Dickquote:Op zondag 12 november 2006 12:49 schreef MajorWinters het volgende:
[..]
Hi, I am Major Dick Winters. And I think you are a very beautiful lady. Care to join me to the opera? Female companions are allowed to go outside here in Germany after World War II. It is ok. And because I am an American, they obey my orders
Yeah, Major Dickquote:
Dat laatste gaat dus mooi niet door.quote:Op zondag 12 november 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
I would think
en ik wil Chris O'Donnell als tegenspeler, met zijn GA-look!!
Moet jij zeggen. Met je Flabofski en je alwaystheworst.quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Jezus Dizer wat een hoop klonen..
En dat zijn er maar een paar uit mijn overige klonen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Jezus Dizer wat een hoop klonen..
Slotje dusquote:Op zondag 12 november 2006 12:56 schreef Flabofski het volgende:
Dizer, het nummer klopt niet.
Dat zijn er twee. Niet een hele waslijst met MajorWinters, KristinDavis, Zapp, TomCruise en weet ik veel wie.quote:Op zondag 12 november 2006 12:54 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Met je Flabofski en je alwaystheworst.
KristinDavis is niet van mij, die is van Paltosquote:Op zondag 12 november 2006 12:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat zijn er twee. Niet een hele waslijst met MajorWinters, KristinDavis, Zapp, TomCruise en weet ik veel wie.
Ik ga lekker die hele dag Oorlogfilms kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
ach wat... er is elke dag wel ergens iets rottigs gebeurd, zoveel jaar geleden...
Dat relativeringsvermogen van Babette. Rrrrrrrrr.quote:Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
ach wat... er is elke dag wel ergens iets rottigs gebeurd, zoveel jaar geleden...
't is toch zo.... zo kunnen we bijv. vandaag de volgende gebeurtenissen herdenken:quote:Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef Flabofski het volgende:
Dat relativeringsvermogen van Babette. Rrrrrrrrr.
quote:Algemeen
1962 - Het eiland Guam wordt verwoest door een tyfoon.
1812 - Het leger van Napoleon trekt zich terug uit Moskou en steekt de Berezina over.
1937 - Japanse troepen bezetten Sjanghai.
1942 - Het Britse Achtste Leger onder generaal Bernard Montgomery neemt Tobroek in.
1942 - De Slag om Guadalcanal begint.
1944 - Britse bommenwerpers brengen in de Tromsøfjord de Tirpitz tot zinken
2001 - De Taliban wordt verdreven uit Kaboel
Politiek
1852 - Op het Proces van Keulen worden de "Keulse Communisten" beschuldigd van hoogverraad. Zeven van de 11 aanwezige beschuldigden worden veroordeeld tot in totaal 36 jaar vestingstraf. Dit proces "besluit de eerste fase van de Duitse arbeidersbeweging" zegt Friedrich Engels.
1923 - Adolf Hitler wordt gearresteerd wegens zijn mislukte poging om op 8 november de macht te grijpen.
1927 - Leon Trotski wordt uit de communistische partij van de Sovjet-Unie gezet. Stalin is nu feitelijk alleenheerser.
1948 - Het Tribunaal van Tokio veroordeelt 7 Japanse leiders tot de doodstraf voor hun aandeel in de Tweede Wereldoorlog.
(bron: wiki, en uiteraard alleen de rottige dingen overgenomen)
Ooh... dat moet je vaker doen, in oorlogstaal pratenquote:Op zondag 12 november 2006 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is toch zo.... zo kunnen we bijv. vandaag de volgende gebeurtenissen herdenken:
[..]
man, ik bén Unagiquote:Op zondag 12 november 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
Heb jij eigenlijk wel Unagi?
[afbeelding]
neuh, ik heb meer trek in koffie....quote:Op zondag 12 november 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:
Ooh... dat moet je vaker doen, in oorlogstaal pratenDamn.. neuken?
quote:Op zondag 12 november 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh, ik heb meer trek in koffie....
Ga koffie zetten voor je vrouw!quote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds we een kind hebben samen, is sex voorbij..
mja, een sociaal leven, carrière, moederschap en PMS laten weinig ruimte over voor seksquote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
Sinds we een kind hebben samen, is sex voorbij..
Hm heeft ze toch net iets grotere tieten voor nodig.quote:Op zondag 12 november 2006 12:59 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zoooooo lekker (en potentieel voor op zijn russich)
Ervaring mee?quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm heeft ze toch net iets grotere tieten voor nodig.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm heeft ze toch net iets grotere tieten voor nodig.
krijg nou wat!?? die heb ik ook!!!!quote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt er over naaktscènes te praten voor in de comedy?quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg nou wat!?? die heb ik ook!!!!
quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg nou wat!?? Krijg nou tieten! die heb ik ook!!!!
Met push ups kom je snel verquote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee...quote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef Flabofski het volgende:
Valt er over naaktscènes te praten voor in de comedy?
Niks.. Maar ik mis ouwehoeren in SHOquote:
True. So true.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee...
maar dat wat je níet ziet, is toch veel spannender![]()
Flatteusquote:
Ze kan er zelf gelukkig ook om lachenquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef MissBliss het volgende:
en een tegenoffensief met Muse op zn hardst
da's handig, weten we meteen welke ava we moeten hebben... deze dus:quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Kon je er nog meer smilies in proppen?
Whehe, ik vind die onderste twee wel leuk.quote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef Flabofski het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ofzo.
Ik alleen sinds donderdag hoorquote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef rena het volgende:Zhenar
Waren er zo veel weg deze week joh
?
Shoarmaquote:Op maandag 13 november 2006 10:11 schreef Re het volgende:
hoi
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 november 2006 10:19 schreef Re het volgende:
[..]
slapen
koffie
burenbouwmensen die dood moeten
Hoezo nietquote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
Oranje met blauw pas niet bij BVO.
onze huismuis is weer terugquote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
Ik was net door mijn bureaulade aan het spitten, en er komt me toch een grote wesp eruit gevlogen
Ik denk dat ik nu 5 jaar van mijn leven kwijt ben.
Spinnen, insecten... van alles en nog wat, ok. Maar wespen
Hmm... als ik jullie ga nadoen, zou ik je uitschelden voor dramaqueen. Maar ik ben jullie niet, dus...quote:
eindelijk erkenningquote:Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Re het volgende:
mwoah, babette is gewoon OOK een dramaqueen, alhoewel natuurlijk maar tijdelijk
Ik vond 'm echt heel tóf. Ietwat langdradig in het middenstuk, maar echt gaaf.quote:Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Re het volgende:
[..]
zag de trailer in de bioscoop, is het wat?
Zal ik je een touw komen brengenquote:
Geen idee, maar het staat gewoon vreemdquote:
doe maar pillen..... en rosé, om 't weg te spoelenquote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
Zal ik je een touw komen brengen? Of heb je liever scheermesjes
?
mijn ellende heeft een showbizzgerelateerd karakterquote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
>>> R&P
poepiequote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Schatten met de hoofdletter S.
Tof!quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ik gisteren een hele lange CD-opname had van mijn orkest (van kwart over 5 tot half 1) maar adt ik de hele tijd heb kunnen staren naar meerde wonderschone jongens?
Dat was wel tof!
had je je fluit nog wel onder controle?!??quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ik gisteren een hele lange CD-opname had van mijn orkest (van kwart over 5 tot half 1) maar adt ik de hele tijd heb kunnen staren naar meerde wonderschone jongens?
Dat was wel tof!
Jawel. Alletwee zelfsquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je je fluit nog wel onder controle?!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[
]
Speculaas.quote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink chocolademelk en sop daar chocoladestukjes in.
Lullo.quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik op het moment dus even niet.
Hij was leuker geweest als je zelf niet eerst spontaan was klaargekomen op je eigen grapquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je je fluit nog wel onder controle?!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[
]
Ja, toen zat ik dus in Duitsland; had geen zin om dat te betalenquote:
Nee, dat is juist extra tofquote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was leuker geweest als je zelf niet eerst spontaan was klaargekomen op je eigen grap.
Vertel opquote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi, kan je een typefout voor me uit een TT halen? Het is een hele stomme
.
heb ik van Zhenar geleerdquote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
Hij was leuker geweest als je zelf niet eerst spontaan was klaargekomen op je eigen grap.
quote:
Kersenstormquote:Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TTH-Awards; hersenstorm- en animocontroletopic
De H moet een K zijn.
Ik zeg toch dat de H een K moet zijn, niet de h een kquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de H een K moet zijn, niet de h een k.
Dat is zó Bupa.quote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn FOK!award-nominaties zeggen wel wat anders!
quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn FOK!award-nominaties zeggen wel wat anders!
Ja, ik móest kiezen!quote:
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!:quote:
Zelfs niet in een negatieve categoriequote:Op maandag 13 november 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jou ga ik dus écht niet invullen.
opvullen dan?!?!?quote:Op maandag 13 november 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jou ga ik dus écht niet invullen.
Neen, want dat zou nog te veel eer zijnquote:Op maandag 13 november 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs niet in een negatieve categorie?
Wat heb ik jou ooit misdaanquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, want dat zou nog te veel eer zijn.
[FOK!Awards]Usersquote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Waar is dat user award topic eigenlijk? Ik kan het niet vinden![]()
![]()
Ah, al 2 stemmen daarquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi en BVO, nu moeten jullie niet meer zeuren ok?
Ja iddquote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
Je bent gewoon niet zo interessant en vals en rottig. Maar voor de rest ben je wel OK.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
Jou heb ik meerdere malen genomineerdquote:Op maandag 13 november 2006 15:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Je komt wel in mijn lijstje hoor, Sven![]()
3e komt eraanquote:
quote:Leukste Babe van Fok!: Dizer
Leukste hunk van Fok!: MissBliss
Oi het hoefde niet hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi en BVO, nu moeten jullie niet meer zeuren ok?
Gefixt. Mijn hoofd en niet helemaal bij deze wereld geloof ik.quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ook in jóuw lijstje schitterik
weer door afwezigheid
Vergeet die ene ex-mod annex reller niet bij creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster!quote:Op maandag 13 november 2006 15:15 schreef Zhenar het volgende:
Je komt wel in mijn lijstje hoor, Sven![]()
Ik weet niet of het nou eigenlijk complimenteus is, het eerste gedeelte danquote:Op maandag 13 november 2006 15:18 schreef BVO het volgende:
Ik had je daar ook PeRi. Je verdient die ook.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:05 schreef rena het volgende:
Meest humorvolle user: Zhenar
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: Zhenar
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Zhenar
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Meest ondergewaardeerde user: Zhenar
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Beste discussievoerder op Fok!: Zhenar
Wel geil allemaal enzo, maar volgens mij is het nuttiger als jullie allemaal één categorie doenquote:Op maandag 13 november 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Zhenar
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts: Zhenar
4x meest humorvolquote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel geil allemaal enzo, maar volgens mij is het nuttiger als jullie allemaal één categorie doen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef BVO het volgende:
[..]
4x meest humorvol.
Ik heb er daar slechts twee, bij crew ook, beiden op beste modkandidaat.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie al 4 keer de meest humorvolle categorie, Zhenar.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ook in jóuw lijstje schitterik
weer door afwezigheid
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
M'n ava bevalt me wel.
heb jij humor dan??!?!?!quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef BVO het volgende:
4x meest humorvol.
Ik heb er daar slechts twee,
zo'n fokslet-ding? nee dank jequote:Op maandag 13 november 2006 15:29 schreef MissBliss het volgende:![]()
Wil je er een paar van mij hebben?
Voor andere categorieën mutsquote:
Het was te proberen...quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo'n fokslet-ding? nee dank je
ik ga even kijken welke Erik voor me heeft bedacht?!
Mén, ik heb zoveel van die gast geleerdquote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef Flabofski het volgende:
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Bupatih
Dude!
Eindelijk erkenning, though.
En nog wel van HB ookquote:[b]Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef Svensational het volgende:
Pfff...maar 1 nominatie voor m'n avatar.
Ja, toch attent van d'rquote:
Waar?quote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster: bvo
Whehehe.
Doe niet zo ondergewaardeerd jaquote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, waarom toch. Zo krijg ik een schuldgevoel.
In die users he, van Jerruhquote:
Ik meen er niks van hoorquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo ondergewaardeerd ja.
Wat is dat eigenlijk voor baby in mijn ava? Dat er niet opeens een heel vervelend ontof verhaal aan vastzitquote:
Ik heb je iets van 12 keer genomineerd dudequote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
In die users he, van Jerruh.
Maar het schiet nog niet echt op verder bij mij. Alleen beste kandidaat voor mod kan ik eventueel met wat geluk binnenslepen.
Twee keerquote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je iets van 12 keer genomineerd dude.
En zeg eens allemaal dat ik crewinlikkend ben, dan win ik die misschien, heb er al 2.
Och.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor baby in mijn ava? Dat er niet opeens een heel vervelend ontof verhaal aan vastzit.
Ah, dan is het goedquote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Och.De foto komt van een glazen beeld dat is ontworpen ter nagedachtenis aan een in 2003 overleden baby'tje dat in stukjes werd gehakt en werd gedumpt bij de kust van Bretagne. Ze hebben trouwens niet alle lichaamsdelen gevonden, want naar verluidt heeft z'n stiefvader twee armpjes en een bovenbeentje opgegeten. Maar er gaan ook geruchten dat de baby is toegetakeld en vermoord door z'n 4-jarige psychisch zieke zusje.
Tot hier geloofwaardig. Enigszins.quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Och.De foto komt van een glazen beeld dat is ontworpen ter nagedachtenis aan een in 2003 overleden baby'tje dat in stukjes werd gehakt en werd gedumpt bij de kust van Bretagne. Ze hebben trouwens niet alle lichaamsdelen gevonden, want naar verluidt heeft z'n stiefvader
Hier niet meer.quote:twee armpjes en een bovenbeentje opgegeten. Maar er gaan ook geruchten dat de baby is toegetakeld en vermoord door z'n 4-jarige psychisch zieke zusje.
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Flabofski het volgende:
naar verluidt
Weer wat geleerd.quote:
Svenquote:Creatiefste user: babette21
Beste discussievoerder op Fok!: babette21
De intelligentste user: babette21
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: babette21
quote:
U bent een prijswinnaar!
Beste peri,
Onlangs heeft u deelgenomen aan het Raad-de-Plaat spel op www.kruidvat.nl en heeft u meegedongen naar fantastische prijzen.
Met groot genoegen delen wij u mede dat u één van de gelukkige prijswinnaars bent!
U heeft een gratis download gewonnen.
Ben blij dat je genomineerd staat.quote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Zhenar het volgende:
Wel geil allemaal enzo, maar volgens mij is het nuttiger als jullie allemaal één categorie doen![]()
Flikker.quote:Op maandag 13 november 2006 17:41 schreef Flabofski het volgende:
Anders zit m'n tl-buis even te flikkeren.'t Is hier geen disco, lamzak!
nee, hoewel 't een goeie optie is (in onze herinnering waren 't nl wel van die staartjes zoals die bokkepoot).quote:Op maandag 13 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bedoelt toch niet deze? (De linker twee dan)
[afbeelding]
"Dank je wel ATB?" Ik zei toch Herculesquote:Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, hoewel 't een goeie optie is (in onze herinnering waren 't nl wel van die staartjes zoals die bokkepoot).
mogelijk bedoelen mijn collega en ik bij nader inzien niet dezelfde beesten, zij heeft nl wel iets met Hercules...
ik ga 't bij haar checken
edit: 't was idd Hercules, maar dan deze wezens:
[afbeelding]
dank je wel ATB, nu kunnen we weer rustig slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ga ik nu maar eens koken![]()
you'd betterquote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:Dank u, o wijze babette. Ik zal je onthouden bij de SHoAwards.
quote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:Schoolwerkziek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ga ik nu maar eens koken
. Lekker een keertje doen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ben je integerquote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ondergewaardeerd?.
.
Door Sven ja..
Die is er helaas nietquote:Op maandag 13 november 2006 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik al genomineerd voor de Meest Afwezige User-award.
Ey fanatieke nachtbrakerquote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ondergewaardeerd?.
.
Door Sven ja..
Hoppa, dat is 2quote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
Leukste relschopper: Svensational
Hoppa, dat is 3quote:Meest crewinlikkende user: Svensational
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:!
Ik had gewoon niet eens tijd om in te loggen vandaag.
Maar het is wel leuk allemaal hoor.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je zit nu niet meer in Den Haag?
Babs!quote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
oké, omdat ik niet langer kon achterblijven
quote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
oké, omdat ik niet langer kon achterblijven
quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ey fanatieke nachtbraker[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef Mike het volgende:
Ja, dat was niet lief.
Maar het lijkt me voor jou ook beter als je niet in gaat op zulke teksten. Gewoon negeren als iemand niet aardig doet tegen je.
Je wou toch nietquote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
Iedereen die mij als mod wil, stem eens in [FOK!Awards]Crew.
Nee, maar ik ben zo blij voor de rest dat je op hen hebt gestemd.quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij staat er heulemaal niet bij
Daar gáááát het toch niet ommmmmmmmmquote:
Je hebt 't zelf afgeslagen toen we je vroegen om mod te worden, what's up?quote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
ik vind je als eeuwige wannabe-mod al vermoeiend genoegquote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
Tussen een goede kandidaat zijn en het daadwerkelijk doen zit een hééél groot verschilquote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt 't zelf afgeslagen toen we je vroegen om mod te worden, what's up?
Het is weer bijna Sinterklaas he.quote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
Peer, wat is de diepere betekenis achter je ava?
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Tussen een goede kandidaat zijn en het daadwerkelijk doen zit een hééél groot verschil.
FOK! voor FOK de kerstactie is van startquote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
Peer, wat is de diepere betekenis achter je ava?
Iedereen lobbyt hier, dus doe ik net zo hard meequote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.
Nou, nou...quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen lobbyt hier, dus doe ik net zo hard mee.
Zeg meid, ga jij je eens lekker ergens anders druk om makenquote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Nou, nou. Laat hem toch. What's the problem?quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef Flabofski het volgende:
Mensen die patsen met hun filantropie!
Jij maakt je druk om een flutaward?quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg meid, ga jij je eens lekker ergens anders druk om maken.
Het wachten is op de eerste die aan komt zetten met een zekere Friends-aflevering.quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen..
Eh, nee?quote:
JIJ maakt je eerder druk.quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om een flutaward?
Goede edit.quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen..
En daar is niets mis mee.
Vindt je dit al hysterisch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Eh, nee?.
Eén niet serieus bedoelde post is genoeg voor jou om zo hysterisch te reageren? Grow up zeg.
Ik vind het vrij aanstellerig jaquote:
Ze willen de beste SHO-rel.quote:Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is verder niet opzichtig dat jullie de "Meest Hysterische User"-award proberen te winnen hoor
Vind je dit al hysterisch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is verder niet opzichtig dat jullie de "Meest Hysterische User"-award proberen te winnen hoor
ah, goeie actie!quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
FOK! voor FOK de kerstactie is van start!
laat je steken door een bij!!quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef Flabofski het volgende:
Het wachten is op de eerste die aan komt zetten met een zekere Friends-aflevering.
-edit: flauwquote:
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je wint een 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Dat vind ik nog steeds een poep theoriequote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef Flabofski het volgende:
Ik vond mijn theorie over het iemand helpen die boven een ravijn aan een grassprietje hangt te bungelen beter!
En ik niet.quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds een poep theorie![]()
Het gaat allen om die award hoorquote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:
PMquote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, van wie is Peppi-en-Kokki een kloon?
Een toffe IDO'er.quote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, van wie is Peppi-en-Kokki een kloon?
Dus wel tegen mijquote:
Unagiquote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus wel tegen mij?
Tof. [afbeelding]
Ik heb toch geen relaties gehad met echte FOK mensen?quote:Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: Dizer
ik wel danquote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
Ik heb toch geen relaties gehad met echte FOK mensen?
I don't feel like dancing, no sir, no dancing todayquote:
Scissor sisters.quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
Van wie is het nummer>?
Niet hoi terug dan!quote:
Ik heb je gebeld en zo en jij niet terugbellen. HOERquote:
Duitsland, duur enzo, al tig keer verteld jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je gebeld en zo en jij niet terugbellen. HOER!
quote:
Ja wist ik veelquote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duitsland, duur enzo, al tig keer verteld ja(
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |