hier wel slaap, maar geen kater, ondanks veel wijn en om 4.30 in m'n bed... had erger gekunt dusquote:
Oh hier dezelfde omstandighedenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier wel slaap, maar geen kater, ondanks veel wijn en om 4.30 in m'n bed... had erger gekunt dus
nu vanavond nog
Nou, dan zou ik me moeten gaan douchen en aankledenquote:
ach welneequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:11 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan zou ik me moeten gaan douchen en aankleden![]()
Dat aankleden kan ik toch écht niet overslaan hoor, anders ben ik écht ziek vanavondquote:
ergo: hoe hoog staat je verwarming?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe weinig heb je dan in hemelsnaam aan?
()
mwoah, valt wel meequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je dat niet wat weinig?
Hoe was Istanbul?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef rena het volgende:
Wat is het hier rustigEn ik heb niks te vertellen.
![]()
Erg tof!quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was dat Dizer met die groene onderbroek weer?
Er was een man met een roze overhemd die zn broek naar beneden deed en zn kont liet zien en hij droeg zo'n groene boxer maar we zagen zn gezicht niet!quote:
Hoi. Ik ben er. Het is dus gezellig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
Is het nog gezellig hier of moet ik een dvd'tje kijken?
Amenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben er. Het is dus gezellig.
Toch niet hetzelfde spelletje dat ik laatst met ome Ad moest spelen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Amen.
Zullen we een spelletje spelen?
Nee die ben ik zat, die spelen we elke weekquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:43 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde spelletje dat ik laatst met ome Ad moest spelen?
Heette zoiets als "Aai de harige worm die achter de rits zit en als 'ie spuugt, ben je af!"
Dat ben ik nietquote:
Schaar-steen-papier, oké?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Amen.
Zullen we een spelletje spelen?
Ohquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:00 schreef Flabofski het volgende:
Moet tegelijk, lamlul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |