Bedankt voor de update!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef happyme28 het volgende:
Eveline heeft aangegeven zelf graag naar huis te willen maar mag mensen niet aansporen een stemming voor haar aan te vragen. Dat doet Stephan nu voor haar, maar hij doet alsof ze hem weg wil hebben omdat ze niet meer gemotiveerd is.
Dat zei ze alleen pas toen de uitslag bekend was. Dus toen ze eenmaal wist dat ze 7e stond. Sindsdien wil ze zo ongeveer het huis uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik vermoed dat ze ECHT wegwil. Ze wil naar haar nieuw hervonden liefde en verveeld zich dood in het huis. Ze zegt het al sinds de populariteitspoll, toen hoopte ze al dat ze bij de onderste 2 stond. Ze werd, voor haar, helaas nummer 7.
Ik heb niks gezien dus even voor de zekerheid: hier gaat de suggestie van uit dat Nena en Natasia elkaar gevonden hebben?quote:Op zondag 12 november 2006 03:47 schreef APK het volgende:
Nena en Natasia hadden cocktails gedronken en kruipen samen bij Brian in bed.
Nena ligt naast Brian -Natasia streelt haar haar- en het dekbed beweegt.
Natasia gaat even weg en het dekbed beweegt sneller en er klinkt gekreun. Na een tijdje besluit Nena: "Ik ga".
Beneden staat Natasia en ze beginnen te zoenen en -waarschijnlijk- aan elkaar te zitten.![]()
Een hoop sopgeluiden en dan.....
Een streamlock.
Ach, in ieder geval tijdelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 09:19 schreef sirrom het volgende:
Ik heb niks gezien dus even voor de zekerheid: hier gaat de suggestie van uit dat Nena en Natasia elkaar gevonden hebben?
---
Super handig dit Update topic!
quote:Op zondag 12 november 2006 10:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Samenvatting van het streamverslag van de nacht uit het COS 35
Plot: Brian, Nena en Natasia in bed na een conctailparty....
Het eerste bedrijf Brian en Nena ( Met Natasia er naast )
- Ik zag Brian wel een handje om nena haar middel schuiven ; -)
- De dekens bewegen wel behoorlijk
- Je hoort Nena nu heftig ademen
- En dat met Natasie ernaast, geweldig !!
- Nena wil niet blijven maar Natasia zegt dat ze moet blijven
- Hij lag Nena gewoon te vingeren ditkeer (vorige keer zei ze nog dat ze dat smerig vond ) Nena bedenkt zich en gaat weg.
- Natasia: "Wil jij niet dan? Doe je zender gewoon af. Ik kan niet. Ik heb ook nog met Wilgo"
Tweede bedrijf.. Natasia en Nena ( Nadat Nena niet wilde met Brian, begint nu Natasia een poging te wagen )
- Nena: "Dat kunnen we niet maken"
Natasia: "Hoezo kunnen we dat niet maken?"
- Nena: "Morgen ben je blij dat ik het niet gedaan heb"
- Fuck, ze staan idd te zoenen
- Nena: "Straks krijgen wij ook een filmpje"
- Natasia: "Dus je gaat niet bij mij slapen?"
Nena: "Morgen ben je blij."
Natasia: "Hoe kom je erbij dat ik morgen blij ben"
- Natasia: "Wij met z'n tweeen maakt niet uit, maar als ik nog eens met Brian in bed ga liggen... dan heb ik vette hoofdpijn.
Nena: "Ik zeg je, dit is geen goed idee"
Natasia: "Dat is het wel. Ga gewoon met mij in bed slapen. Ze maken je helemaal gek, maar maken het gewoon niet af. Dat is lelijk hoor!"
- Nena tegen Natasie: "Ik bescherm jou nu, het is geen goed idee dat ik bij jou in bed ga liggen"
- Natasia maakt Nena wijs dat er geen camera's op hun gericht staan.
Aangezien wij geen beeld hebben kan ze wel eens gelijk hebben.
- Weer gezoen en gehijg. Natasia en Nena zijn echt bezig
- Nena: "Dit kan niet... "
- Natasia: "Ik wil je."
Nena: "Dit kan niet joh. Dit kan niet!"
* Plots streamlock *
Derde bedrijf ( Na een stremlock een kort shot van natasia in ondergoed, Nena in badjas ) Geliijk weer censuur.
Vierde bediijf ( Nena op weg naar Brian ..)
- nena bezint zich nog even in haar bed zo lijkt het ! "huh, dit heb ik niet begrepen"
- Nena gaat naar Brian en begint te vertellen. Sttreamlock....
- Toen Brian vroeg "Wat was er dan beneden?" zei Nena "Ik werd gewoon aange...."
beeld en geluid weg
Dat was het ... "trek" je eigen conclusie... voordat je gaat "vinger"wijzen![]()
-
Omdat zij had begrepen dat een stemming niet mogelijk was. Nu blijkt dit een miscommunicatie te zijn geweest oid, maar dan gaat ze er vanuit dat ze over 2 weken weggestemd wordt en haar 10.000 euro behoudt.quote:Op zondag 12 november 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
(gisteren kon nog niets en niemand haar nog overhalen)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef n1ek het volgende:
14-11
+de miljonairs krijgen een workshop American Football /cheerleading van een delegatie van de Amsterdam Admirals
+Brian heeft de grootste lol bij de stallen en in de paardenbak
+Lesley is er en er wordt heen en weer gepraat over de beslissing of Bart de villa moet/wil verlaten of niet. Lesley komt morgenavond ook langs terwijl ze er normaal op woensdag niet is.
+Stephan denkt echt niet dat Bart iets met de contactpunten te maken heeft en 'verdenkt' Nena en/of Brian
+Carlos is er om te trainen met Natasia, Brian, Bart en Sylvia
+Marc komt koken voor de italiaanse avond
Gisteravond kwam het vervolg hierop. Sylvia en Stephan zijn uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest, en delen bij terugkomst mee dat Eveline bij een volgende bezoek graag zou willen dat Bart met Nena langskomt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef n1ek het volgende:
+Bart en Ilona hebben ruzie. Er mogen 2 mensen op ziekenbezoek bij Eveline en Ilona is er als de kippen bij om dit bezoek op te eisen. Dit schiet Bart in het verkeerde keelgat.
Twee dusquote:Op zondag 19 november 2006 11:13 schreef Gert het volgende:
Ik ben deze week wat minder in de gelegenheid om DGK te volgen: updates in dit topic zijn in ieder geval aan één lezer al zeer goed besteed.
3quote:
Karn! Wat heb je met je háár gedaan!quote:
Lol die brian ook altijdquote:Op woensdag 29 november 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Nena hebben woorden;
Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.
Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Plasmaboy geeft de procedure aan. Hij noemt een naam.
Dan geeft die de beredenering. daarna moeten ze wachten op plasmaboy
Sylvia: Ik vond het moeilijk. Ik heb niet veel met jou gesproken. Ze stemt vóór gaan.
Ilona : Ik heb het heel gezellig met je. Ik zie geen reden je weg te stemmen, maar ik doe het wel. Ik ben ook met het spel bezig. Je mag lekker naar Debby toe.
Natasia : Voor mij is het denk ik overduidelijk. Ik wil heel graag dat je er uit gaat. Ik heb genoeg, ga maar naar huis. beter.
Brian : Ik wil ook heel graag dat Stefan de villa verlaat. Je gaat tweaken en twisten op hun individuele gedrag. En het manipuleren van vrouwen : Bad, bad boy.
Bart : Toen Natel binnenkwam en iemand zei : dat is een stevige concurrent, Stefan zei je : Concurrent, ik heb hier geen concurrent.
Nena : Ik vind je heel aardig, maar dat doe je alleen om aardig gevonden te worden. Eiegenlijk ben je dus niet aardig. Ik stem je er ook uit.
Eveline : Als iemand je beter heeft leren kennen, ben ik dat. Ik heb veel van je geleerd, maar het spel is het spel, dus tot ziens...
Nathanael : Stefan, het is prettig te horen dat ik een concurrent ben. Je hebt een spel gespeeld, en dat keur ik af. Ik denk niet dat je de ware Stefan laat zien. Ik de nk dat je beter het huis kan verlaten.
Bart : Wie de bal kaatst, Stefan....
Stefan: Hier is weinig op te reageren. Ik vind het heel erg knap. Chapeau voor Eveline.
Eveline : Als je hier unaniem wordt weggestemd, heb je dat aan jezelf te danken.
Stefan : Ik vind het heel erg jammer dat het spel niet kan worden uitgespeeld.
Kan wel zijn, maar het wordt hier ook gewaardeerd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:00 schreef Day het volgende:
Speciaal voor APK!!!!:
De oorspronkelijke schrijfster zou het op prijs stellen als je de bron erbij vermeld.quote:Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef Lady-night het volgende:
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)
Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!
"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"
"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"
"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"
Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.
Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.
Een paar hoogtepunten (was zelf surprises aan het uitpakken en weet niet of alles correct is) Dit heb ik gezien:quote:Op woensdag 6 december 2006 01:34 schreef APK het volgende:
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.
Update, anyone?
Naar het kuuroord neem ik aan? Of helemáál weg?quote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline heeft om 22:00u vanavond een gesprek met de psycholoog. Morgenavond 22:00u gaat ze weg.
Helemaal weg, had ik begrepen...quote:Op maandag 11 december 2006 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar het kuuroord neem ik aan? Of helemáál weg?
Verder nog bijzonderheden geweest gisteren? (De Talpa-site ligt eruit)
Ze gaat echt helemaal weg.. en ze wil het heel graagquote:Op maandag 11 december 2006 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar het kuuroord neem ik aan? Of helemáál weg?
Verder nog bijzonderheden geweest gisteren? (De Talpa-site ligt eruit)
en dat er wat hen betreft nog geen grens is overschredenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
Huub flipt tegen Nathanael.quote:
prettige stem ??quote:Natasia: ik ben al heel bekend, ik heb in alle bladen en kranten gestaan,
dus mij kennen ze al en het kan ook goed zijn, want ik wil tekenfilms gaan inspreken,
want ik schijn een prettige stem te hebben
Thnx voor de melding, erg vermakelijk om terug te lezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Er is vannacht Truth or Dare gespeeld (vooral TRUTH eigenlijk) door de 4 leukste bewoners.
Het resultaat is vanaf hier te lezen: [COS #174] wie wint er de villa of de kids/wilgo ?
lol, en wanneer horen de bewoners dit? zal NL wel verbazenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
De volledige uitslag:
1 Huub 33% 165 ctp
2 Bart 18 % 95 ctp
3 Sylvia 17% 85 ctp
4 Nena 11% 55 ctp
5 Brian 40 ctp
6 Natasia 35 ctp
7 Ilona 4% 20 ctp
8 Natanael 1% 5 ctp
Ze weten het al. Het is gisterenavond laat bekend gemaakt. Huub voelt zich helemaal het heertjequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:03 schreef David_Aames het volgende:
[..]
lol, en wanneer horen de bewoners dit? zal NL wel verbazen
Moet zijn....Natanael en Huub willen FOK! benaderen voor de aktie !!! verpakking van spaarlampen !!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef decency het volgende:
Nathanale en Huub willen FOK gaan benaderen voor de spaarlamen aktie!
deel 2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef -Sum- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HqURzYgT0Og
de ruzie van vannacht
In het topic [COS # 232] Waar niet iedereen even goed slaapt.. doet ie het wel, bericht van HiDiHo van 02.21 uur.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 05:13 schreef Inukshuk het volgende:
deel 2 is ;
"The file you are trying to access is temporarily unavailable".... aldus megaupload.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: die blonde heeft gebefd en ik heb veel scheldwoorden gehoord die ik nog niet kende.
Ik heb nog nooit zo'n kut site gezien als dailymotion.com !quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef obl het volgende:
zet bestanden dan op dailymotion.com ofzo
geen censuur daar
In dat geval! Welkom Nena op FOK!Forumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
(Terug naar woensdag 18 januari 2007)
(ik vermoed dat Nena, nu haar winkel, praat en stapvriendin mist en met spanning
toekijkt hoe Amanda zich staande houdt in de kooi met alles erop en der aan.![]()
.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:04 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Filmpje 16min 52MB
Huub roept midden in de nacht naar Nena
Zelfde 40MB andere (betere)stream
(YouTube)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |