Je gaat naar dezelfde prostitue?quote:
X en Y chromosomen bepalen weldegelijk of je een mannetje of vrouwtje bent. Als je dan mannetje bent zorgt de testosteron er inderdaad voor dat het zaakje daar beneden zich ook zodanig ontwikkelt.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Kerdaben het volgende:
Die Marrokaan die Linda de Mol even vertelde hoe het nou precies biologisch in elkaar zit in de baarmoeder, "dat is standaardkennis"
![]()
Marokkaan!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Kerdaben het volgende:
Die Marrokaan die Linda de Mol even vertelde hoe het nou precies biologisch in elkaar zit in de baarmoeder, "dat is standaardkennis"
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Marokkaan!
Ook dat is standaardkennis.
Prostituee, ook standaardkennis.quote:
quote:Aoristus - woensdag 15 november 2006 @ 01:04
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Hahah, ik heb niks tegen Pastors of rechts of links of wat dan ook, maar dat gaat echt nergens over . Voor deze avond had ik de beste man nog nooit 'in het echt' gezien. Niet echt een indrukwekkend figuur.
Als ik links de sloot in rij ga ik er lekker uit aan de kant van de weg. Je gaat die kutsloot toch niet nog een keer oversteken als je weer terug moet?
da's de logica van Pastors, volgens mij betekent het rechts lullen, links vullen
Wat? Je denkt teveel door, ik bedoel gewoon dat ik niks heb met die stomme 'politieke gezegdes' die door allebei de kanten gebruikt worden. Rechts de sloot uit, links lullen rechts vullen, etcetera. Dezelfde oever wordt aleen maar rechts als je je omdraait in de sloot. Niet iedereen draait zich om. Sterker nog, sommige mensen verdrinken zelfs en als ze links de sloot inrijden.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:46 schreef Luccide het volgende:
[..]
Aoritus! niet zo slap meelullen met NASDAQ,
!! dan ga je fouten maken..... als je links de sloot in rijdt en er aan de zelfde kant uitgaat ... dan is dat rechts geworden. Dat is het idee, dus niks "ha ha ik ga die domme K*T sloot niet nog een keer oversteken" .... maar even nadenken en bezinnen,
... alee, ik heb het je al vergeven
![]()
Vind je? Ik vond m maar vaag. Of heeft ie een ziekte dat hij zn ogen dichtdoet als ie praat? Ik vond m meer een typetje uit Kopspijkers.quote:
Ja, een ziekte idd.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond m maar vaag. Of heeft ie een ziekte dat hij zn ogen dichtdoet als ie praat? Ik vond m meer een typetje uit Kopspijkers.
Je fantasie gaat met je op de loop?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Revolverheld het volgende:
Ja, een ziekte idd.
De ziekte die 'alcoholverslaving' heet, en die er tijdens deze uitzending overduidelijk voor zorgde dat Hafid zijn oogleden niet meer omhoog getakeld kreeg. Bovendien sprak hij onsamenhangend en met dubbele tong, terwijl hij steeds bijna uit zijn stoel donderde, recht in de schoot van Linda![]()
Die man was KNETTERLAM![]()
Het mooist waren de gealarmeerde blikken die Pauw, Witteman en vooral ook Cohen steeds op hem wierpen, alsof ze bang waren dat Hafid elk moment zijn voorhoofd op tafel zou laten stuiteren.
Bij dat straalbezopen optreden van Hafid B. heb ik geen fantasie nodig, maar ik geef toe: zo'n opkikkertje kon ik vanavond wel gebruikenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je fantasie gaat met je op de loop?
Wel ff d'r bij blijven he....Zomergasten en dat was een verdomd aardige uitzending. Ach, ik mag 'm wel, beetje kont tegen de krib-type, lam of niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, een ziekte idd.
De ziekte die 'alcoholverslaving' heet, en die er tijdens deze uitzending overduidelijk voor zorgde dat Hafid zijn oogleden niet meer omhoog getakeld kreeg. Bovendien sprak hij onsamenhangend en met dubbele tong, terwijl hij steeds bijna uit zijn stoel donderde, recht in de schoot van Linda![]()
Die man was KNETTERLAM![]()
Het mooist waren de gealarmeerde blikken die Pauw, Witteman en vooral ook Cohen steeds op hem wierpen, alsof ze bang waren dat Hafid elk moment zijn voorhoofd op tafel zou laten stuiteren.
Meesterlijke aflevering![]()
Uniek![]()
Tip voor de komende 'Zomergasten'![]()
Neu, gewoon op de site, of op NOS-teletekst (pag.229) en ook tvgids.nl, ik wil geen post van de VARA.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg krijgen jullie dagelijks van de VARA een mailtje wie bij P&W komen ?
Ik wel
Zegquote:Op donderdag 16 november 2006 11:11 schreef Suko het volgende:
[..]
Neu, gewoon op de site, of op NOS-teletekst (pag.229) en ook tvgids.nl, ik wil geen post van de VARA.![]()
Gelukkig meid, maakte me al zorgen! Relax...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZegIk krijg dat wel,
Doe normaal joh
![]()
Ik zie dat ook via tvgids.nl
![]()
Haquote:Op donderdag 16 november 2006 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZegIk krijg dat wel,
Doe normaal joh
![]()
Ik zie dat ook via tvgids.nl
![]()
Ik bedoelde dat dit een goed fragment zou zijn (voor willekeurig welke zomergast), onder het motto: "Unieke televisie: iemand die kachellam, met wegdraaiende ogen en z'n kin op het tafelblad aan Linda probeert uit te leggen hoe het zit met - burp - baby's in de - burp - baarmoeder, waarop Linda achteruit deinst en mompelt: "Je ruikt zo lekker."quote:Op donderdag 16 november 2006 09:53 schreef Suko het volgende:
Wel ff d'r bij blijven he....Zomergasten en dat was een verdomd aardige uitzending. Ach, ik mag 'm wel, beetje kont tegen de krib-type, lam of niet.![]()
Ah zo, inderdaad een gniffelmoment.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:15 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dit een goed fragment zou zijn (voor willekeurig welke zomergast), onder het motto: "Unieke televisie: iemand die kachellam, met wegdraaiende ogen en z'n kin op het tafelblad aan Linda probeert uit te leggen hoe het zit met - burp - baby's in de - burp - baarmoeder, waarop Linda achteruit deinst en mompelt: "Je ruikt zo lekker."![]()
Overigens is Linda zelf ook wel een Zomergast-fragmentje waard. Alsof ze twee volvette kipfilets onder haar jukbeenderen heeft laten implanteren![]()
![]()
Dat die wandelende tak zulke dingen overleeftquote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
* Dolf Jansen. Was acht maanden op reis en doorkruiste hardlopend een groot deel van de VS.
Onder het mom van: alles beter dan Witteman.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef Aoristus het volgende:
Knevel
Het valt me op dat hij Wiegel en van Agt nog niet van stal heeft gehaald om over een grindpaadje te lopen
Inderdaad, die man is op een hele vervelende manier partijdig.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef vw_caddy het volgende:
Die Paul Witteman begint me steeds meer en meer te irriteren.
hij stelde wel een terechte vraag nu, Gordon promoot homofobie en dat weet ie maar al te goedquote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Onder het mom van: alles beter dan Witteman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |