Mwah, zit liever in New Yorkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent jaloers, hè!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
Dizer
MissBliss
Re
Svensational
PeRi
alwaysthebest
Dada
XcUZ_Me
Odysseuzzz
Tha_Erik
DaMart
Zhenar
BVO
Rena
Babette21
Airelle
Wie mis ik nog? En dan dus van de huidige users...?
Ik ook. Lijkt me geweldigquote:
Weet ik schatquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk als "die ene" terugkomen, hè.
Zeg ik dat dan ergens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Flabofski het volgende:
Jim_Carrey was niet van jou, kloothommel!
Nieuwe op moppiequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef PeRi het volgende:
Waar is dat lijstje voor Dizer?
Als je zo blijft doorgaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik hoor er dus gewoon blij, flapdrol.
Neequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:15 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Nee. Maar zei ik dat jij dat dan ergens beweerde?
Dreigen is zo passé.quote:
Wat heb je uitgespookt dat je zo in de verdediging schiet Erik?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarvoor ís die lijst eigenlijk? Is dat de lijst van personen die je in hun slaap gaat vermoorden?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:17 schreef Flabofski het volgende:
Hoe knoopt men een vlinderdas?
- Jeetje, wat een strikvraag.![]()
![]()
!!!111
Dat mag ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je zo in de verdediging schiet Erik?
De vraag is, voor hoe lang...quote:
Die laatste was _ELMaikel_quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet Isa, Static (voor het geval hij hier wel eens bliekt) en kutklonen (zoals Alberto Vermicelli ofzo, die Elmo. verraadde).
Que?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Erg subtiel bezig Flabofski, erg subtiel
Ssssssst.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat klopt, want ze vond het ookal zo erg dat IQM weg was.
Zeg het eens, Sven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, nu we toch aan het ontboezemen zijn.
Ik dacht dat je je kloon eindelijk ging verklappen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Watte?
Of voor mensen die via dat soort experimenten erachter willen komen of het mogelijk is om ooit de mens in zijn totaliteit te kunnen kopiëren. Daarbij kan een onderscheid worden gemaakt tussen reproductief klonen en therapeutisch klonen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan klonen. Dat is voor mensen die een identiteitscrisis hebbe.
Of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Of voor mensen die via dat soort experimenten erachter willen komen of het mogelijk is om ooit de mens in zijn totaliteit te kunnen kopiëren. Daarbij kan een onderscheid worden gemaakt tussen reproductief klonen en therapeutisch klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |