Dit weekend netschottenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zuur voor je
maarja, game word er niks minder om. vrijdag word de dag voor jou
In de billen ja !quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit weekend netschottenEen hoop !
Gijs ik weet niet eens hoe ik in Veldhoven moet komen, laat staan de mac weet te vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 07:12 schreef Magneet het volgende:
B. morgen lunchen bij de mac in Veldhoven?
Ik hoop dat je GoW langer heel laat dan een weekquote:Op donderdag 16 november 2006 00:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zuur voor je
maarja, game word er niks minder om. vrijdag word de dag voor jou
Het zijn meer kettingzagen en American History X-stijl trappen tegen het hoofd Gijs.quote:
hahaha, je moet er morgen toch zijn of niet? Mac ligt bij de eerste afslag Veldhoven vanaf die kant direct langs de snelweg. Gewoon naar Eindhoven toerijden, het ligt langs de A2 tegen Eindhoven aanquote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik weet niet eens hoe ik in Veldhoven moet komen, laat staan de mac weet te vinden
Ja ik kijk wel Gijs.. weet ook niet hoe laat ik ga eten enzo weet je wel.. maar had grappig geweest!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
hahaha, je moet er morgen toch zijn of niet? Mac ligt bij de eerste afslag Veldhoven vanaf die kant direct langs de snelweg. Gewoon naar Eindhoven toerijden, het ligt langs de A2 tegen Eindhoven aan
je liegtquote:
Nee Gijs.. als ik een minimeet kan houden als ik in de buurt ben waarom niet?quote:
Ach Gijs waarom ook niet... laat ze maarquote:
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach Gijs waarom ook niet... laat ze maar
CDA word de grootste, gevolgd door SP en de VVD
Ik weet het zelf nog steeds niet trouwens.
Zo denk ik ook een beetje. Maar ik stem VVD omdat mijn standpunten het meest daarmee overeen komen. Ik weet alleen nog niet op wie ik ga stemmen... Rutten is een beetje een ei en op Verdonk ga ik ook niet stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er wel uit. CDA, met voorkeurstem op JP.
Ik ben het niet eens met alles wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan en vooral niet hebben gedaan. Maar ik kan niet ontkennen dat het beter gaat met Nederland. En JP heeft zich wel ontpopt van Harry Potter look-a-like naar een echte staatsman. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een partij als Één NL, maar ik ben een beetje klaar met die rechtse splinterpartijen. Dat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen.
Je moet er toch niet aan denken als Windvaantje Boslim, kameraad Jan en Kenau Kaakklem aan de macht komen.
Vorige keer niet omdat mensen toen switchten naar PvdA omdat die tegen de CDA kon opboksen zeg maar. Maar nu het CDA zover voorligt op de PvdA heeft dat niet echt nut meer en zullen ze blijven bij de SP.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.
Misschien word dat nu wel anders?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SP gaat t toch niet redden gijs..... in de peilingen doen ze t altijd goed, tijdens debatten ook, maar als t erop aankomt dan stemmen mensen toch geen SP.
Ik heb altijd VVD gestemd, maar het is mijn partij niet meer. Ze moeten nu eens duidelijk maken welke koers ze willen varen (meer naar links met Rutte of naar rechts met Rita). Ze zwalken nu teveel. Plus dat ik die Rutte ook nog echt een lulletje vindt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo denk ik ook een beetje. Maar ik stem VVD omdat mijn standpunten het meest daarmee overeen komen. Ik weet alleen nog niet op wie ik ga stemmen... Rutten is een beetje een ei en op Verdonk ga ik ook niet stemmen.
Ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
@strol.. de kleine rechtse partijen mogen best een zetel.. maar moet er niet aan denken dat ze het land regeren.
ik ben ooit lid geworden van de SPquote:Op donderdag 16 november 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vorige keer niet omdat mensen toen switchten naar PvdA omdat die tegen de CDA kon opboksen zeg maar. Maar nu het CDA zover voorligt op de PvdA heeft dat niet echt nut meer en zullen ze blijven bij de SP.
Ik zie ze geen 25 zetels halen, maar 18 moet zeker wel lukken...
Nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plus dat ik die Rutte ook nog echt een lulletje vindt.
Vergeleken met Verdonkquote:
Dat was dan zeker voor je een baan en hypotheek had.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben ooit lid geworden van de SPmaar toen zat ik in me Marxisme-tijdperk
![]()
Gijs........quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die SP toch ook niet zo gek... niet het gehele verkiezingsprogramma.. maar welk verkiezingsprogramma word wel helemaal doorgevoerd.
jahquote:Op donderdag 16 november 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was dan zeker voor je een baan en hypotheek had.
ze hebben zich nog nooit kunnen bewezen aangezien niemand hun de kans geeftquote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een partij als Één NL, maar ik ben een beetje klaar met die rechtse splinterpartijen. Dat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen.
Jawel.. we hebben allemaal de LPF poppenkast gezien, het te grabbel gooien van de naam Fortuyn door allerlei oppurtunisten.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ze hebben zich nog nooit kunnen bewezen aangezien niemand hun de kans geeft![]()
![]()
![]()
Waarom op JP dan? en niet op iemand anders uit de lijst??quote:Op donderdag 16 november 2006 12:04 schreef Chocobo het volgende:
CDA,..... daar kom ik op uit. Zal op JP stemmen.
Ik stem meestal op iemand die in de buurt woontquote:Op donderdag 16 november 2006 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waarom op JP dan? en niet op iemand anders uit de lijst??
Gijs mijn interesse in de politiek is zo laag...... het is niet eens grappigquote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stem meestal op iemand die in de buurt woont
Nee ik stem om van dat gezeur af te zijn... en dan zien we het wel weer voor de komende 4 jaar... als het niet valtquote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs mijn interesse in de politiek is zo laag...... het is niet eens grappig
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik stem om van dat gezeur af te zijn... en dan zien we het wel weer voor de komende 4 jaar... als het niet valt
Ik moet je nog wat vertellen over THquote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je GoW langer heel laat dan een week
WAAAAAAAAAAAATTTT.. [GIL] PAYEN JONGEN PAYEN!!!! IK WIL GELD ZIEN, GELD!!! Of bloed[/gil]quote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet je nog wat vertellen over TH
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet je nog wat vertellen over TH
Christus te paard .. dat fotoboek van jouquote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef murp het volgende:
lekker dichtbij allemaal als je in hoofddorp woont
Zit je thuis asoquote:
Ja, ik moet om een uurtje of 7 vanavond weer beginnen. Maar dan is het om 3 uur vannacht al wel weekend. Hele Vrijdag vrijquote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je thuis aso![]()
Hoe laat komt de post meestal.... ach Gijs het kan erger... ik zit op werk en er is niemand thuis om dat pakket in ontvangst te nemen. Ik moet vanavond naar mijn friendslist kijken en gillen.
Zal wel een level CoD3 doen. Vind dat spel overigens echt cool maar het is erg CoD2.5 vind ik. De MP moet ik nog gaan doen want die schijnt beter te zijn!
Ik heb hem binnenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je thuis aso![]()
Hoe laat komt de post meestal.... ach Gijs het kan erger... ik zit op werk en er is niemand thuis om dat pakket in ontvangst te nemen. Ik moet vanavond naar mijn friendslist kijken en gillen.
Zal wel een level CoD3 doen. Vind dat spel overigens echt cool maar het is erg CoD2.5 vind ik. De MP moet ik nog gaan doen want die schijnt beter te zijn!
Tessjequote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Nigga in da house !!!![]()
[afbeelding]
Ik zie het alweer.. je hebt het spel nu alweer op de grond gesmeten .. of heeft de tnt dat gedaan voor je?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet voortaan eerder roepen![]()
zit ook nog een losse dvd bij
[afbeelding]
Ikzelfquote:Op donderdag 16 november 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het alweer.. je hebt het spel nu alweer op de grond gesmeten .. of heeft de tnt dat gedaan voor je?
Nee Gijs... vind de SP geweldig maar het herhaal gevoel vind ik bij dit spel echt enorm.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen![]()
En wat CoD2.5 betreft: je praat poep![]()
Oke, de handelngen.. huis leegmaken, bunker leegmaken is aanwezig maar het spel is zoveel beter dan 2! En dan inderdaad die MP.. mijn god die MP!!!
Maar die handelingen tsja.. golf speel je op een hole, oorlog heeft oorlogsmissies, een rpg gaat om upgrades van je character, wat wil je?
Ah,... ze zijn geweest.... dan ben ik dus fuckedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet voortaan eerder roepen![]()
zit ook nog een losse dvd bij
[afbeelding]
Één jaar al?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn viert Zondag haar eerste verjaardag
Je praat PPOOOOEEEHHHHOOEEEPPP ... check nog maar eens!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs... vind de SP geweldig maar het herhaal gevoel vind ik bij dit spel echt enorm.
Neej, hij moet een review over CoD3 schrijven. Gamen zal hij.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:15 schreef Bastard het volgende:
Ik gok dat cho vroeg op bed gaat vandaag... the horror van zn friendslist niet willen aanzien.. snel lekker morgen
Gameinvitesquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, hij moet een review over CoD3 schrijven. Gamen zal hij.
We sturen hem ondertussen wel berichtjes hoe cool GoW wel niet is.
Het is ook geen userreviewquote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gameinvites
Ben het trouwens nu al niet eens met zn userreview trouwens
Gijs de SP is coooooo hooooollll !! Vind ik ook,... maar de grootste change na CoD2 op SP gebied vind ik de graphics. De 'insert bomb' of 'melee vecht hier met Duitser' of 'rij nu in een scripted jeep event' leuk maar niet magistraal ofzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je praat PPOOOOEEEHHHHOOEEEPPP ... check nog maar eens!
Je moet m even apart zien van CoD2 denk ik...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs de SP is coooooo hooooollll !! Vind ik ook,... maar de grootste change na CoD2 op SP gebied vind ik de graphics. De 'insert bomb' of 'melee vecht hier met Duitser' of 'rij nu in een scripted jeep event' leuk maar niet magistraal ofzo.
Ben het op veel punten met je eensquote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet m even apart zien van CoD2 denk ik...
Tis ook niet van dezelfde makers overigs..
Dat melee attack is bijzonder vind ik.. dat vechten zo.. en later op bij dat fuel depot tegen die mof ook.. je bent echt aan het vechten goddammit! Closer komt het niet!
En dan de chaos er om heen.. tis dat je een kompas hebt, want anders zou je echt als een kip zonder kop rondlopen, schreeuwend om je moeders warme armen. Bom plaatsen, door zelf handelingen uit te voeren.. tuuurlijk been there, hellllooo!! Maar dat is verbeterd, je mag nu zelf draaien, pin trekken etc.. erg strakke ervaring.
Dan de gfx... nee skip dat, daar ga ik niet eens op in, je moet blind en doof tegelijk zijn om de verbetering te negeren.
En dat allemaal opzij schuiven.. al die pracht, die scene's, die drama.. dan de MP starten.. geheel coole ervaring helemaal opnieuw!
Enige minpuntje.. er had meer character diepte ingemogen, meer band of brothers sausje wellicht.
Maar goed, dat is wat ik er van denk... en ik suck best wel in het spel.
Nee serieus.. die domme voetbalfan uit het 360 topic is verder dan mij.. omdat ik gewoon een beetje vast zit. Althans.. ja vastzitten mag je het wel noemen als je iets al 10X hebt geprobeerd.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben het op veel punten met je eens
En ik suck ook
bij mij om de hoek is ook een macquote:Op donderdag 16 november 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel Gijs.. weet ook niet hoe laat ik ga eten enzo weet je wel.. maar had grappig geweest!
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Christus te paard .. dat fotoboek van jou![]()
![]()
Wat een Gijzen![]()
Meen je datquote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt eeeeeeeeeeeeeeeen speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
vind er niks aan, deed CoD2 het nog maar
Ik denk dat hij een garpje maakt Gijsquote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
Meen je dat
Anders snel ruilen voor Cod3 ergens gijs
MP van CoD3.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen![]()
En wat CoD2.5 betreft: je praat poep![]()
Oke, de handelngen.. huis leegmaken, bunker leegmaken is aanwezig maar het spel is zoveel beter dan 2! En dan inderdaad die MP.. mijn god die MP!!!
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
............................................................................................................ gooooodddddvveeerrrrrdddooommmmeeeee......................................
Lekker he gijs , wacht maar totdat je het ergens op HD zietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
............................................................................................................ gooooodddddvveeerrrrrdddooommmmeeeee......................................
Ik deel je mening!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De SP vind ik wel wat tegen vallen, vond deel 2 leuker.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe vind jij `m Sjo ?
Ok,.... dit zegt genoeg.... zelden zo'n B postquote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
Drie is absoluut een must have als je deel 2 cool vind. Deel 3 is zelfs intenser...... maar weet niet.... lijkt wel net iets minder dan deel 2.... maar dat is een gevoel. MP van 2 zuigt en van 3 schijnt het weer God te zijn.... maar who kers Gijs...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb 3 niet gespeeld maarf ik vind 2 briljant. Zelden zo`n intens spel gespeeld
Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,.... dit zegt genoeg.... zelden zo'n B post
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Zit dan nog maar eind level 2.
Ja tis een groot woord, zeker dat ik veel games heb gespeeld.quote:
Gijs heb mn derde schone al aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
T'is niet een spel wat je uren achter elkaar speelt....
Act 3 is zoooooooo fucking goed....heel anders dan de vorige!Meer Resident Evil-achtig.
Ik spoil niks, maar trek een schone onderbroek aan!
Erg he.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook flink wat spelletjes gespeeld... maar dit had ik niet verwacht...... mijn god... wat is dit gruwelijk..... wat is dit 5 jaar vooruit zeg maar....
Ben er gewoon stil van.... ben kapot.... intens!
Heb mezelf los moeten rukken... vrouw hoorde ik ook niet meer... boeit ook niet...
Nu een potje golf voor de vrouw... ik mn eerste peuk... ff laten zinken... ben kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |