quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Christus te paard .. dat fotoboek van jou![]()
![]()
Wat een Gijzen![]()
Meen je datquote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt eeeeeeeeeeeeeeeen speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
vind er niks aan, deed CoD2 het nog maar
Ik denk dat hij een garpje maakt Gijsquote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
Meen je dat
Anders snel ruilen voor Cod3 ergens gijs
MP van CoD3.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen![]()
En wat CoD2.5 betreft: je praat poep![]()
Oke, de handelngen.. huis leegmaken, bunker leegmaken is aanwezig maar het spel is zoveel beter dan 2! En dan inderdaad die MP.. mijn god die MP!!!
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
............................................................................................................ gooooodddddvveeerrrrrdddooommmmeeeee......................................
Lekker he gijs , wacht maar totdat je het ergens op HD zietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
............................................................................................................ gooooodddddvveeerrrrrdddooommmmeeeee......................................
Ik deel je mening!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De SP vind ik wel wat tegen vallen, vond deel 2 leuker.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe vind jij `m Sjo ?
Ok,.... dit zegt genoeg.... zelden zo'n B postquote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
Drie is absoluut een must have als je deel 2 cool vind. Deel 3 is zelfs intenser...... maar weet niet.... lijkt wel net iets minder dan deel 2.... maar dat is een gevoel. MP van 2 zuigt en van 3 schijnt het weer God te zijn.... maar who kers Gijs...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb 3 niet gespeeld maarf ik vind 2 briljant. Zelden zo`n intens spel gespeeld
Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,.... dit zegt genoeg.... zelden zo'n B post
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Zit dan nog maar eind level 2.
Ja tis een groot woord, zeker dat ik veel games heb gespeeld.quote:
Gijs heb mn derde schone al aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
T'is niet een spel wat je uren achter elkaar speelt....
Act 3 is zoooooooo fucking goed....heel anders dan de vorige!Meer Resident Evil-achtig.
Ik spoil niks, maar trek een schone onderbroek aan!
Erg he.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook flink wat spelletjes gespeeld... maar dit had ik niet verwacht...... mijn god... wat is dit gruwelijk..... wat is dit 5 jaar vooruit zeg maar....
Ben er gewoon stil van.... ben kapot.... intens!
Heb mezelf los moeten rukken... vrouw hoorde ik ook niet meer... boeit ook niet...
Nu een potje golf voor de vrouw... ik mn eerste peuk... ff laten zinken... ben kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |