quote:
U bent een prijswinnaar!
Beste peri,
Onlangs heeft u deelgenomen aan het Raad-de-Plaat spel op www.kruidvat.nl en heeft u meegedongen naar fantastische prijzen.
Met groot genoegen delen wij u mede dat u één van de gelukkige prijswinnaars bent!
U heeft een gratis download gewonnen.
Ben blij dat je genomineerd staat.quote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Zhenar het volgende:
Wel geil allemaal enzo, maar volgens mij is het nuttiger als jullie allemaal één categorie doen![]()
Flikker.quote:Op maandag 13 november 2006 17:41 schreef Flabofski het volgende:
Anders zit m'n tl-buis even te flikkeren.'t Is hier geen disco, lamzak!
nee, hoewel 't een goeie optie is (in onze herinnering waren 't nl wel van die staartjes zoals die bokkepoot).quote:Op maandag 13 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bedoelt toch niet deze? (De linker twee dan)
[afbeelding]
"Dank je wel ATB?" Ik zei toch Herculesquote:Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, hoewel 't een goeie optie is (in onze herinnering waren 't nl wel van die staartjes zoals die bokkepoot).
mogelijk bedoelen mijn collega en ik bij nader inzien niet dezelfde beesten, zij heeft nl wel iets met Hercules...
ik ga 't bij haar checken
edit: 't was idd Hercules, maar dan deze wezens:
[afbeelding]
dank je wel ATB, nu kunnen we weer rustig slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ga ik nu maar eens koken![]()
you'd betterquote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:Dank u, o wijze babette. Ik zal je onthouden bij de SHoAwards.
quote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:Schoolwerkziek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ga ik nu maar eens koken
. Lekker een keertje doen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ben je integerquote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ondergewaardeerd?.
.
Door Sven ja..
Die is er helaas nietquote:Op maandag 13 november 2006 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik al genomineerd voor de Meest Afwezige User-award.
Ey fanatieke nachtbrakerquote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ondergewaardeerd?.
.
Door Sven ja..
Hoppa, dat is 2quote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
Leukste relschopper: Svensational
Hoppa, dat is 3quote:Meest crewinlikkende user: Svensational
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:!
Ik had gewoon niet eens tijd om in te loggen vandaag.
Maar het is wel leuk allemaal hoor.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je zit nu niet meer in Den Haag?
Babs!quote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
oké, omdat ik niet langer kon achterblijven
quote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
oké, omdat ik niet langer kon achterblijven
quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ey fanatieke nachtbraker[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef Mike het volgende:
Ja, dat was niet lief.
Maar het lijkt me voor jou ook beter als je niet in gaat op zulke teksten. Gewoon negeren als iemand niet aardig doet tegen je.
Je wou toch nietquote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
Iedereen die mij als mod wil, stem eens in [FOK!Awards]Crew.
Nee, maar ik ben zo blij voor de rest dat je op hen hebt gestemd.quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij staat er heulemaal niet bij
Daar gáááát het toch niet ommmmmmmmmquote:
Je hebt 't zelf afgeslagen toen we je vroegen om mod te worden, what's up?quote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
ik vind je als eeuwige wannabe-mod al vermoeiend genoegquote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
Tussen een goede kandidaat zijn en het daadwerkelijk doen zit een hééél groot verschilquote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt 't zelf afgeslagen toen we je vroegen om mod te worden, what's up?
Het is weer bijna Sinterklaas he.quote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
Peer, wat is de diepere betekenis achter je ava?
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Tussen een goede kandidaat zijn en het daadwerkelijk doen zit een hééél groot verschil.
FOK! voor FOK de kerstactie is van startquote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
Peer, wat is de diepere betekenis achter je ava?
Iedereen lobbyt hier, dus doe ik net zo hard meequote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.
Nou, nou...quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat iedereen die je als mod wil (oftewel wil dat jij mod wordt), op je moet stemmen. Het wordt een beetje irritant al dat gehuillie om die stemmen.
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen lobbyt hier, dus doe ik net zo hard mee.
Zeg meid, ga jij je eens lekker ergens anders druk om makenquote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Nou, nou. Laat hem toch. What's the problem?quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je wint die 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef Flabofski het volgende:
Mensen die patsen met hun filantropie!
Jij maakt je druk om een flutaward?quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg meid, ga jij je eens lekker ergens anders druk om maken.
Het wachten is op de eerste die aan komt zetten met een zekere Friends-aflevering.quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen..
Eh, nee?quote:
JIJ maakt je eerder druk.quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om een flutaward?
Goede edit.quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Liefdadigheid is dan ook alleen maar om je zelf beter te voelen..
En daar is niets mis mee.
Vindt je dit al hysterisch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Eh, nee?.
Eén niet serieus bedoelde post is genoeg voor jou om zo hysterisch te reageren? Grow up zeg.
Ik vind het vrij aanstellerig jaquote:
Ze willen de beste SHO-rel.quote:Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is verder niet opzichtig dat jullie de "Meest Hysterische User"-award proberen te winnen hoor
Vind je dit al hysterisch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is verder niet opzichtig dat jullie de "Meest Hysterische User"-award proberen te winnen hoor
ah, goeie actie!quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
FOK! voor FOK de kerstactie is van start!
laat je steken door een bij!!quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef Flabofski het volgende:
Het wachten is op de eerste die aan komt zetten met een zekere Friends-aflevering.
-edit: flauwquote:
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je wint een 'award'. En dan? Wat heb je eraan? Je geloofwaardigheid tegen anderen? Voel je je dan fijn? Vijzelt het je zelfvertrouwen omhoog? Ga je dan nog meer semi-rellen schoppen?
Dat vind ik nog steeds een poep theoriequote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef Flabofski het volgende:
Ik vond mijn theorie over het iemand helpen die boven een ravijn aan een grassprietje hangt te bungelen beter!
En ik niet.quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds een poep theorie![]()
Het gaat allen om die award hoorquote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:
PMquote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, van wie is Peppi-en-Kokki een kloon?
Een toffe IDO'er.quote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, van wie is Peppi-en-Kokki een kloon?
Dus wel tegen mijquote:
Unagiquote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus wel tegen mij?
Tof. [afbeelding]
Ik heb toch geen relaties gehad met echte FOK mensen?quote:Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: Dizer
ik wel danquote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
Ik heb toch geen relaties gehad met echte FOK mensen?
I don't feel like dancing, no sir, no dancing todayquote:
Scissor sisters.quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
Van wie is het nummer>?
Niet hoi terug dan!quote:
Ik heb je gebeld en zo en jij niet terugbellen. HOERquote:
Duitsland, duur enzo, al tig keer verteld jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je gebeld en zo en jij niet terugbellen. HOER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |