Waar zijn de romantische tijden met Bart & Lesley hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
Dat heb ik dus ook. Ik ben ook heel erg tegen geweld maar ik ben heel erg blij dat ik niet in dat huis zit want dan was ik er al uitgegooid zeker wetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
Mijn kids roepen al o jee loopt dat rare mens weer te schreeuwen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen de tv uitzendingen gezien en moet gewoon toegeven dat ik nog nooit zo'n verschrikkelijk mens heb meegemaakt. Ik denk ook oprecht dat de kinderen beter af zijn zonder haar. Het zal even beroerd zijn, maar voor de toekomst lijkt het me beter. Ik kan geen juiste woorden vinden om haar te beschrijven, zo erg vind ik haar.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus hartkloppingen toen ik de reguliere van vandaag bekeek.. (hoe ze tegen Nena uitviel en ze eigenlijk een hoer was als het niet aan haar lag. En dit omdat Sylvia nog niet veel had gedaan met de spaarlamp actie)
Zonder dollen...
Wat denk je dat die kinderen van haar wel niet te horen krijgen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn kids roepen al o jee loopt dat rare mens weer te schreeuwen.
de kleinste doet zijn vingers in zijn oren.
joehoe HiDiHo - is er nog een deel 2 van 'tfilmpje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zijn de romantische tijden met Bart & Lesley he![]()
![]()
je kakt in ....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
negeren is echt de beste optie.. Huub doet alleen maar dingen om dan te kijken hoe andere reageren als ie van die kant geen input meer heeft kakt hij ook vanzelf in..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Oei, natasia staat nu vlak voor Huub...ik heb het geluid uit hoor ( ik weet, ik ben een schijterd) hahahaha
Wat zegt ze allemaal?..
Ik vraag me gewoon weleens af hoe het mogelijk is dat zo'n Wilgo die toch heel aardig over komt van zo'n vrouw kan houden...of hoe ze zulke leuke kids kan hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.
Soms ga ik tureluurs me bed in en droom dan over die zooi.
Word denk tijd voor minderen![]()
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik krijg maagpijn/stress als ik Natasia hoor tekeer gaan![]()
mijn man ook !! en ja zo krijg je dan ook geen nieuwe kijkers !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn kids roepen al o jee loopt dat rare mens weer te schreeuwen.
de kleinste doet zijn vingers in zijn oren.
Mag toch hopen dat ze niet zo tegen haar kids schreeuwt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat denk je dat die kinderen van haar wel niet te horen krijgen..
Nee, maar hij kwam daar meteen, en overtuigend, op terug. Hij vertelde over een kennis die eenzelfde knie-kwetsuur had als NL, en zei: welnee, natúúrlijk gun ik NL dat niet echt, maar ik roep dat soort dingen nou eenmaal omdat ik een pik heb.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
En ook die opmerking over het Nathanael een kunstknie bezorgen, viel niet bij Sylvia, Ilona en Nena in de smaak.
Die is wel leuk ja.quote:
Ik heb er de afgelopen week ook al 2 keer van gedroomd..... Ik werd zelfs wakker met de kreet "Huub Hefner" nadat duidelijk werd dat hij bezoek van 3 dames kon verwachten....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.
Soms ga ik tureluurs me bed in en droom dan over die zooi.
Word denk tijd voor minderen![]()
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
joehoe HiDiHo - is er nog een deel 2 van 'tfilmpje?
Nou dat vind ik heel erg knap hoor, misschien kan jij haar kinderen die behendigheidscursus beter geven danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.
Dat ik het zeg maar op een bepaald niveau langs me heen kan laten gaan.
Meestal dan dus.
Haha.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er de afgelopen week ook al 2 keer van gedroomd..... Ik werd zelfs wakker met de kreet "Huub Hefner" nadat duidelijk werd dat hij bezoek van 3 dames kon verwachten....
Dit begint echt heel fout te worden.
oh, ik wacht het af. nog erg bedankt!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.![]()
(hij is nu op 62 van 101 MB)
jawel !! ik ken dit soort types ...en geloof me op tv houdt ze zich juist nog in !!! tegen de kids gaat het nog 10 keer harder !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze niet zo tegen haar kids schreeuwt.
![]()
Download van megaupload is net zo beroerd. Waarom gebruik je die dan ook?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.![]()
(hij is nu op 62 van 101 MB)
En ook voor tal van andere, pijnlijke en blijvende schade aanrichtende proeven trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij moeten ze natasia als standaard proefpersoon gebruiken voor iedereen die psychiater wil worden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook voor tal van andere, pijnlijke en blijvende schade aanrichtende proeven trouwens.
O ja verrek! Ik heb het filmnpje hier nog liggen.. toch maar ff kijken. nog.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef CarOnline het volgende:
Alles terug gelezen en wat goedddd!!! Prachtig, hulde en hoera enzo
Vooral toen het begon moest ik zo lachen, allemaal posts met 'Showtime!!'
De spanning kan je gewoon voelen
Morgen maar even t filmpje kijken
100 MB ja (rapidshare)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Download van megaupload is net zo beroerd. Waarom gebruik je die dan ook?
Of is er geen andere waar je ook grote files kunt uppen? Rapidshare iig wel.
Krijg je dus wel hele lieve zoete kindjes mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
jawel !! ik ken dit soort types ...en geloof me op tv houdt ze zich juist nog in !!! tegen de kids gaat het nog 10 keer harder !!
Nou inderdaad, laat alle diertjes maar lekker vrijuit gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Wat nou proefdieren... Gebruik Natasia
Ja, tis heel verleidelijk maar tis ook wel bedtijd eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja verrek! Ik heb het filmnpje hier nog liggen.. toch maar ff kijken. nog.![]()
Ik ben bang dat ze best een lieve moeder is. Ik wil ook graag dat ze een verschrikkelijk slechte moeder is, maar als ik die kindjes zo zag kan dat haast niet. Alleen zal ze steeds harder tegen ze worden naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg je dus wel hele lieve zoete kindjes mee.
Morgen ook maar eens proberen als ze hier ondeugend doen![]()
Had zo een gedicht van brian kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis heel verleidelijk maar tis ook wel bedtijd eigenlijk...
ik heb vanmiddag gezien hoe Sylvia dat vertelde aan Nena, Huub en Ilona.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
haha syl had zo veel moeite om nena en huub samen op bed te zien liggen.
Natasia gelooft het helemaal. NL ook
Zij is het voorbeeld van iemand die lijdt aan narcisme, vind ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij moeten ze natasia als standaard proefpersoon gebruiken voor iedereen die psychiater wil worden. Zo'n exemplaar is zeldzaam (hoop ik)
Ja! Nou je t zegt!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had zo een gedicht van brian kunnen zijn.![]()
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze best een lieve moeder is. Ik wil ook graag dat ze een verschrikkelijk slechte moeder is, maar als ik die kindjes zo zag kan dat haast niet. Alleen zal ze steeds harder tegen ze worden naar mate ze ouder worden.
Hmm.. vanavond lukte dat niet helemaal hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.
Dat ik het zeg maar op een bepaald niveau langs me heen kan laten gaan.
Meestal dan dus.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia is een hoop stront, die wat mij betreft mag worden afgemaakt.
Er aan lijdt? Damn als ze 100 jaar geleden geleefd had, dan hadden ze het naar haar genoemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:43 schreef Sug4r het volgende:
Zij is het voorbeeld van iemand die lijdt aan narcisme, vind ik
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.
Verwennen in de zin van: alles geven wat ze hebben willen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |