OMGquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:17 schreef Flabofski het volgende:
Hoe knoopt men een vlinderdas?
- Jeetje, wat een strikvraag.![]()
![]()
!!!111
Damn Flabofski, ik vind u een toffequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Of voor mensen die via dat soort experimenten erachter willen komen of het mogelijk is om ooit de mens in zijn totaliteit te kunnen kopiëren. Daarbij kan een onderscheid worden gemaakt tussen reproductief klonen en therapeutisch klonen.
Ik heb ze ook gemist, Sven. Ik heb ze ook gemist.quote:
Insgelijks, snoodaard.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn Flabofski, ik vind u een toffe!
Voor de nieuwe OPquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
stomme static met zijn winter icoon.. ik moet zijn gewone icoon hebben!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef Dizer het volgende:
Als iemand er nog iets leukers van kan maken? Graag.
Blijf van de cola af, en bewaar er wat voor morgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef Flabofski het volgende:
Serieus. Echt alle meligheid, irritaties, grapjes en flauwekul van de afgelopen maanden komen er nu opeens in één keer uit.Ik lijk wel een Parkinson-patiënt met permanente diarree ofzo. Somebody stop me.
Ik ook, trustequote:
Maar wel met ebola.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:26 schreef Flabofski het volgende:
Nou, dan blijf ik lekker alleen achter. Zonder cola.
Hey Paltosquote:
Ken je geschiedenis.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is het wel een grap. En speelt Flabofski wel alsof hij een kloon is, maar werkelijk is het gewoon een normale user. Dat weet je dus niet.
OMG, dat is een aftrekbeurt waardquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je post was op 11111111! palingdroom.! ...en wat niet meer.
![]()
Die komt hier gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:13 schreef Flabofski het volgende:
Bupatih is jarig! Volgens het fotoboek!
Arrogant is nogal eufemistisch gezegd, die gast dacht dat hij de god van het forum wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:21 schreef Flabofski het volgende:
Zó erg was hij toch niet?
Ik heb een paar keer wat van hem gelezen, maar het lijkt me wel een toffe peer.
Alleen een beetje arrogant. Althans, daar lijkt het op.
Oh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Arrogant is nogal eufemistisch gezegd, die gast dacht dat hij de god van het forum was. Gelukkig is hij geheel terecht op zijn plaats gewezen door Danny
.
Hoezo dat dan weer?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Je lijkt wel een beetje op hem Flabofski..
mooi wel, maar eigenlijk meer voor FTR dan voor SHOquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:14 schreef Dizer het volgende:
Ik vind hem niet zo leuk.. omdat ik eigenlijk nog 4 mensen nodig heb
babette die terug leestquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi wel, maar eigenlijk meer voor FTR dan voor SHO
bij mij bleek het mee te vallen, gelukkig. misschien was ik toch op tijd met m'n Cinuforce....quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
Acute voorhoofdsholteontsteking
Een acute voorhoofdsholteontsteking heeft vaak een hevig bonzende hoofdpijn boven een of beide ogen tot gevolg. Kauwen en voorover buigen verergert de pijn. .!!! Alleen dat kauwen gaat niet op...
doe ik altijd, tenzij ik meer dan 'n topic achterstand heb (had ik nu wel verwacht eigenlijk)quote:
Ik heb helaas geen CInuforcequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij bleek het mee te vallen, gelukkig. misschien was ik toch op tijd met m'n Cinuforce....
iig: take care
Voor mij toch hopelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |