Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen lobbyt hier, dus doe ik net zo hard mee.
Zeg meid, ga jij je eens lekker ergens anders druk om makenquote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Nou, nou. Laat hem toch. What's the problem?quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef Flabofski het volgende:
Mensen die patsen met hun filantropie!
Jij maakt je druk om een flutaward?quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg meid, ga jij je eens lekker ergens anders druk om maken.
Het wachten is op de eerste die aan komt zetten met een zekere Friends-aflevering.quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen..
Eh, nee?quote:
JIJ maakt je eerder druk.quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om een flutaward?
Goede edit.quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen..
En daar is niets mis mee.
Vindt je dit al hysterisch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Eh, nee?.
Eén niet serieus bedoelde post is genoeg voor jou om zo hysterisch te reageren? Grow up zeg.
Ik vind het vrij aanstellerig jaquote:
Ze willen de beste SHO-rel.quote:Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is verder niet opzichtig dat jullie de "Meest Hysterische User"-award proberen te winnen hoor
Vind je dit al hysterisch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is verder niet opzichtig dat jullie de "Meest Hysterische User"-award proberen te winnen hoor
ah, goeie actie!quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
FOK! voor FOK de kerstactie is van start!
laat je steken door een bij!!quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef Flabofski het volgende:
Het wachten is op de eerste die aan komt zetten met een zekere Friends-aflevering.
-edit: flauwquote:
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je wint een 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Dat vind ik nog steeds een poep theoriequote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef Flabofski het volgende:
Ik vond mijn theorie over het iemand helpen die boven een ravijn aan een grassprietje hangt te bungelen beter!
En ik niet.quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds een poep theorie![]()
Het gaat allen om die award hoorquote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.
quote:
PMquote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, van wie is Peppi-en-Kokki een kloon?
Een toffe IDO'er.quote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, van wie is Peppi-en-Kokki een kloon?
Dus wel tegen mijquote:
Unagiquote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus wel tegen mij?
Tof. [afbeelding]
Ik heb toch geen relaties gehad met echte FOK mensen?quote:Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: Dizer
ik wel danquote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
Ik heb toch geen relaties gehad met echte FOK mensen?
I don't feel like dancing, no sir, no dancing todayquote:
Scissor sisters.quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
Van wie is het nummer>?
Niet hoi terug dan!quote:
Ik heb je gebeld en zo en jij niet terugbellen. HOERquote:
Duitsland, duur enzo, al tig keer verteld jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je gebeld en zo en jij niet terugbellen. HOER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |