Andersom werkt het net zo,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Die Turkse heeft de hercencellen niet uitgevonden.
Vervelend ook; qua alles. Stem, gedrag, verhaal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef golfer het volgende:
Niet bijster interessant, die Turkse.
Nou ik was ook al 23 toen ik voor het eerst van Deep throaten hoorde.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:33 schreef Suko het volgende:
Had niet eerder van besnijdenis gehoord totdat Ayaan dat meldde, my god!!!!! Dom, dom gansje!
Ze lullen maar wat slap door elkaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Vind het maar een matige uitzending eigenlijk.
Vroeger heette dat gewoon Tupperware.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:34 schreef Suko het volgende:
Debatavond met moeders, da's zo passé...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon Tupperware.
Gelukkig heeft-ie daar zelf geen last van,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:38 schreef Suko het volgende:
Ik zal niet/nooit op Pastors stemmen, laat m'n geweten niet toe, maar hij heeft wel een aantal waarheden.
lol dat verstond ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na 8 maanden pas doorhebben dat je zwanger bent?
Naief.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Het nichtje van Noca was niet zo slim?
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Het blijft een verschrikkelijk triest verhaal.
Moet je wel weten waar ie zit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Suko het volgende:
Terug ontvoeren lijkt weer de enige oplossing. Je zou het liefst een regiment willen optrommelen en al die kinderen ophalen.
Ze weten heel vaak wáár die kinderen verblijven maar kunnen er niet bij komenquote:
Ja naief inderdaad. Te lieve meid gewoon.quote:
Whehehehe. Ik vind ze wel aardigquote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, wat is die Pastors toch een vreselijke narcistische xenofoob
Moet je z'n site eens bekijken :
"Zoek je werk, loop een Pool achterna"
"Als je links de sloot in rijdt, moet je er rechts weer uit"
"Je hebt geen uitkering nodig, maar een wekker"
"Je moet de trap van boven af schoonvegen"
Walgelijk dat dit soort figuren de mogelijkheid krijgen om dit soort onzin te spuien
ware het niet dat hij het serieus meent.. (en hij zit straks in dezelfde van Oudenalle regeling, maar dan voor 4 jaar als hij die zetel krijgt)quote:
Hahah, ik heb niks tegen Pastors of rechts of links of wat dan ook, maar dat gaat echt nergens overquote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Walgelijk dat dit soort figuren de mogelijkheid krijgen om dit soort onzin te spuien
da's de logica van Pastors, volgens mij betekent het rechts lullen, links vullenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Hahah, ik heb niks tegen Pastors of rechts of links of wat dan ook, maar dat gaat echt nergens over. Voor deze avond had ik de beste man nog nooit 'in het echt' gezien. Niet echt een indrukwekkend figuur.
Als ik links de sloot in rij ga ik er lekker uit aan de kant van de weg. Je gaat die kutsloot toch niet nog een keer oversteken als je weer terug moet?
Natuurlijk, maar alspoliticus is het vreemd.quote:
Dan pas toegeven. Hij zei dat ze het 'onderdrukte' omdat "haar man" eigenlijk geen baby wilde ...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na 8 maanden pas doorhebben dat je zwanger bent? Of dan pas toegeven?
Als Filip Dewinter het hier op zijn site moest zetten hij had een proces van het Centrum voor Racisme bestrijding aan zijn been ...quote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 november 2006 01:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Filip Dewinter het hier op zijn site moest zetten hij had een proces van het Centrum voor Racisme bestrijding aan zijn been ...![]()
Maar goed , eigenlijk worden jullie nog "gered" in Nederland door jullie systeem van "nationale lijsten" , hier in België heb je bij de verkiezingen per partij een aparte lijst per "kiesdistrict" (wat maakt dat men per provincie een andere lijst met andere mensen erop moet indienen) , waarbij je dus bij pakweg het Vlaams Blok/Belang ziet dat de "Pastors" en de "Wildersen" in België ipv elk met een eigen lijst op te komen zich netjes verdelen over de verschillende kiesdistricten en allemaal "lijsttrekker" zijn ... (zo is bv Dewinter zelf destijds van Brugge naar Antwerpen verhuisd omdat in West-Vlaanderen al Vanhecke zat, enzovoort...)quote:
Die laatste 2 zijn natuurlijk wel gewoon waar.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Dat ook, maar wist je bv dat ik als West-Vlaming op onze minister van mobiliteit na op géén enkele minister van het huidige federale kabinet in België kan stemmen als ik dat al zou willen ? (dus bv niet op onze minster-president Verhofstadt)quote:
Gezien de genodigden zit er weinig goeds in het vat denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop dat het vanavond een betere uitzending is![]()
Zo ziet Linda al een tijdje uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:02 schreef Solid_Snake het volgende:
Kolere wat ziet Linda de Mol er slecht uit. D'r gezicht is helemaal strak getrokken.
Moet je maar eens kijken als ze straks in beeld komt.
Echt eng ziet het er uit.
Brrrr, de rillingen lopen over mijn rug als ik haar gezicht zie.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo ziet Linda al een tijdje uit.
Ik heb '' De Slimste'' gezien een quiz van Talpa wat zij presenteerde![]()
Hij houdt de boel toch maar fijn bij elkaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Cohen lult lekker maar z'n halve stad gaat naar de kl*te.
Inderdaad, wat een vervelende VARA-lul is het toch.quote:
Not. En meestal puinruimen ipv beleid.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij houdt de boel toch maar fijn bij elkaar.
Mijn sarcasme ging een beetje de mist in maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:12 schreef Suko het volgende:
Not. En meestal puinruimen ipv beleid.
VARA is toch een leuke omroep Arceequote:Op woensdag 15 november 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een vervelende VARA-lul is het toch.
Maar daarom is Witteman wel een lul.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
VARA is toch een leuke omroep Arcee![]()
Ja, maar Paultje is nog van de oude rooie Achter Het Nieuws-stempel.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
VARA is toch een leuke omroep Arcee![]()
Ik had over de '' vara''quote:Op woensdag 15 november 2006 23:17 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar daarom is Witteman wel een lul.
Ervaring?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef Eightball het volgende:
Dat van die hogere sexdrive bij Witteman kan wel kloppen, Paul mag graag buiten de deur neuken.
Je gaat naar dezelfde prostitue?quote:
X en Y chromosomen bepalen weldegelijk of je een mannetje of vrouwtje bent. Als je dan mannetje bent zorgt de testosteron er inderdaad voor dat het zaakje daar beneden zich ook zodanig ontwikkelt.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Kerdaben het volgende:
Die Marrokaan die Linda de Mol even vertelde hoe het nou precies biologisch in elkaar zit in de baarmoeder, "dat is standaardkennis"
![]()
Marokkaan!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Kerdaben het volgende:
Die Marrokaan die Linda de Mol even vertelde hoe het nou precies biologisch in elkaar zit in de baarmoeder, "dat is standaardkennis"
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Marokkaan!
Ook dat is standaardkennis.
Prostituee, ook standaardkennis.quote:
quote:Aoristus - woensdag 15 november 2006 @ 01:04
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Hahah, ik heb niks tegen Pastors of rechts of links of wat dan ook, maar dat gaat echt nergens over . Voor deze avond had ik de beste man nog nooit 'in het echt' gezien. Niet echt een indrukwekkend figuur.
Als ik links de sloot in rij ga ik er lekker uit aan de kant van de weg. Je gaat die kutsloot toch niet nog een keer oversteken als je weer terug moet?
da's de logica van Pastors, volgens mij betekent het rechts lullen, links vullen
Wat? Je denkt teveel door, ik bedoel gewoon dat ik niks heb met die stomme 'politieke gezegdes' die door allebei de kanten gebruikt worden. Rechts de sloot uit, links lullen rechts vullen, etcetera. Dezelfde oever wordt aleen maar rechts als je je omdraait in de sloot. Niet iedereen draait zich om. Sterker nog, sommige mensen verdrinken zelfs en als ze links de sloot inrijden.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:46 schreef Luccide het volgende:
[..]
Aoritus! niet zo slap meelullen met NASDAQ,
!! dan ga je fouten maken..... als je links de sloot in rijdt en er aan de zelfde kant uitgaat ... dan is dat rechts geworden. Dat is het idee, dus niks "ha ha ik ga die domme K*T sloot niet nog een keer oversteken" .... maar even nadenken en bezinnen,
... alee, ik heb het je al vergeven
![]()
Vind je? Ik vond m maar vaag. Of heeft ie een ziekte dat hij zn ogen dichtdoet als ie praat? Ik vond m meer een typetje uit Kopspijkers.quote:
Ja, een ziekte idd.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond m maar vaag. Of heeft ie een ziekte dat hij zn ogen dichtdoet als ie praat? Ik vond m meer een typetje uit Kopspijkers.
Je fantasie gaat met je op de loop?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Revolverheld het volgende:
Ja, een ziekte idd.
De ziekte die 'alcoholverslaving' heet, en die er tijdens deze uitzending overduidelijk voor zorgde dat Hafid zijn oogleden niet meer omhoog getakeld kreeg. Bovendien sprak hij onsamenhangend en met dubbele tong, terwijl hij steeds bijna uit zijn stoel donderde, recht in de schoot van Linda![]()
Die man was KNETTERLAM![]()
Het mooist waren de gealarmeerde blikken die Pauw, Witteman en vooral ook Cohen steeds op hem wierpen, alsof ze bang waren dat Hafid elk moment zijn voorhoofd op tafel zou laten stuiteren.
Bij dat straalbezopen optreden van Hafid B. heb ik geen fantasie nodig, maar ik geef toe: zo'n opkikkertje kon ik vanavond wel gebruikenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je fantasie gaat met je op de loop?
Wel ff d'r bij blijven he....Zomergasten en dat was een verdomd aardige uitzending. Ach, ik mag 'm wel, beetje kont tegen de krib-type, lam of niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, een ziekte idd.
De ziekte die 'alcoholverslaving' heet, en die er tijdens deze uitzending overduidelijk voor zorgde dat Hafid zijn oogleden niet meer omhoog getakeld kreeg. Bovendien sprak hij onsamenhangend en met dubbele tong, terwijl hij steeds bijna uit zijn stoel donderde, recht in de schoot van Linda![]()
Die man was KNETTERLAM![]()
Het mooist waren de gealarmeerde blikken die Pauw, Witteman en vooral ook Cohen steeds op hem wierpen, alsof ze bang waren dat Hafid elk moment zijn voorhoofd op tafel zou laten stuiteren.
Meesterlijke aflevering![]()
Uniek![]()
Tip voor de komende 'Zomergasten'![]()
Neu, gewoon op de site, of op NOS-teletekst (pag.229) en ook tvgids.nl, ik wil geen post van de VARA.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg krijgen jullie dagelijks van de VARA een mailtje wie bij P&W komen ?
Ik wel
Zegquote:Op donderdag 16 november 2006 11:11 schreef Suko het volgende:
[..]
Neu, gewoon op de site, of op NOS-teletekst (pag.229) en ook tvgids.nl, ik wil geen post van de VARA.![]()
Gelukkig meid, maakte me al zorgen! Relax...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZegIk krijg dat wel,
Doe normaal joh
![]()
Ik zie dat ook via tvgids.nl
![]()
Haquote:Op donderdag 16 november 2006 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZegIk krijg dat wel,
Doe normaal joh
![]()
Ik zie dat ook via tvgids.nl
![]()
Ik bedoelde dat dit een goed fragment zou zijn (voor willekeurig welke zomergast), onder het motto: "Unieke televisie: iemand die kachellam, met wegdraaiende ogen en z'n kin op het tafelblad aan Linda probeert uit te leggen hoe het zit met - burp - baby's in de - burp - baarmoeder, waarop Linda achteruit deinst en mompelt: "Je ruikt zo lekker."quote:Op donderdag 16 november 2006 09:53 schreef Suko het volgende:
Wel ff d'r bij blijven he....Zomergasten en dat was een verdomd aardige uitzending. Ach, ik mag 'm wel, beetje kont tegen de krib-type, lam of niet.![]()
Ah zo, inderdaad een gniffelmoment.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:15 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dit een goed fragment zou zijn (voor willekeurig welke zomergast), onder het motto: "Unieke televisie: iemand die kachellam, met wegdraaiende ogen en z'n kin op het tafelblad aan Linda probeert uit te leggen hoe het zit met - burp - baby's in de - burp - baarmoeder, waarop Linda achteruit deinst en mompelt: "Je ruikt zo lekker."![]()
Overigens is Linda zelf ook wel een Zomergast-fragmentje waard. Alsof ze twee volvette kipfilets onder haar jukbeenderen heeft laten implanteren![]()
![]()
Dat die wandelende tak zulke dingen overleeftquote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
* Dolf Jansen. Was acht maanden op reis en doorkruiste hardlopend een groot deel van de VS.
Onder het mom van: alles beter dan Witteman.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef Aoristus het volgende:
Knevel
Het valt me op dat hij Wiegel en van Agt nog niet van stal heeft gehaald om over een grindpaadje te lopen
Inderdaad, die man is op een hele vervelende manier partijdig.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef vw_caddy het volgende:
Die Paul Witteman begint me steeds meer en meer te irriteren.
hij stelde wel een terechte vraag nu, Gordon promoot homofobie en dat weet ie maar al te goedquote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Onder het mom van: alles beter dan Witteman.
ik wacht nog op de dvd: stuiptrekken van Zalm 1994 t/m 2006quote:Op donderdag 16 november 2006 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Zalm" die lacht om de Partij van de Dieren, daar moet je toch wat meer mee doen![]()
So true, verschrikkelijk irritante vent.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die man is op een hele vervelende manier partijdig.
en even oud bollig als zijn humorquote:
Los van dat, wat zat Witteman toch te wroeten in die dood van die vriend van Dolf Jansen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die man is op een hele vervelende manier partijdig.
Dat vond ik dus ook een beetje te ver gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef SunChaser het volgende:
Los van dat, wat zat Witteman toch te wroeten in die dood van die vriend van Dolf Jansen.
Idd, dat deed Witteman. zei: heb je dat niet zien aankomen van de zelfmoord zoiets aan Dolf.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Los van dat, wat zat Witteman toch te wroeten in die dood van die vriend van Dolf Jansen.
En ook nog Guus Bakker, directeur Beurs van Berlage.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef Haaibaaike het volgende: Vanavond Freek de Jonge, Femke Halsema.![]()
Er is een Duitse horrorfilm over een medicijnenfaculteit in Heidelberg waarin ook van dat soort praktijken plaatsvinden:quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:41 schreef Suko het volgende:
En ook nog Guus Bakker, directeur Beurs van Berlage.
Het gaat om menselijke lichamen die via een speciaal procédé geplastificeerd worden en in allerlei posities staan opgesteld.
Freek is al jarenlang niet meer zo links hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Freek de Jonge en Femke Halsema. Links feestje voor Witteman vanavond.
ongeveer vanaf het moment dat ie die 'breezer buurjongen' aan de deur had.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Freek is al jarenlang niet meer zo links hoor.![]()
Ik vind haar zelfs leuk als het wel over politiek gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:19 schreef Arcee het volgende:
Femke is best leuk als 't niet over politiek gaat, hè?
Type shmoopy maar met het verschil dat shmoopy echt sexy is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:29 schreef Arcee het volgende:
Onaantrekkelijk is ze ook niet.
Maar met dat lange haar was ze veel mooier.
maar wel net zo dom zeker?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Type shmoopy maar met het verschil dat shmoopy echt sexy is.
Ja ze slikken zaad voor mooie woorden.quote:
voor welke duidelijkheid, Tong?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:40 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid dat was ironisch.
Dat ik nooit met Femke heb geslapen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
voor welke duidelijkheid, Tong?
Knap ik niet van op..quote:Op maandag 20 november 2006 18:03 schreef Suko het volgende:
Vanavond onder andere: Hans van Mierlo, oprichter D66.
Frans Adelaar, stapte vandaag op als trainer van ADO Den Haag.
Superinteressant waarschijnlijk, maar tot fuckin half 2!!!quote:De Nacht van Pauw & Witteman
Morgen na twee lijsttrekkersdebatten en de verkiezingsconférence van Freek de Jonge kunnen de liefhebbers tot diep in de nacht nog meer verkiezingspraat aanhoren. Pauw & Witteman hebben dan extra lange speciale uitzending van hun talkshow.
De Nacht van Pauw & Witteman begint om 23.45 uur en eindigt om 1.30 uur. Enkele onderwerepen zijn:
onder meer de volgende zaken aan de orde:
# Een terugblik op het Lijsttrekkersdebat en op de conférence van Freek de Jonge
# De laatste interviews voor de verkiezingen met Wouter Bos en Mark Rutte.
# Een terugblik op het verloop van de campagne met onder anderen Twan Huys en Paul Rosenmöller.
# Een discussie over macht en onmacht van opiniepeilers met Maurice de Hond, Reinier Heutink (Interview-NSS) en Peter Kanne (TNS/NIPO).
# Een analyse van de beslissende momenten in de campagne door Dig Istha en Kay van de Linde.
Kansloos, daarom kijk ik ook BRT-1.quote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tot half 2 op een doordeweekse werkdag. Daar gaat volk naar kijken waarschijnlijk ...
Ja precies...en ik moet woensdag op een stembureau zitten en daarvoor moet ik er al om 05.45 uit.quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Superinteressant waarschijnlijk, maar tot fuckin half 2!!!![]()
Inderdaad wel wat aan de late kant.quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen opletten van de broodjes pita op het stembureau ...quote:Op maandag 20 november 2006 18:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja precies...en ik moet woensdag op een stembureau zitten en daarvoor moet ik er al om 05.45 uit.
En ook nog: Jiska Rickels, haar debuutfilm 4 Elements is de openingsfilm op het IDFAquote:Op maandag 20 november 2006 18:03 schreef Suko het volgende:
Vanavond onder andere: Hans van Mierlo, oprichter D66.
Frans Adelaar, stapte vandaag op als trainer van ADO Den Haag.
Ik vind het erg lang van 22.45 -01.30quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
P. Witteman gaat zijn draai vanavond toch niet vinden......quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
Ik ook, kom maar op met die uitgestreken smoel van Witteman.![]()
ja, die is flink geschrokkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Frans Adelaar probeert rustig te blijven, maar die man is echt bang geweest.
Heel erg.quote:
Hij staat op knappen, echt triest om al die verhalen te horen.quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
dit is duidelijk de druppel in een overvolle emmer geweestquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij staat op knappen, echt triest om al die verhalen te horen.
Jup, dat kan je wel zeggen inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2006 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is duidelijk de druppel in een overvolle emmer geweest
Ja. Sportautist.quote:Op maandag 20 november 2006 23:24 schreef Aoristus het volgende:
wat een gejammer van die trainer zeg. Aandachtstrekker
Als het ze niet bevalt ben je gewoon de Sjaak.quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef Arcee het volgende:
breder trekken
voetbal is oorlog en dan moet je nou eenmaal niet in de linie gaan liggen. Zou hij moeten weten, als trainer. De maatschappij staat niet op het veld hoorquote:
Mijn enige reactie is hetzelde als vanmiddag, triest, levenslang niet meer naar het stadion zoals in engeland.quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat ze nu denken...quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
D66 gooit de oude mastodont als laatste redmiddel nog even in de strijd.
Eensquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die Witteman zo,n goede journalist![]()
Wat mij betreft niet, maar een 'dieper' gevoel in mij zegt dat onze residentie een behoorlijke FC moet hebben..quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef SunChaser het volgende:
Voegt Ado uberhaubt wat toe aan het Nederlands voetbal?
Joh, maak je niet druk, Henk Bres neemt niemand meer serieus.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef Ludacriss het volgende:
GODVERDOMME zetten ze Henk Bres aan het woord die gozer heeft al bijna 10 jaar geen voet meer in het Zuiderpark gezet..... kutkolerekutzooi! Zet dan iemand van de supportersvereniging aan het woord, nu lijkt het alsof iedereen het met die actie eens was.
Dat moeten we ook hebben.... en dat gaat gebeuren zonder Adelaar.quote:Op maandag 20 november 2006 23:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar een 'dieper' gevoel in mij zegt dat onze residentie een behoorlijke FC moet hebben..
Kutzooi..
Mjah, maar dan heb je nog altijd de 'gun'-factor.quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef Ludacriss het volgende:
Antwoord van Frans Adelaar: NEE!
Dat moet jij zo nodig zeggen.... mijn antwoord: ga ergens in een hoekje zitten huilen. Ado komt dit wel boven op.quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, maar dan heb je nog altijd de 'gun'-factor.
Niemand gunt Den Haag iets. Het is gewoon een teringclub.
Mjah, ik ben niet tegen ADO ofzo, ik had er zelfs vertrouwen in, dat dat geouwehoer nou eindelijk eens afgelopen zou zijn. Maar nee. Ik ben ook van mening dat de residentie een behoorlijke FC zou moeten hebben. Wat zit je nou tegen mij te zeiken? Is er niks gebeurd ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef Ludacriss het volgende:
mijn antwoord: ga ergens in een hoekje zitten huilen. Ado komt dit wel boven op.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Kom op man je zit de hele dag al onzinnig te blaten over Ado, net alsof heel dat club uit Hooligans bestaat. Zelfs Frans Adelaar vind dat er maar een klein deel is die het verpest en de rest niet. Jij doet net of daardoor heel dat club maar ten onder moet gaan ( meer dan 100 jaar historie ).... daarom was mijn antwoord ook ga niet zo zitten en discussier mee hoe je dit zou kunnen verkomen voor de volgende keer.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet tegen ADO ofzo, ik had er zelfs vertrouwen in, dat dat geouwehoer nou eindelijk eens afgelopen zou zijn. Maar nee. Ik ben ook van mening dat de residentie een behoorlijke FC zou moeten hebben. Wat zit je nou tegen mij te zeiken? Is er niks gebeurd ofzo?
Quote me effe.quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Ludacriss het volgende:
Kom op man je zit de hele dag al onzinnig te blaten over Ado,
Stadionverboden met controle op uw lokale politiebureau.quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Ludacriss het volgende:
hoe je dit zou kunnen verkomen voor de volgende keer.
in 1994 werd hij door een Amerikaanse deskundige beoordeeld als de meest overtuigende politicus (met het geluid uit )quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Lucid het volgende:
Heerlijk statement van van Mierlo. Echt nog een politicus van de oude stempel die duidelijk inhoudelijk een standpunt kan verwoorden. Die het volk de wegwijst laat maar zeggen. Missen we de laatste tijd toch wel erg...
Als een ultra zeikstraal neergezet dus..quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
in 1994 werd hij door een Amerikaanse deskundige beoordeeld als de meest overtuigende politicus (met het geluid uit )![]()
Dat wordt tegenwoordig niet meer gewenst. Het moet vooral snel en entertainment zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Lucid het volgende:
Heerlijk statement van van Mierlo. Echt nog een politicus van de oude stempel die duidelijk inhoudelijk een standpunt kan verwoorden. Die het volk de wegwijst laat maar zeggen. Missen we de laatste tijd toch wel erg...
De hele politiek mist een man als Van Mierlo.quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Wat mist D66 een man als van Mierlo.
nee hoor, elke verkiezing heeft een winnaar, dat waren zijn dagen van hoogtijquote:Op maandag 20 november 2006 23:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als een ultra zeikstraal neergezet dus..
Dat is echt wel een stuk beter geworden daar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:39 schreef planethugo het volgende:
En Adelaar maar doen alsof er in Engeland niks meer gebeurt
Daar heb je gelijk in, ik ben de 'campagne' sowieso meer-dan-zat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Maar het is een beetje hypocriet van meneer de democratiseerder om nu af te geven op iets dergelijks als de X-factor![]()
Ah, was al benieuwd wie er zouden komen, super! Dat gaan we dus kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Arcee het volgende:
Vanavond laat en lang (23:45 - 1:30) met Bos, Rutte, Rosenmoller, Hans Teeuwen en Maurice de Hond.
De koning van de láááách!quote:
Ik probeer ook zolang mogelijk te kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga het wel zolang mogelijk kijken denk ik.
Lijkt me toch voor het grootste gedeelte erg boeiend.
Ik weet gelijk weer waarom ik je niet leuk vindquote:
Ik dacht dat dat was omdat ik je zie als een psychopaat met pleinvrees. Maar t gaat dus om Freekquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet gelijk weer waarom ik je niet leuk vind
Zeker weten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
dit kon wel eens een leuke uitzending worden
alles met Hans Teeuwen is leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
dit kon wel eens een leuke uitzending worden
Ah, hij zit in 't pubiliek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Arcee het volgende:
Komt Rosenmoller niet? Jammer, die vind ik wel zinnig sinds-ie de politiek heeft verlaten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Pauw: "Wouter Bos staat nog in de file, daarom wil Mark Rutte ook dat er snelwegen bijkomen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |