Geen idee, maar het staat gewoon vreemdquote:
doe maar pillen..... en rosé, om 't weg te spoelenquote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
Zal ik je een touw komen brengen? Of heb je liever scheermesjes
?
mijn ellende heeft een showbizzgerelateerd karakterquote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
>>> R&P
poepiequote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Schatten met de hoofdletter S.
Tof!quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ik gisteren een hele lange CD-opname had van mijn orkest (van kwart over 5 tot half 1) maar adt ik de hele tijd heb kunnen staren naar meerde wonderschone jongens?
Dat was wel tof!
had je je fluit nog wel onder controle?!??quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ik gisteren een hele lange CD-opname had van mijn orkest (van kwart over 5 tot half 1) maar adt ik de hele tijd heb kunnen staren naar meerde wonderschone jongens?
Dat was wel tof!
Jawel. Alletwee zelfsquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je je fluit nog wel onder controle?!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[
]
Speculaas.quote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink chocolademelk en sop daar chocoladestukjes in.
Lullo.quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik op het moment dus even niet.
Hij was leuker geweest als je zelf niet eerst spontaan was klaargekomen op je eigen grapquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je je fluit nog wel onder controle?!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[
]
Ja, toen zat ik dus in Duitsland; had geen zin om dat te betalenquote:
Nee, dat is juist extra tofquote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was leuker geweest als je zelf niet eerst spontaan was klaargekomen op je eigen grap.
Vertel opquote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi, kan je een typefout voor me uit een TT halen? Het is een hele stomme
.
heb ik van Zhenar geleerdquote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
Hij was leuker geweest als je zelf niet eerst spontaan was klaargekomen op je eigen grap.
quote:
Kersenstormquote:Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TTH-Awards; hersenstorm- en animocontroletopic
De H moet een K zijn.
Ik zeg toch dat de H een K moet zijn, niet de h een kquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de H een K moet zijn, niet de h een k.
Dat is zó Bupa.quote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn FOK!award-nominaties zeggen wel wat anders!
quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn FOK!award-nominaties zeggen wel wat anders!
Ja, ik móest kiezen!quote:
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!:quote:
Zelfs niet in een negatieve categoriequote:Op maandag 13 november 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jou ga ik dus écht niet invullen.
opvullen dan?!?!?quote:Op maandag 13 november 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jou ga ik dus écht niet invullen.
Neen, want dat zou nog te veel eer zijnquote:Op maandag 13 november 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs niet in een negatieve categorie?
Wat heb ik jou ooit misdaanquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, want dat zou nog te veel eer zijn.
[FOK!Awards]Usersquote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Waar is dat user award topic eigenlijk? Ik kan het niet vinden![]()
![]()
Ah, al 2 stemmen daarquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi en BVO, nu moeten jullie niet meer zeuren ok?
Ja iddquote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
Je bent gewoon niet zo interessant en vals en rottig. Maar voor de rest ben je wel OK.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
Jou heb ik meerdere malen genomineerdquote:Op maandag 13 november 2006 15:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Je komt wel in mijn lijstje hoor, Sven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |