3e komt eraanquote:
quote:Leukste Babe van Fok!: Dizer
Leukste hunk van Fok!: MissBliss
Oi het hoefde niet hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi en BVO, nu moeten jullie niet meer zeuren ok?
Gefixt. Mijn hoofd en niet helemaal bij deze wereld geloof ik.quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ook in jóuw lijstje schitterik
weer door afwezigheid
Vergeet die ene ex-mod annex reller niet bij creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster!quote:Op maandag 13 november 2006 15:15 schreef Zhenar het volgende:
Je komt wel in mijn lijstje hoor, Sven![]()
Ik weet niet of het nou eigenlijk complimenteus is, het eerste gedeelte danquote:Op maandag 13 november 2006 15:18 schreef BVO het volgende:
Ik had je daar ook PeRi. Je verdient die ook.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:05 schreef rena het volgende:
Meest humorvolle user: Zhenar
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: Zhenar
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Zhenar
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Meest ondergewaardeerde user: Zhenar
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Beste discussievoerder op Fok!: Zhenar
Wel geil allemaal enzo, maar volgens mij is het nuttiger als jullie allemaal één categorie doenquote:Op maandag 13 november 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Zhenar
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts: Zhenar
4x meest humorvolquote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel geil allemaal enzo, maar volgens mij is het nuttiger als jullie allemaal één categorie doen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef BVO het volgende:
[..]
4x meest humorvol.
Ik heb er daar slechts twee, bij crew ook, beiden op beste modkandidaat.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie al 4 keer de meest humorvolle categorie, Zhenar.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ook in jóuw lijstje schitterik
weer door afwezigheid
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
M'n ava bevalt me wel.
heb jij humor dan??!?!?!quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef BVO het volgende:
4x meest humorvol.
Ik heb er daar slechts twee,
zo'n fokslet-ding? nee dank jequote:Op maandag 13 november 2006 15:29 schreef MissBliss het volgende:![]()
Wil je er een paar van mij hebben?
Voor andere categorieën mutsquote:
Het was te proberen...quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo'n fokslet-ding? nee dank je
ik ga even kijken welke Erik voor me heeft bedacht?!
Mén, ik heb zoveel van die gast geleerdquote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef Flabofski het volgende:
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Bupatih
Dude!
Eindelijk erkenning, though.
En nog wel van HB ookquote:[b]Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef Svensational het volgende:
Pfff...maar 1 nominatie voor m'n avatar.
Ja, toch attent van d'rquote:
Waar?quote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster: bvo
Whehehe.
Doe niet zo ondergewaardeerd jaquote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, waarom toch. Zo krijg ik een schuldgevoel.
In die users he, van Jerruhquote:
Ik meen er niks van hoorquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo ondergewaardeerd ja.
Wat is dat eigenlijk voor baby in mijn ava? Dat er niet opeens een heel vervelend ontof verhaal aan vastzitquote:
Ik heb je iets van 12 keer genomineerd dudequote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
In die users he, van Jerruh.
Maar het schiet nog niet echt op verder bij mij. Alleen beste kandidaat voor mod kan ik eventueel met wat geluk binnenslepen.
Twee keerquote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je iets van 12 keer genomineerd dude.
En zeg eens allemaal dat ik crewinlikkend ben, dan win ik die misschien, heb er al 2.
Och.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor baby in mijn ava? Dat er niet opeens een heel vervelend ontof verhaal aan vastzit.
Ah, dan is het goedquote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Och.De foto komt van een glazen beeld dat is ontworpen ter nagedachtenis aan een in 2003 overleden baby'tje dat in stukjes werd gehakt en werd gedumpt bij de kust van Bretagne. Ze hebben trouwens niet alle lichaamsdelen gevonden, want naar verluidt heeft z'n stiefvader twee armpjes en een bovenbeentje opgegeten. Maar er gaan ook geruchten dat de baby is toegetakeld en vermoord door z'n 4-jarige psychisch zieke zusje.
Tot hier geloofwaardig. Enigszins.quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Och.De foto komt van een glazen beeld dat is ontworpen ter nagedachtenis aan een in 2003 overleden baby'tje dat in stukjes werd gehakt en werd gedumpt bij de kust van Bretagne. Ze hebben trouwens niet alle lichaamsdelen gevonden, want naar verluidt heeft z'n stiefvader
Hier niet meer.quote:twee armpjes en een bovenbeentje opgegeten. Maar er gaan ook geruchten dat de baby is toegetakeld en vermoord door z'n 4-jarige psychisch zieke zusje.
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Flabofski het volgende:
naar verluidt
Weer wat geleerd.quote:
Svenquote:Creatiefste user: babette21
Beste discussievoerder op Fok!: babette21
De intelligentste user: babette21
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: babette21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |