lol dat verstond ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na 8 maanden pas doorhebben dat je zwanger bent?
Naief.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Het nichtje van Noca was niet zo slim?
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Het blijft een verschrikkelijk triest verhaal.
Moet je wel weten waar ie zit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Suko het volgende:
Terug ontvoeren lijkt weer de enige oplossing. Je zou het liefst een regiment willen optrommelen en al die kinderen ophalen.
Ze weten heel vaak wáár die kinderen verblijven maar kunnen er niet bij komenquote:
Ja naief inderdaad. Te lieve meid gewoon.quote:
Whehehehe. Ik vind ze wel aardigquote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, wat is die Pastors toch een vreselijke narcistische xenofoob
Moet je z'n site eens bekijken :
"Zoek je werk, loop een Pool achterna"
"Als je links de sloot in rijdt, moet je er rechts weer uit"
"Je hebt geen uitkering nodig, maar een wekker"
"Je moet de trap van boven af schoonvegen"
Walgelijk dat dit soort figuren de mogelijkheid krijgen om dit soort onzin te spuien
ware het niet dat hij het serieus meent.. (en hij zit straks in dezelfde van Oudenalle regeling, maar dan voor 4 jaar als hij die zetel krijgt)quote:
Hahah, ik heb niks tegen Pastors of rechts of links of wat dan ook, maar dat gaat echt nergens overquote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, wat is die Pastors toch een vreselijke narcistische xenofoob
Moet je z'n site eens bekijken :
"Als je links de sloot in rijdt, moet je er rechts weer uit"
"Je hebt geen uitkering nodig, maar een wekker"
"Je moet de trap van boven af schoonvegen"
Walgelijk dat dit soort figuren de mogelijkheid krijgen om dit soort onzin te spuien
da's de logica van Pastors, volgens mij betekent het rechts lullen, links vullenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Hahah, ik heb niks tegen Pastors of rechts of links of wat dan ook, maar dat gaat echt nergens over. Voor deze avond had ik de beste man nog nooit 'in het echt' gezien. Niet echt een indrukwekkend figuur.
Als ik links de sloot in rij ga ik er lekker uit aan de kant van de weg. Je gaat die kutsloot toch niet nog een keer oversteken als je weer terug moet?
Natuurlijk, maar alspoliticus is het vreemd.quote:
Dan pas toegeven. Hij zei dat ze het 'onderdrukte' omdat "haar man" eigenlijk geen baby wilde ...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na 8 maanden pas doorhebben dat je zwanger bent? Of dan pas toegeven?
Als Filip Dewinter het hier op zijn site moest zetten hij had een proces van het Centrum voor Racisme bestrijding aan zijn been ...quote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |