oh, ik wacht het af. nog erg bedankt!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.![]()
(hij is nu op 62 van 101 MB)
jawel !! ik ken dit soort types ...en geloof me op tv houdt ze zich juist nog in !!! tegen de kids gaat het nog 10 keer harder !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze niet zo tegen haar kids schreeuwt.
![]()
Download van megaupload is net zo beroerd. Waarom gebruik je die dan ook?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.![]()
(hij is nu op 62 van 101 MB)
En ook voor tal van andere, pijnlijke en blijvende schade aanrichtende proeven trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij moeten ze natasia als standaard proefpersoon gebruiken voor iedereen die psychiater wil worden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook voor tal van andere, pijnlijke en blijvende schade aanrichtende proeven trouwens.
O ja verrek! Ik heb het filmnpje hier nog liggen.. toch maar ff kijken. nog.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef CarOnline het volgende:
Alles terug gelezen en wat goedddd!!! Prachtig, hulde en hoera enzo
Vooral toen het begon moest ik zo lachen, allemaal posts met 'Showtime!!'
De spanning kan je gewoon voelen
Morgen maar even t filmpje kijken
100 MB ja (rapidshare)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Download van megaupload is net zo beroerd. Waarom gebruik je die dan ook?
Of is er geen andere waar je ook grote files kunt uppen? Rapidshare iig wel.
Krijg je dus wel hele lieve zoete kindjes mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
jawel !! ik ken dit soort types ...en geloof me op tv houdt ze zich juist nog in !!! tegen de kids gaat het nog 10 keer harder !!
Nou inderdaad, laat alle diertjes maar lekker vrijuit gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Wat nou proefdieren... Gebruik Natasia
Ja, tis heel verleidelijk maar tis ook wel bedtijd eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja verrek! Ik heb het filmnpje hier nog liggen.. toch maar ff kijken. nog.![]()
Ik ben bang dat ze best een lieve moeder is. Ik wil ook graag dat ze een verschrikkelijk slechte moeder is, maar als ik die kindjes zo zag kan dat haast niet. Alleen zal ze steeds harder tegen ze worden naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg je dus wel hele lieve zoete kindjes mee.
Morgen ook maar eens proberen als ze hier ondeugend doen![]()
Had zo een gedicht van brian kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis heel verleidelijk maar tis ook wel bedtijd eigenlijk...
ik heb vanmiddag gezien hoe Sylvia dat vertelde aan Nena, Huub en Ilona.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
haha syl had zo veel moeite om nena en huub samen op bed te zien liggen.
Natasia gelooft het helemaal. NL ook
Zij is het voorbeeld van iemand die lijdt aan narcisme, vind ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij moeten ze natasia als standaard proefpersoon gebruiken voor iedereen die psychiater wil worden. Zo'n exemplaar is zeldzaam (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |