Hahaha, briljant!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
De kinderen, onder leiding van Bart: "We gaan ze gewoon alle vier helemaal negeren"![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Sonique het volgende:
OMG
Brian zegt iets wijs...
Serieus...
ja lijkt idd zo..misschien komt dat omdat je iemand beter leert 'kennen' als iemand zoveel onzin uitkraamt als brian word ie steeds lelijker. en huub omgekeerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
FF tussendoor, vinden jullie Huub er ook niet anders uitzien, sinds die kaartenactie.
Toen hij net die kooi in kwam was het echt zo`n lulletje rozenwater om te zien.......die haartjes zo lullig strak geknipt, een te groot pak, die nog anders was van kleur ook.
Hij werd echt neer gezet als een Nurd.![]()
Maarnu.......
Hij begint steeds meer op de Godfather te lijken........zijn haar stoer geknipt en in de wax.
Zijn kleding is leuker ( raar maar ik vind Brian er steeds stoffiger uit gaan zien )
Is dit nou zo, of lig dit aan mij en vind ik zelf Huub gewoon steeds leuker.![]()
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena en Huub zaten net op die nep huuub blog te kijken ... Huub zegt dat hij weet van wie die is ...
brian begint er steeds verwijfder uit te zien .... met dat lange haarquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
FF tussendoor, vinden jullie Huub er ook niet anders uitzien, sinds die kaartenactie.
Toen hij net die kooi in kwam was het echt zo`n lulletje rozenwater om te zien.......die haartjes zo lullig strak geknipt, een te groot pak, die nog anders was van kleur ook.
Hij werd echt neer gezet als een Nurd.![]()
Maarnu.......
Hij begint steeds meer op de Godfather te lijken........zijn haar stoer geknipt en in de wax.
Zijn kleding is leuker ( raar maar ik vind Brian er steeds stoffiger uit gaan zien )
Is dit nou zo, of lig dit aan mij en vind ik zelf Huub gewoon steeds leuker.![]()
Weet ie ook wie die blogs geschreven hebben dan??quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena en Huub zaten net op die nep huuub blog te kijken ... Huub zegt dat hij weet van wie die is ...
Ik denk dat anderen daar meer moeite mee hebben dan zij zelf, ik vind dat ze er goed uit ziet voor een vrouw van 45quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat ze niet zei dat ze haar moeder is begrijp ik maar een zusje van 25 jaar jonger slaat evenmin ergens op![]()
Denk dat het hebben van een jongere vriend haar kopzorgen geeft, ze heeft echt moeite met haar leeftijd![]()
geschoren kop, lijkt net een babyquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef snetje het volgende:
[..]
brian begint er steeds verwijfder uit te zien .... met dat lange haar
NL houdt niet van groepjes...........quote:
Hij zegt van wel omdat hij een brief van die persoon heeft gekregen met daarin precies dezelfde woorden als dat hij op die blog ziet staan ... tjezus, ik begin datzelfde zeikerige toontje te krijgen als Brian. Nou, nog één wijntje dan, zonde om het nu weg te gooien ... LOLquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ie ook wie die blogs geschreven hebben dan??![]()
Ik snap er ook niets van dat ze denken dat ze ze daarmee hebben. Ze zijn echt waanzinnig dom ofzo. Als ze ze negeren, merkt het groepje van Huub alleen maar dat hun actie een perfecte impact heeft gehad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, briljant!![]()
Dan heb je ze te pakken! Wat zullen die vier zich eenzaam voelen.![]()
Allleen jammer dat ze liegt dat dr borsten niet echt zijn........ ze heeft ook een flinke voorraad rimpels overigens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat anderen daar meer moeite mee hebben dan zij zelf, ik vind dat ze er goed uit ziet voor een vrouw van 45
Tot nu toe is van al die "snode plannetjes" geen pest terrecht gekomen.quote:
Als je eea volgt merk je dat ze al meerdere keren tegen mensen over haar leeftijd heeft gelogen, dus eh..het is toch echt haar eigen probleem hoor en niet dat van anderenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat anderen daar meer moeite mee hebben dan zij zelf, ik vind dat ze er goed uit ziet voor een vrouw van 45
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ie ook wie die blogs geschreven hebben dan??![]()
Vaag, want ik weet zeker dat degene die de blogs "ik blog, jij blogt, enz" en "het sprintduel" heeft geschreven geen brief aan Huub heeft gestuurd........quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij zegt van wel omdat hij een brief van die persoon heeft gekregen met daarin precies dezelfde woorden als dat hij op die blog ziet staan ... tjezus, ik begin datzelfde zeikerige toontje te krijgen als Brian. Nou, nog één wijntje dan, zonde om het nu weg te gooien ... LOL
Hoevaak heeft ze dat wel niet gezegd al?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Natasia denkt dat Huub het keihard gaat terugkrijgen wat ie vanavond heeft "geflikt".
Dat denkt Natasia al heel erg snelquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Natasia denkt dat Huub het keihard gaat terugkrijgen wat ie vanavond heeft "geflikt".
ok, dan heeft ie het mis - dan dénkt hij dat ie het weetquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag, want ik weet zeker dat degene die de blogs "ik blog, jij blogt, enz" en "het sprintduel" heeft geschreven geen brief aan Huub heeft gestuurd........
Als zij terug krijgt wat ze allemaal al tegen een ander heeft lopen gillen, dan is 1 emmer op haar kop niet genoeg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoevaak heeft ze dat wel niet gezegd al?
Ze moet het zovaak zeggen om zichzelf te overtuigenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoevaak heeft ze dat wel niet gezegd al?
Misschien ben ik gek, maar ik krijg alleen http://www.megaupload.com/?d=QZ4HG6P4?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |