Dickquote:Op zondag 12 november 2006 12:49 schreef MajorWinters het volgende:
[..]
Hi, I am Major Dick Winters. And I think you are a very beautiful lady. Care to join me to the opera? Female companions are allowed to go outside here in Germany after World War II. It is ok. And because I am an American, they obey my orders
Yeah, Major Dickquote:
Dat laatste gaat dus mooi niet door.quote:Op zondag 12 november 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
I would think
en ik wil Chris O'Donnell als tegenspeler, met zijn GA-look!!
Moet jij zeggen. Met je Flabofski en je alwaystheworst.quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Jezus Dizer wat een hoop klonen..
En dat zijn er maar een paar uit mijn overige klonen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Jezus Dizer wat een hoop klonen..
Slotje dusquote:Op zondag 12 november 2006 12:56 schreef Flabofski het volgende:
Dizer, het nummer klopt niet.
Dat zijn er twee. Niet een hele waslijst met MajorWinters, KristinDavis, Zapp, TomCruise en weet ik veel wie.quote:Op zondag 12 november 2006 12:54 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Met je Flabofski en je alwaystheworst.
KristinDavis is niet van mij, die is van Paltosquote:Op zondag 12 november 2006 12:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat zijn er twee. Niet een hele waslijst met MajorWinters, KristinDavis, Zapp, TomCruise en weet ik veel wie.
Ik ga lekker die hele dag Oorlogfilms kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
ach wat... er is elke dag wel ergens iets rottigs gebeurd, zoveel jaar geleden...
Dat relativeringsvermogen van Babette. Rrrrrrrrr.quote:Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
ach wat... er is elke dag wel ergens iets rottigs gebeurd, zoveel jaar geleden...
't is toch zo.... zo kunnen we bijv. vandaag de volgende gebeurtenissen herdenken:quote:Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef Flabofski het volgende:
Dat relativeringsvermogen van Babette. Rrrrrrrrr.
quote:Algemeen
1962 - Het eiland Guam wordt verwoest door een tyfoon.
1812 - Het leger van Napoleon trekt zich terug uit Moskou en steekt de Berezina over.
1937 - Japanse troepen bezetten Sjanghai.
1942 - Het Britse Achtste Leger onder generaal Bernard Montgomery neemt Tobroek in.
1942 - De Slag om Guadalcanal begint.
1944 - Britse bommenwerpers brengen in de Tromsøfjord de Tirpitz tot zinken
2001 - De Taliban wordt verdreven uit Kaboel
Politiek
1852 - Op het Proces van Keulen worden de "Keulse Communisten" beschuldigd van hoogverraad. Zeven van de 11 aanwezige beschuldigden worden veroordeeld tot in totaal 36 jaar vestingstraf. Dit proces "besluit de eerste fase van de Duitse arbeidersbeweging" zegt Friedrich Engels.
1923 - Adolf Hitler wordt gearresteerd wegens zijn mislukte poging om op 8 november de macht te grijpen.
1927 - Leon Trotski wordt uit de communistische partij van de Sovjet-Unie gezet. Stalin is nu feitelijk alleenheerser.
1948 - Het Tribunaal van Tokio veroordeelt 7 Japanse leiders tot de doodstraf voor hun aandeel in de Tweede Wereldoorlog.
(bron: wiki, en uiteraard alleen de rottige dingen overgenomen)
Ooh... dat moet je vaker doen, in oorlogstaal pratenquote:Op zondag 12 november 2006 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is toch zo.... zo kunnen we bijv. vandaag de volgende gebeurtenissen herdenken:
[..]
man, ik bén Unagiquote:Op zondag 12 november 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
Heb jij eigenlijk wel Unagi?
[afbeelding]
neuh, ik heb meer trek in koffie....quote:Op zondag 12 november 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:
Ooh... dat moet je vaker doen, in oorlogstaal pratenDamn.. neuken?
quote:Op zondag 12 november 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh, ik heb meer trek in koffie....
Ga koffie zetten voor je vrouw!quote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds we een kind hebben samen, is sex voorbij..
mja, een sociaal leven, carrière, moederschap en PMS laten weinig ruimte over voor seksquote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
Sinds we een kind hebben samen, is sex voorbij..
Hm heeft ze toch net iets grotere tieten voor nodig.quote:Op zondag 12 november 2006 12:59 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zoooooo lekker (en potentieel voor op zijn russich)
Ervaring mee?quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm heeft ze toch net iets grotere tieten voor nodig.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm heeft ze toch net iets grotere tieten voor nodig.
krijg nou wat!?? die heb ik ook!!!!quote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt er over naaktscènes te praten voor in de comedy?quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg nou wat!?? die heb ik ook!!!!
quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg nou wat!?? Krijg nou tieten! die heb ik ook!!!!
Met push ups kom je snel verquote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee...quote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef Flabofski het volgende:
Valt er over naaktscènes te praten voor in de comedy?
Niks.. Maar ik mis ouwehoeren in SHOquote:
True. So true.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee...
maar dat wat je níet ziet, is toch veel spannender![]()
Flatteusquote:
Ze kan er zelf gelukkig ook om lachenquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef MissBliss het volgende:
en een tegenoffensief met Muse op zn hardst
da's handig, weten we meteen welke ava we moeten hebben... deze dus:quote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Kon je er nog meer smilies in proppen?
Whehe, ik vind die onderste twee wel leuk.quote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef Flabofski het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ofzo.
Ik alleen sinds donderdag hoorquote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef rena het volgende:Zhenar
Waren er zo veel weg deze week joh
?
Shoarmaquote:Op maandag 13 november 2006 10:11 schreef Re het volgende:
hoi
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 november 2006 10:19 schreef Re het volgende:
[..]
slapen
koffie
burenbouwmensen die dood moeten
Hoezo nietquote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
Oranje met blauw pas niet bij BVO.
onze huismuis is weer terugquote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
Ik was net door mijn bureaulade aan het spitten, en er komt me toch een grote wesp eruit gevlogen
Ik denk dat ik nu 5 jaar van mijn leven kwijt ben.
Spinnen, insecten... van alles en nog wat, ok. Maar wespen
Hmm... als ik jullie ga nadoen, zou ik je uitschelden voor dramaqueen. Maar ik ben jullie niet, dus...quote:
eindelijk erkenningquote:Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Re het volgende:
mwoah, babette is gewoon OOK een dramaqueen, alhoewel natuurlijk maar tijdelijk
Ik vond 'm echt heel tóf. Ietwat langdradig in het middenstuk, maar echt gaaf.quote:Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Re het volgende:
[..]
zag de trailer in de bioscoop, is het wat?
Zal ik je een touw komen brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |