Mag het woord ''salon'' nog?quote:Op zondag 12 november 2006 22:20 schreef du_ke het volgende:
Wel ideaal, lekker uit eten gaan, de deur uit, brug over, trap op en lekker uitbuiken.
quote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
meer klassieke Iraanse schoonheden
makeup with mustache was the kind of beauty in the qajar Period.quote:Op zondag 12 november 2006 22:46 schreef pberends het volgende:
[..].
Die onderste is een man neem ik aan?
Stemrecht voor Fokkersquote:Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/029726.html
Stemrecht voor Fokkers.
Overigens ook geen slechte TT . Doet mn denken aan een van mn eigen TTs laatst.. Gekonkel ivm doodstraf Saddamquote:Op zondag 12 november 2006 17:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[pol sc 1066] Politiek gekonkel.
Wat heb ik toch een bloedhekel aan die vent.quote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Apropos het volgende:
Ellian tegen Von der Dunk, Jr. Na de ster.
Aan Ellian?quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een bloedhekel aan die vent.
quote:'Rumsfeld is de weg kwijt'
Gepubliceerd op zondag 12 november 2006
De Amerikaanse minister van Defensie en een van de prominentste architecten van de oorlog tegen Irak, Donald Rumsfeld, lijkt de werkelijkheid inzake Irak te ontkennen. Dit heeft een kenner van het Pentagon en vriend van Rumsfeld, Kenneth Adelman, het weekblad The New Yorker toevertrouwd over een recent gesprek met Rumsfeld.
Rumsfeld trad afgelopen week af maar blijft nog aan tot zijn opvolger aan het werk gaat. Adelman stelde zaterdag op de internetuitgave van The New Yorker dat de bewindsman de ernst van de situatie in Irak 'volstrekt, maar dan ook volstrekt ontkent'.
’Plan B’
Adelman schreef dat hij de suggestie deed dat de VS misschien de oorlog verloren en dat er toch wel een 'Plan B' zou zijn. Rumsfeld reageerde daar ontkennend en nogal vreemd op volgens Adelman.
Hij begon wel vijftien tot twintig minuten lang zelf vragen te stellen en die zelf te beantwoorden. Hij deed onder meer uitspraken als 'we kunnen de oorlog alleen in Amerika (het thuisfront) verliezen, we kunnen in Irak zelf niet verliezen'.
Adelman onderbrak naar eigen zeggen de monoloog en zei: "Ja, maar we verliezen de oorlog in Irak wél.'' Maar Rumsfeld ging door met zijn monoloog. De minister beklaagde zich later dat Adelman zich interrumperend en negatief gedroeg.
Alles op rolletjes
Adelman antwoordde dat hij negatief was over het 'uitwijken voor verantwoordelijkheden' en over 'de kwaliteit van de besluiten'. De bewindsman antwoordde volgens Adelman dat hij altijd de verantwoordelijkheid heeft genomen. Adelman begon toen als voorbeeld over het nalatende plunderingen na de inlijving van Irak te voorkomen en over de mishandelingen van gevangenen in de Abu Ghreib-gevangenis. Rumsfeld ontkende dat de fout bij hem lag. Hij wekte daarbij volgens Adelman de indruk dat hij werkelijk meende dat alles op rolletjes loopt in Irak.
quote:Op zondag 12 november 2006 22:46 schreef pberends het volgende:
[..].
Die onderste is een man neem ik aan?
quote:It is very hard for me to accept the fact that aristocrtic women looked the way they look in this collection. As one of the commentators put it they could very much represent transvestite men.
Lets not also forget that even today it is very difficult to photograph women in smaller towns, let alone women in the Qajar period who were not even allowed to let their voices be heard by male strangers, let alone have their faces exposed. A reasonbale explanation is that the photographer asked male models(even though moustached) to wear female clothing in order to capture in pictures the fashion of the day. Aristocratic women would take better care of their outlooks. I dont expect them to have Western style cosmetics on their faces, but taking care of one's eyebrows is basic in Iranian female society even in villages. The models in the pictures don't reveal any signs of that.
My last and less likely explanation is that the moustached model on the photograph is actually a woman suffering from hormonal disorders or disorders of sexual ambiguity.
Pejhman.
[ Dr. Pejhman Rahimi ]
Nee, aan hem heb ik geen hekel. Von der Dunk Jr.quote:
WTF?quote:Hij begon wel vijftien tot twintig minuten lang zelf vragen te stellen en die zelf te beantwoorden. Hij deed onder meer uitspraken als 'we kunnen de oorlog alleen in Amerika (het thuisfront) verliezen, we kunnen in Irak zelf niet verliezen'.
Adelman onderbrak naar eigen zeggen de monoloog en zei: "Ja, maar we verliezen de oorlog in Irak wél.'' Maar Rumsfeld ging door met zijn monoloog. De minister beklaagde zich later dat Adelman zich interrumperend en negatief gedroeg.
Ja, zodirect, in je dromen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ga slapen, maar niet voordat ik hier even de voorspelling doe dat Wouter Bos alsnog de verkiezingen gaat winnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |