Knap ik niet van op..quote:Op maandag 20 november 2006 18:03 schreef Suko het volgende:
Vanavond onder andere: Hans van Mierlo, oprichter D66.
Frans Adelaar, stapte vandaag op als trainer van ADO Den Haag.
Superinteressant waarschijnlijk, maar tot fuckin half 2!!!quote:De Nacht van Pauw & Witteman
Morgen na twee lijsttrekkersdebatten en de verkiezingsconférence van Freek de Jonge kunnen de liefhebbers tot diep in de nacht nog meer verkiezingspraat aanhoren. Pauw & Witteman hebben dan extra lange speciale uitzending van hun talkshow.
De Nacht van Pauw & Witteman begint om 23.45 uur en eindigt om 1.30 uur. Enkele onderwerepen zijn:
onder meer de volgende zaken aan de orde:
# Een terugblik op het Lijsttrekkersdebat en op de conférence van Freek de Jonge
# De laatste interviews voor de verkiezingen met Wouter Bos en Mark Rutte.
# Een terugblik op het verloop van de campagne met onder anderen Twan Huys en Paul Rosenmöller.
# Een discussie over macht en onmacht van opiniepeilers met Maurice de Hond, Reinier Heutink (Interview-NSS) en Peter Kanne (TNS/NIPO).
# Een analyse van de beslissende momenten in de campagne door Dig Istha en Kay van de Linde.
Kansloos, daarom kijk ik ook BRT-1.quote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tot half 2 op een doordeweekse werkdag. Daar gaat volk naar kijken waarschijnlijk ...
Ja precies...en ik moet woensdag op een stembureau zitten en daarvoor moet ik er al om 05.45 uit.quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Superinteressant waarschijnlijk, maar tot fuckin half 2!!!![]()
Inderdaad wel wat aan de late kant.quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen opletten van de broodjes pita op het stembureau ...quote:Op maandag 20 november 2006 18:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja precies...en ik moet woensdag op een stembureau zitten en daarvoor moet ik er al om 05.45 uit.
En ook nog: Jiska Rickels, haar debuutfilm 4 Elements is de openingsfilm op het IDFAquote:Op maandag 20 november 2006 18:03 schreef Suko het volgende:
Vanavond onder andere: Hans van Mierlo, oprichter D66.
Frans Adelaar, stapte vandaag op als trainer van ADO Den Haag.
Ik vind het erg lang van 22.45 -01.30quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
P. Witteman gaat zijn draai vanavond toch niet vinden......quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
Ik ook, kom maar op met die uitgestreken smoel van Witteman.![]()
ja, die is flink geschrokkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Frans Adelaar probeert rustig te blijven, maar die man is echt bang geweest.
Heel erg.quote:
Hij staat op knappen, echt triest om al die verhalen te horen.quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
dit is duidelijk de druppel in een overvolle emmer geweestquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij staat op knappen, echt triest om al die verhalen te horen.
Jup, dat kan je wel zeggen inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2006 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is duidelijk de druppel in een overvolle emmer geweest
Ja. Sportautist.quote:Op maandag 20 november 2006 23:24 schreef Aoristus het volgende:
wat een gejammer van die trainer zeg. Aandachtstrekker
Als het ze niet bevalt ben je gewoon de Sjaak.quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef Arcee het volgende:
breder trekken
voetbal is oorlog en dan moet je nou eenmaal niet in de linie gaan liggen. Zou hij moeten weten, als trainer. De maatschappij staat niet op het veld hoorquote:
Mijn enige reactie is hetzelde als vanmiddag, triest, levenslang niet meer naar het stadion zoals in engeland.quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat ze nu denken...quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
D66 gooit de oude mastodont als laatste redmiddel nog even in de strijd.
Eensquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die Witteman zo,n goede journalist![]()
Wat mij betreft niet, maar een 'dieper' gevoel in mij zegt dat onze residentie een behoorlijke FC moet hebben..quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef SunChaser het volgende:
Voegt Ado uberhaubt wat toe aan het Nederlands voetbal?
Joh, maak je niet druk, Henk Bres neemt niemand meer serieus.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef Ludacriss het volgende:
GODVERDOMME zetten ze Henk Bres aan het woord die gozer heeft al bijna 10 jaar geen voet meer in het Zuiderpark gezet..... kutkolerekutzooi! Zet dan iemand van de supportersvereniging aan het woord, nu lijkt het alsof iedereen het met die actie eens was.
Dat moeten we ook hebben.... en dat gaat gebeuren zonder Adelaar.quote:Op maandag 20 november 2006 23:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar een 'dieper' gevoel in mij zegt dat onze residentie een behoorlijke FC moet hebben..
Kutzooi..
Mjah, maar dan heb je nog altijd de 'gun'-factor.quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef Ludacriss het volgende:
Antwoord van Frans Adelaar: NEE!
Dat moet jij zo nodig zeggen.... mijn antwoord: ga ergens in een hoekje zitten huilen. Ado komt dit wel boven op.quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, maar dan heb je nog altijd de 'gun'-factor.
Niemand gunt Den Haag iets. Het is gewoon een teringclub.
Mjah, ik ben niet tegen ADO ofzo, ik had er zelfs vertrouwen in, dat dat geouwehoer nou eindelijk eens afgelopen zou zijn. Maar nee. Ik ben ook van mening dat de residentie een behoorlijke FC zou moeten hebben. Wat zit je nou tegen mij te zeiken? Is er niks gebeurd ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef Ludacriss het volgende:
mijn antwoord: ga ergens in een hoekje zitten huilen. Ado komt dit wel boven op.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Kom op man je zit de hele dag al onzinnig te blaten over Ado, net alsof heel dat club uit Hooligans bestaat. Zelfs Frans Adelaar vind dat er maar een klein deel is die het verpest en de rest niet. Jij doet net of daardoor heel dat club maar ten onder moet gaan ( meer dan 100 jaar historie ).... daarom was mijn antwoord ook ga niet zo zitten en discussier mee hoe je dit zou kunnen verkomen voor de volgende keer.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet tegen ADO ofzo, ik had er zelfs vertrouwen in, dat dat geouwehoer nou eindelijk eens afgelopen zou zijn. Maar nee. Ik ben ook van mening dat de residentie een behoorlijke FC zou moeten hebben. Wat zit je nou tegen mij te zeiken? Is er niks gebeurd ofzo?
Quote me effe.quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Ludacriss het volgende:
Kom op man je zit de hele dag al onzinnig te blaten over Ado,
Stadionverboden met controle op uw lokale politiebureau.quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Ludacriss het volgende:
hoe je dit zou kunnen verkomen voor de volgende keer.
in 1994 werd hij door een Amerikaanse deskundige beoordeeld als de meest overtuigende politicus (met het geluid uit )quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Lucid het volgende:
Heerlijk statement van van Mierlo. Echt nog een politicus van de oude stempel die duidelijk inhoudelijk een standpunt kan verwoorden. Die het volk de wegwijst laat maar zeggen. Missen we de laatste tijd toch wel erg...
Als een ultra zeikstraal neergezet dus..quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
in 1994 werd hij door een Amerikaanse deskundige beoordeeld als de meest overtuigende politicus (met het geluid uit )![]()
Dat wordt tegenwoordig niet meer gewenst. Het moet vooral snel en entertainment zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Lucid het volgende:
Heerlijk statement van van Mierlo. Echt nog een politicus van de oude stempel die duidelijk inhoudelijk een standpunt kan verwoorden. Die het volk de wegwijst laat maar zeggen. Missen we de laatste tijd toch wel erg...
De hele politiek mist een man als Van Mierlo.quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Wat mist D66 een man als van Mierlo.
nee hoor, elke verkiezing heeft een winnaar, dat waren zijn dagen van hoogtijquote:Op maandag 20 november 2006 23:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als een ultra zeikstraal neergezet dus..
Dat is echt wel een stuk beter geworden daar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:39 schreef planethugo het volgende:
En Adelaar maar doen alsof er in Engeland niks meer gebeurt
Daar heb je gelijk in, ik ben de 'campagne' sowieso meer-dan-zat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Maar het is een beetje hypocriet van meneer de democratiseerder om nu af te geven op iets dergelijks als de X-factor![]()
Ah, was al benieuwd wie er zouden komen, super! Dat gaan we dus kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Arcee het volgende:
Vanavond laat en lang (23:45 - 1:30) met Bos, Rutte, Rosenmoller, Hans Teeuwen en Maurice de Hond.
De koning van de láááách!quote:
Ik probeer ook zolang mogelijk te kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga het wel zolang mogelijk kijken denk ik.
Lijkt me toch voor het grootste gedeelte erg boeiend.
Ik weet gelijk weer waarom ik je niet leuk vindquote:
Ik dacht dat dat was omdat ik je zie als een psychopaat met pleinvrees. Maar t gaat dus om Freekquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet gelijk weer waarom ik je niet leuk vind
Zeker weten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
dit kon wel eens een leuke uitzending worden
alles met Hans Teeuwen is leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
dit kon wel eens een leuke uitzending worden
Ah, hij zit in 't pubiliek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Arcee het volgende:
Komt Rosenmoller niet? Jammer, die vind ik wel zinnig sinds-ie de politiek heeft verlaten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Pauw: "Wouter Bos staat nog in de file, daarom wil Mark Rutte ook dat er snelwegen bijkomen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |