abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:19:01 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45684997


* Leandra gaat dat nu overigens wel doen... Truste
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45685010
Ben ook wel moe..maar grieperig dus ik kan zo toch niet slapen.. Of zou ik dan toch aids hebben?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45685019
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn, ik dacht dat ik laat was omdat ik vorige week de kerstboom pas afgetuigd had... en m afgelopen maandag pas van de woonkamer naar de schuur verhuisd heb...
is ook zo gezellige sfeer
pi_45685026
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ook wel moe..maar grieperig dus ik kan zo toch niet slapen.. Of zou ik dan toch aids hebben?
nee vast Pfeiffer
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 01:21:21 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685033
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Aan de ene kant vind ik de gestoorde Natasia wel leuk. Aan de andere kant zie ik een psychische zieke vrouw die dringend hulp nodig heeft. Die eindigt nog wel een keer aan de voet van de Martini toren.
Dat denk ik niet hoor.

Die vindt nooit de weg naar Groningen.

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen: er zijn echt héél veel van dat soort mensen. Als je dit als psychisch ziek wilt gaan bestempelen, dan gaan de ziektekostenpremies binnen afzienbare tijd echt nog veel schrikbarender omhoog dan ze toch al doen.
Als ik op zaterdag door de Konmar AH loop, en ik hoor een moeder zeggen tegen haar kind: "Godferredómme kankah-jong, en nou luistere of je ben nog nie jarig ja! Teringjong!" Tja... misschien wordt-ie later wel piloot of zo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_45685042
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ook wel moe..maar grieperig dus ik kan zo toch niet slapen.. Of zou ik dan toch aids hebben?
Pfeifer
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_45685043
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Sug4r het volgende:

[..]

nee vast Pfeiffer
Ik heb tijdens mijn HBO 2 keer Pfeiifer gefakete:D En mijn oma was ook al 10 keer overleden.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45685065
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik heb tijdens mijn HBO 2 keer Pfeiifer gefakete:D En mijn oma was ook al 10 keer overleden.
geeft niet, je bent niet de enige hoor
pi_45685069
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat denk ik niet hoor.

Die vindt nooit de weg naar Groningen.

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen: er zijn echt héél veel van dat soort mensen. Als je dit als psychisch ziek wilt gaan bestempelen, dan gaan de ziektekostenpremies binnen afzienbare tijd echt nog veel schrikbarender omhoog dan ze toch al doen.
Als ik op zaterdag door de Konmar AH loop, en ik hoor een moeder zeggen tegen haar kind: "Godferredómme kankah-jong, en nou luistere of je ben nog nie jarig ja! Teringjong!" Tja... misschien wordt-ie later wel piloot of zo.
Ja dat klopt. Bij die indonees waar ik vandaag was kwam een tijd terug een blanke vrachtwagen type met zijn ordinaire snol en het geaddopteerde kind..zegt die vent tegen zijn zoon "nou effe je bek houden roetmop"....ik verslikte me in mijn eten.

Afijn Gert jij hebt toch meegedaan aan BB? of vergis ik me? Hebben mensen bij dit soort programma's nu veel psychologen ter ondersteuning?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45685093
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Sug4r het volgende:

[..]

geeft niet, je bent niet de enige hoor
En 5 jaar na mijn coming out heb ik huilend bij de dekaan gezeten omdat ik met mijn seksualiteit in de knoop zat...ik kon hetzelf niet geloven maar de tranen kwamen vanzelf. Uiteindelijk vond ik het toch wel vreemd dat de dekaan me aanraakte en met zijn hand wel heel dicht bij mijn kruis kwam en zei "ik weet wat je doormaakt" ...maar ik mocht mijn hbo wel afmaken:D en slaagde:D dus het was het waard..haha
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45685136
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Niet met je eens..

Nena was geheel afhankelijk van wat de andere over haar zouden stemmen. De reden dat ze er dus nog is zegt niets over haar positie in het spel...

Het zegt alleen maar dat ze nog in het huis zit, en 4 extra vijanden heeft gemaakt en zich laat gebruiken in het 'huub spel'
speltechnisch gezien heb je gelijk.

Maar misschien is "zelfontplooiing" Nena's grootste eigenbelang.
En dat vindt ze zéker meer in deze groep.
pi_45685148
Ik heb toch wel het meeste medelijden met Brian hoor, hij heeft met dat stemmen meer zichzelf ermee dan Nena.
pi_45685152
oh, is dit de slow chat?
pi_45685172
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef avonne het volgende:

[..]

speltechnisch gezien heb je gelijk.

Maar misschien is "zelfontplooiing" Nena's grootste eigenbelang.
En dat vindt ze zéker meer in deze groep.
Vind ik dus ook, Je ziet meer hoe Nena echt is zodra ze bij Huub is volgens mij. Ik vind haar dan heel adrem en grappig
pi_45685185
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
oh, is dit de slow chat?
komt omdat het zo 'boeiend' is op de streams dan krijg je dat
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 01:34:21 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685192
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:

Afijn Gert jij hebt toch meegedaan aan BB? of vergis ik me? Hebben mensen bij dit soort programma's nu veel psychologen ter ondersteuning?
Je vergist je.
Ik ben niet de "Gert-Jan" van BB3, als je dat dacht.
Maar de post hier trouwens wel eens, net als vele andere ex-BB'ers.
Die psychologische begeleiding stelt geen ruk weinig voor in ieder geval, als je hun mag geloven.
Hoe dat bij DGK geregeld is... het ligt voor de hand dat dit even slecht voor elkaar is. Maar goed, ze doen wel meer dingen anders dan BB.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_45685240
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:


* Leandra gaat dat nu overigens wel doen... Truste
truste beetje late reactie wel sorry
pi_45685254
Ik had het idee dat bij de eerste paar BB'ers de begeleiding heel intensief was en later afnam.

Wat ik overigens erg vervelend is is hoe de bewoners in de uitzendingen worden weergegeven. Zo word Bart vrij sympathiek afgeschild (mede door snol Lesley) en is Huub tot voor kort echt als een eikel afgeschilderd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45685307
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Lieve het volgende:
Nena heeft alleen haar echte vrienden. Zonder die echte vrienden was ze nu op weg naar huis dombo's! Hoezo jaloers dat Nena vrienden heeft? Jullie waren backstebbers. Helemaal en totaal!

Nena heeft een vriendenclub! EN FOK IS ZEER OPEN EN BLIJ MET HAAR TOCH?

Een vriendin van Huub is een vriendin van mij!
Nena is flink gestegen bij mij, hoe ze zich gedragen heeft vandaag en bij de stemming
pi_45685317
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het idee dat bij de eerste paar BB'ers de begeleiding heel intensief was en later afnam.

Wat ik overigens erg vervelend is is hoe de bewoners in de uitzendingen worden weergegeven. Zo word Bart vrij sympathiek afgeschild (mede door snol Lesley) en is Huub tot voor kort echt als een eikel afgeschilderd.
Nou die Gert had dat ook wel nodig heb ik gehoord.

Zo gaat dat eenmaal in programma's die kunnen knippen en iemand zo neer zetten zoals ze willen. Ik denk dat ze bij de redactie ook niet hebben gedacht dat Huub zo populair zou worden en Bart zo saai. Gelukkig zijn er genoeg die ook naar de streams kijken en op het forum lezen en dus zien hoe het werkelijk gaat in DGK
pi_45685341
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Hanekrooi het volgende:
Zo meteen op Ned 3 in "De Wereld Draait Door". Kok Martin, die afgelopen woensdag in DGK kookte. Hij gaat koken voor twee euro
Moet zijn Staat van Verwarring
Komt over een paar minuten
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 01:46:29 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685352
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het idee dat bij de eerste paar BB'ers de begeleiding heel intensief was en later afnam.

Wat ik overigens erg vervelend is is hoe de bewoners in de uitzendingen worden weergegeven. Zo word Bart vrij sympathiek afgeschild (mede door snol Lesley) en is Huub tot voor kort echt als een eikel afgeschilderd.
Bart van BB1 heeft weleens verteld hoe de psychologische begeleding bij hem ging.
Hij werd enkele weken na afloop van het programma gebeld. "En, hoe is het nu met je? "
- "Ja... goed hoor, prima.""
- "Mooi, fijn om te horen. Nou, als er nog wat is dan bel je maar hè. Dag Bart."

Natasia, en ik denk ook NL, zullen echt wat intensievere begeleiding nodig hebben, tenzij ze beiden immigreren (maar niet naar "Su", want daar kennen ze hen ook)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_45685439
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Brian zegt nu zowaar iets wat hout snijdt: "Als je naar hun clubje kijkt.. dan zie je mensen die lol hebben. Huub heeft een energie die ze vrolijk maakt. Als je naar Nena kijkt.. die had het al een hele tijd niet meer leuk.. en nu wél weer."

Brian, je verbaast me!
Brian is al langer onder de indruk van hoe Huub zich handhaaft, en heeft al vaker aangegeven dat hij meer wil lachen in het huis. Maar door de Nena-frustraties en door Nathanael en Natasia wordt hij telkens weer terug getrokken in hun kamp.

Voorbeeld
- Na het "cross the line incident" werd Huub dagen genegeerd. Brian was onder de indruk hoe hij zijn eenzaamheid intensief gesteedde aan iets positiefs = het pokerboek lezen en aantekeningen maken. Vanaf dat moment is Brian fanatiek met muziek en het uitgeven van de dichtbundel bezig.

Het is niet voor niets dat Huub zijn pijlen al een tijdje op Brian heeft gericht, en hem bij verschillende dingen betrekt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:21:10 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45685638
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 02:28:06 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685700
quote:
God... en ik heb net deel 1 uit en wilde gaan slapen...

Top man!


Ik gooi 'm ook weer ff met bronvermelding in het update-topic.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')