Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 november 2006 01:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Filip Dewinter het hier op zijn site moest zetten hij had een proces van het Centrum voor Racisme bestrijding aan zijn been ...![]()
Maar goed , eigenlijk worden jullie nog "gered" in Nederland door jullie systeem van "nationale lijsten" , hier in België heb je bij de verkiezingen per partij een aparte lijst per "kiesdistrict" (wat maakt dat men per provincie een andere lijst met andere mensen erop moet indienen) , waarbij je dus bij pakweg het Vlaams Blok/Belang ziet dat de "Pastors" en de "Wildersen" in België ipv elk met een eigen lijst op te komen zich netjes verdelen over de verschillende kiesdistricten en allemaal "lijsttrekker" zijn ... (zo is bv Dewinter zelf destijds van Brugge naar Antwerpen verhuisd omdat in West-Vlaanderen al Vanhecke zat, enzovoort...)quote:
Die laatste 2 zijn natuurlijk wel gewoon waar.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, wat is die Pastors toch een vreselijke narcistische xenofoob
Moet je z'n site eens bekijken :
"Zoek je werk, loop een Pool achterna"
"Als je links de sloot in rijdt, moet je er rechts weer uit"
"Je hebt geen uitkering nodig, maar een wekker"
"Je moet de trap van boven af schoonvegen"
Walgelijk dat dit soort figuren de mogelijkheid krijgen om dit soort onzin te spuien
Dat ook, maar wist je bv dat ik als West-Vlaming op onze minister van mobiliteit na op géén enkele minister van het huidige federale kabinet in België kan stemmen als ik dat al zou willen ? (dus bv niet op onze minster-president Verhofstadt)quote:
Gezien de genodigden zit er weinig goeds in het vat denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop dat het vanavond een betere uitzending is![]()
Zo ziet Linda al een tijdje uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:02 schreef Solid_Snake het volgende:
Kolere wat ziet Linda de Mol er slecht uit. D'r gezicht is helemaal strak getrokken.
Moet je maar eens kijken als ze straks in beeld komt.
Echt eng ziet het er uit.
Brrrr, de rillingen lopen over mijn rug als ik haar gezicht zie.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo ziet Linda al een tijdje uit.
Ik heb '' De Slimste'' gezien een quiz van Talpa wat zij presenteerde![]()
Hij houdt de boel toch maar fijn bij elkaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Cohen lult lekker maar z'n halve stad gaat naar de kl*te.
Inderdaad, wat een vervelende VARA-lul is het toch.quote:
Not. En meestal puinruimen ipv beleid.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij houdt de boel toch maar fijn bij elkaar.
Mijn sarcasme ging een beetje de mist in maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:12 schreef Suko het volgende:
Not. En meestal puinruimen ipv beleid.
VARA is toch een leuke omroep Arceequote:Op woensdag 15 november 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een vervelende VARA-lul is het toch.
Maar daarom is Witteman wel een lul.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
VARA is toch een leuke omroep Arcee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |