
Je moet er toch niet aan denken als Windvaantje Boslim, kameraad Jan en Kenau Kaakklem aan de macht komen.
Vorige keer niet omdat mensen toen switchten naar PvdA omdat die tegen de CDA kon opboksen zeg maar. Maar nu het CDA zover voorligt op de PvdA heeft dat niet echt nut meer en zullen ze blijven bij de SP.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.
Misschien word dat nu wel anders?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.
Ik heb altijd VVD gestemd, maar het is mijn partij niet meer. Ze moeten nu eens duidelijk maken welke koers ze willen varen (meer naar links met Rutte of naar rechts met Rita). Ze zwalken nu teveel. Plus dat ik die Rutte ook nog echt een lulletje vindt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo denk ik ook een beetje. Maar ik stem VVD omdat mijn standpunten het meest daarmee overeen komen. Ik weet alleen nog niet op wie ik ga stemmen... Rutten is een beetje een ei en op Verdonk ga ik ook niet stemmen.
Ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
@strol.. de kleine rechtse partijen mogen best een zetel.. maar moet er niet aan denken dat ze het land regeren.
ik ben ooit lid geworden van de SPquote:Op donderdag 16 november 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vorige keer niet omdat mensen toen switchten naar PvdA omdat die tegen de CDA kon opboksen zeg maar. Maar nu het CDA zover voorligt op de PvdA heeft dat niet echt nut meer en zullen ze blijven bij de SP.
Ik zie ze geen 25 zetels halen, maar 18 moet zeker wel lukken...
Nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plus dat ik die Rutte ook nog echt een lulletje vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |