Da's wel erg hard, Harry.quote:Op zondag 12 november 2006 19:19 schreef Aoristus het volgende:
Zo werkt die F-cultuur helemaal niet.
nou, wij leven in een G-cultuur, welke is harder?quote:
Dat zou je aan Underworld moeten vragen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nou, wij leven in een G-cultuur, welke is harder?
misschien weet Tuana het wel, die zoekt onderquote:Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zou je aan Underworld moeten vragen.
Zij is verloofd, Harry. Verzoen je er nou maar mee.quote:Op zondag 12 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
misschien weet Tuana het wel, die zoekt onder
quote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zij is verloofd, Harry. Verzoen je er nou maar mee.
Wat voor rottigs heb je haar aangedaan, dat je meerdere keren je haar je excuses aanbiedt?quote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zij is verloofd, Harry. Verzoen je er nou maar mee.
Etentje vergeten.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat voor rottigs heb je haar aangedaan, dat je meerdere keren je haar je excuses aanbiedt?
Erg slordig.quote:
Hulde en dank.quote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef Apropos het volgende:
Voor de zekerheid neem ik het hier even over (de raderen der ambtenarij zullen binnen afzienbare tijd de tegen1066 wel vermalen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Russisch 'recht'
Zondag 12 november 2006
Annissimova is geen uitzondering. Onder haar medegevangenen waren er die zaten voor het stelen van drie kilo aardappelen of enkele kippenbillen.
De Russische rechtbanken zorgen voor een permanente instroom van gedetineerden. Wie geld heeft, hoeft weinig te vrezen.
Als de politieman die je arresteert niet omkoopbaar is, dan helpt zeker een steekpenning voor de rechter. Maar het systeem is onverbiddelijk voor wie over geen middelen beschikt.
Kruimeldieven die voor de tweede keer veroordeeld worden, gaan voor jaren de gevangenis in. De omstandigheden die hen daar wachten zijn erbarmelijk. De helft van de gedetineerden is ziek.
Aids, tbc en syfilis komen veel voor. Gevangenen verblijven in schimmelige cellen en moeten elkaar aflossen om te slapen.
Russisch 'recht' is een reportage van de Duitse omroep ARD. Het document werpt een ongenadig licht op het rechtsysteem in het Rusland van Poetin.
Voor iedereen die na de moord op de journaliste Anna Politkovskaja nog geloofde in de rechtstaat Rusland.
Oorspr.: Kremlin, Knast und Korruption - ARD, copywright 2004
Home run.quote:
checkquote:Op zondag 12 november 2006 20:07 schreef zakjapannertje het volgende:
over enkele minuten op Canvas:
[..]
En SportsIllustrated als Roel Pieper.quote:Bij ons aller, de Schepper, z'n mediagenieke Zoon en alle giebelende grutjes bij elkaar. Hoe, maar hoe?
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
En SportsIllustrated als Roel Pieper.
quote:11 states 'fuelling civil war in Somalia'
Eleven countries are fuelling Somalia's civil war by supplying arms to either the Islamist movement in control of Mogadishu, the capital, or their bitter rivals in the country's official government, according to the United Nations.
(...)
Eight countries, including Saudi Arabia, Sudan and Egypt, are supplying the Islamists.
(...)
Iran has given them 250 anti-aircraft missiles and some 1,000 foreign "jihadists" have arrived in Somalia, including experts in bomb-making and assassination.
quote:Iraq Gunmen Kill 10, Abduct 50 on Buses
Gunmen ambushed minibuses south of Baghdad on Saturday, killing at least 10 passengers and kidnapping about 50 others, police reported.
The abductions took place at around 7:30 p.m. (1630 GMT) nearly the highly volatile city of Latifiyah, said an officer who asked that his name not be used for fear of reprisals.
Gunmen believed to be local Sunnis set up a false security checkpoint to stop the passengers, occupants of several minibuses. Latifiyah lies in the so-called Sunni Triangle of Death, about 30 kilometers (20 miles) south of Baghdad, where Shiites and U.S. and Iraqi security forces have been repeatedly targeted.
quote:Christian Population Falls in Holy Land
In some places, such as Pakistan, it means more safeguards from extremist attacks. In Indonesia and elsewhere, it touches on appeals to quell growing sectarian clashes. In Turkey, Iraq and the rest of the Middle East, it seeks to preserve communities dating back to the time when Jesus and his apostles preached.
But nearly everywhere in Muslim lands, Christian populations are in decline.
No place is this more striking than the Holy Land.
(...)
The native Palestinian Christian population has dipped below 2 percent of the West Bank, Gaza Strip and Arab East Jerusalem, down from at least 15 percent in 1950 by some estimates. Meanwhile, the Muslim Palestinian birthrate is among the highest in the world.
franconificatie denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef tvlxd het volgende:
De francifisering (?) van Engeland en inleiding tot de Honderdjarige Oorlog.
quote:
Het enige wat hij als bejaarde Bond goed kon was vrouwen naar bed lokken.quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef tvlxd het volgende:
Roger Moore is een waardeloze Bond.
Dat valt nog best mee, wat ik allemaal verknald heb door vergeetachtigheid,quote:Op zondag 12 november 2006 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
whehehe, na ja, daar moet ze niet over zeuren, daar ben je nu eenmaal historicus (in spé) voor
de hoeveelheden verjaardagen, feestjes die ik vergeten benBen zelfs een keer oudejaarsavond vergeten
![]()
Ik ben blij dat hij weg is. Bijna gelijktijdig als het vretrek van NordCore, dat kan maar 1 ding betekenen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
En SportsIllustrated als Roel Pieper.
Bier en een kutleven zijn twee handen op 1 buik.quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef tvlxd het volgende:
Toen ik onder de douche stond, vroeg ik mij af of ik thee zou gaan drinken, maar toen mijn geest mij weer eens duidelijk maakte hoe ongelooflijk kut mijn leven is, besliste ik toch maar bier te gaan drinken.
quote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef sigme het volgende:
Ja, grappig nietwaar?
quote:de Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt wil ik wijzigen, dit jaar wil ik hem aan George-Butters geven ipv Monidique
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 21:56 schreef Apropos het volgende:
Omdat het hier net zo'n bedroevende boel is als in de hoogste echelons der Nederlandse politiek, kleurenschilderij.
Ik zou er als neger niets mee van doen willen hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef tvlxd het volgende:
3 short clips of ODB sharing knowledge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |