ik wacht nog op de dvd: stuiptrekken van Zalm 1994 t/m 2006quote:Op donderdag 16 november 2006 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Zalm" die lacht om de Partij van de Dieren, daar moet je toch wat meer mee doen![]()
So true, verschrikkelijk irritante vent.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die man is op een hele vervelende manier partijdig.
en even oud bollig als zijn humorquote:
Los van dat, wat zat Witteman toch te wroeten in die dood van die vriend van Dolf Jansen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die man is op een hele vervelende manier partijdig.
Dat vond ik dus ook een beetje te ver gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef SunChaser het volgende:
Los van dat, wat zat Witteman toch te wroeten in die dood van die vriend van Dolf Jansen.
Idd, dat deed Witteman. zei: heb je dat niet zien aankomen van de zelfmoord zoiets aan Dolf.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Los van dat, wat zat Witteman toch te wroeten in die dood van die vriend van Dolf Jansen.
En ook nog Guus Bakker, directeur Beurs van Berlage.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef Haaibaaike het volgende: Vanavond Freek de Jonge, Femke Halsema.![]()
Er is een Duitse horrorfilm over een medicijnenfaculteit in Heidelberg waarin ook van dat soort praktijken plaatsvinden:quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:41 schreef Suko het volgende:
En ook nog Guus Bakker, directeur Beurs van Berlage.
Het gaat om menselijke lichamen die via een speciaal procédé geplastificeerd worden en in allerlei posities staan opgesteld.
Freek is al jarenlang niet meer zo links hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Freek de Jonge en Femke Halsema. Links feestje voor Witteman vanavond.
ongeveer vanaf het moment dat ie die 'breezer buurjongen' aan de deur had.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Freek is al jarenlang niet meer zo links hoor.![]()
Ik vind haar zelfs leuk als het wel over politiek gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:19 schreef Arcee het volgende:
Femke is best leuk als 't niet over politiek gaat, hè?
Type shmoopy maar met het verschil dat shmoopy echt sexy is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:29 schreef Arcee het volgende:
Onaantrekkelijk is ze ook niet.
Maar met dat lange haar was ze veel mooier.
maar wel net zo dom zeker?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Type shmoopy maar met het verschil dat shmoopy echt sexy is.
Ja ze slikken zaad voor mooie woorden.quote:
voor welke duidelijkheid, Tong?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:40 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid dat was ironisch.
Dat ik nooit met Femke heb geslapen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
voor welke duidelijkheid, Tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |