LXIVquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:12 schreef LXIV het volgende:
Iedereen met een FOK!-account zou het stemrecht ontnomen moeten worden!![]()
Het zou me niets verbazen als Wilders en/of Pastors het net zo goed doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:27 schreef Genverbrander het volgende:
Geenstijl.wat een treurige kansloze klojo's zijn dat zeg. Ze zijn de grote mobilisator achter het Bos bashen van de afgelopen maanden. In Nederland heeft links geen eerlijke kans meer door de machtige rechtse media.
En als ze een beetje beter hadden opgelet hadden ze geweten dat meer fokkers zich rechts vinden dan links, en dat de VVD de meest populaire partij is hier.
Idd, volledig mee eens en dan zou ik er eigenlijk nog een soort stemrijbewijs aan vast willen hangen. zodat mensen beseffen wat de impact van hun stem kan zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stel voor om het naar boven bij te stellen, zeg een jaar of 25. Zoals Aoristus het zei, beter dan ik: de meeste mensen beginnen pas een beetje na te denken vanaf hun 25e, als ze hun eerste rekeningen hebben betaald en zien hoe mensen om hen heen reageren op dingen.
Als je 16 bent, dan ben je alleen maar geinteresseerd in drank en wijven enzo![]()
Dat heb ik een tijd terug al in meer venijne bewoording moge lezen. Terwijl er toch best leuke momenten waren. EHBO'er aan de poorten van ..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Waar heb ik dat geslijm aan verdiendIk vind je hoe dan ook een lul, EWK
Een algemene ontwikkelings test zou inderdaad geen kwaad kunnen. Gewoon een goede basis over economische, sociale en economische kennis en dan nog een aardig stukje staatsinrichting. Als ik hier de topics wel zie denk voorspel ik het gemmiddelde fokkertje op nieuwrechts stemt: kortzichtig eigenbelang.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, volledig mee eens en dan zou ik er eigenlijk nog een soort stemrijbewijs aan vast willen hangen. zodat mensen beseffen wat de impact van hun stem kan zijn
zalvende spotquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd terug al in meer venijne bewoording moge lezen. Terwijl er toch best leuke momenten waren. EHBO'er aan de poorten van ..
Misschien dat ik morgen in een lokaal etablissement eens een bruid ga zoeken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zalvende spot![]()
Ga toch eens een leuk meisje zoeken
Het is echt weer verkiezingstijd he...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Waar heb ik dat geslijm aan verdiendIk vind je hoe dan ook een lul, EWK
Ik onthoud me van de meter die Goedele Liekens gebruiktquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is echt weer verkiezingstijd he....
Per kloonquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:12 schreef LXIV het volgende:
Iedereen met een FOK!-account zou het stemrecht ontnomen moeten worden!![]()
Die heeft ook net ook weer een boekje uitgegeven over allerlei wetenswaardigheden over de penis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik onthoud me van de meter die Goedele Liekens gebruikt![]()
hoe relateren we dat met leeftijdscriteria? Met de G van giechelfactor?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Die heeft ook net ook weer een boekje uitgegeven over allerlei wetenswaardigheden over de penis.
Ligt bij de Bruna naast de bekende boekjes van politici..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |