Als je de hunkaward nu niet gaat winnen...quote:
Hoe tofquote:Op zondag 12 november 2006 10:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je de hunkaward nu niet gaat winnen...
CDP die alleen even jou invult..
quote:Op zondag 12 november 2006 10:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Best gemodereerde forum:V&A
Dizerquote:
Daar zit volgens mij best wat werk in. Hoop topics, regels wat wel en niet mag, elke keer die tags, veel topics die op aanvraag gesloten moeten worden. En dat gaat nog best snel ook.quote:
En je vergeet al het e-mail verkeerquote:Op zondag 12 november 2006 10:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij best wat werk in. Hoop topics, regels wat wel en niet mag, elke keer die tags, veel topics die op aanvraag gesloten moeten worden. En dat gaat nog best snel ook.
Ik heb heel lang gedacht dat Marky Mark en Mark Wahlberg twee totaal verschillende mensen warenquote:Op zondag 12 november 2006 12:28 schreef PeRi het volgende:
[..]. Wahlberg
. herken ik uit duizenden en vooral die CK reclame.
.
Probeer het eens te installeren. Met twee l'en.quote:Op zondag 12 november 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
Ik krijg Google Earth niet geinstaleerd op mijn computer
quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Probeer het eens te installeren. Met twee l'en.
alleen op de tweede zaterdag van de maandquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef Flabofski het volgende:
Sinds wanneer gebruikt babette de ""?
gewoon hierquote:
Dank je welquote:Op zondag 12 november 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
@ Dizer: gefeliciteerd met je promotie
quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
hoi Rena, Flab en Diz
[..]
gewoon hier
nou ja, af en toe dan, want overdag is 't vooral druk en 's avonds had ik vooral 'n leven
ben trouwens binnenkort m'n vrije woensdag kwijt, ga naar 36 uur
* meldtquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef Flabofski het volgende:
Er zíjn wel grappige vrouwen. Maar die gaan niet op een podium staan.
Een keer in de twee weken een dag vrij dan toch?quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
ben trouwens binnenkort m'n vrije woensdag kwijt, ga naar 36 uur
Hmm, volgens mij is het een kloon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:04 schreef Flabofski het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/technojunk![]()
![]()
Vraagt aan elke Fobo-fokster haar msn-adres.
Edit sletquote:Op zondag 12 november 2006 12:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een keer in de twee weken een dag vrij dan toch?
die behoren binnenkort tot het verledenquote:Op zondag 12 november 2006 12:41 schreef Dizer het volgende:En alle woensdagen die wij afspreken dan?
![]()
ik heb tijdens het werk ook weinig Fok!-tijd, maar da's op zich een goed teken:quote:Ik heb het nu ook drukker op mijn werk. Kan niet meer Fok!ken op het werk!
Maar goed, ik werk maar 3 dagen in de week.
Ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 12:44 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het een kloon.
En ik heb een hekel aan klonen.
dat kan, maar ik ga voor elke week 'n halve werkdag (op woensdag)...quote:Op zondag 12 november 2006 12:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Een keer in de twee weken een dag vrij dan toch?
Me tooquote:
Hi, I am Major Dick Winters. And I think you are a very beautiful lady. Care to join me to the opera? Female companions are allowed to go outside here in Germany after World War II. It is ok. And because I am an American, they obey my ordersquote:
I would thinkquote:Op zondag 12 november 2006 12:44 schreef Flabofski het volgende:
Je mag nog steeds in de comedy-film spelen van 'die ene'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |