Ik krijg maagpijn/stress als ik Natasia hoor tekeer gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
wat een stel domme dombo,s zitten daar.
Heb er koppijn van gekregen.
Denk iets te veel alles gevolgd.
Hebben jullie nooit ergens last van als je zo intensief zit te kijken.![]()
Ik hoop dat Natasia inziet dat de wereld beter af is zonder haar en dat ze dit doet:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En hierbij voorspel ik dat Natasia er op een dag 'uitvliegt' omdat ze iemand is 'aangevlogen'...
Die gaat echt een keer compleet flippen en eindigt in een psychose
Deel 4 : het kindertelefoonnummer overal in noteren !!! 112 is belangrijk ! maar die ook !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
Deel 2 : hoe doe ik net alsof ik doof ben
Het is dan ook grootspraak van een stel mensen dat wanhopig probeert te doen alsof ze de winners in het huis zijn, de coole gasten, terwijl ze in werkelijkheid (en dat voelen ze ook wel knagen hoor, diep van binnen) de losers zijn, de sukkels.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:22 schreef Sonique het volgende:
En als Huubje nu eens wat remsporen achterlaat in de WC pot, of de wasbak onderkotst en niet opruimt...
HOe moet je dat negeren?
Je moet er maar zin in hebben..
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
wat een stel domme dombo,s zitten daar.
Heb er koppijn van gekregen.
Denk iets te veel alles gevolgd.
Hebben jullie nooit ergens last van als je zo intensief zit te kijken.![]()
Jeetje scan..... ze heeft je wel heel erg pissed gemaakt hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Natasia inziet dat de wereld beter af is zonder haar en dat ze dit doet:
[afbeelding]
Damn, zoiets schrijf ik niet snel, maar dat mens is gewoon té erg.
Wel nee joh, ze moeten juist doen alsof er niks aan de hand is, gewoon onderdeel van het spel (wat het ook was).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
negeren is echt de beste optie.. Huub doet alleen maar dingen om dan te kijken hoe andere reageren als ie van die kant geen input meer heeft kakt hij ook vanzelf in..
Je hoeft alleen maar de vuilnisbak niet te verwisselen en ze gaat al uit haar dak, er is dus niet zoveel voor nodig..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:22 schreef Sonique het volgende:
En als Huubje nu eens wat remsporen achterlaat in de WC pot, of de wasbak onderkotst en niet opruimt...
HOe moet je dat negeren?
Je moet er maar zin in hebben...
Hey, Natasia... Moeder van niks.... Je bent een egocentrische feeks!!'![]()
huh
Zei je wat?
huh huh...
Of een glas wijn in haar bek smijten...
'Hier, negeer dit maar eens!'
Nou Scan!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
Je voelt inderdaad gewoon duidelijk aan dat ze dat zelf eigenlijk ook wel doorhebben, maar nu nog wanhopig zoeken naar een laatste redmiddel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dan ook grootspraak van een stel mensen dat wanhopig probeert te doen alsof ze de winners in het huis zijn, de coole gasten, terwijl ze in werkelijkheid (en dat voelen ze ook wel knagen hoor, diep van binnen) de losers zijn, de sukkels.
Zo, 231. Lekker op tijd.
het ging allemaal te snel om de cos bij te houden, want ik wilde vooral de gezichten op de streams zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, lees jij alle COS-sen nog een keer door?![]()
En ik vond mezelf al ziekelijk fanatiek, qua DGK.
(als je een héle hilarische tegenkomt, quote m dan ff als je wilt)
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik krijg maagpijn/stress als ik Natasia hoor tekeer gaan![]()
Ik kreeg serieus hartkloppingen toen ik de reguliere van vandaag bekeek.. (hoe ze tegen Nena uitviel en ze eigenlijk een hoer was als het niet aan haar lag. En dit omdat Sylvia nog niet veel had gedaan met de spaarlamp actie)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
Ik heb de laatste dagen de tv uitzendingen gezien en moet gewoon toegeven dat ik nog nooit zo'n verschrikkelijk mens heb meegemaakt. Ik denk ook oprecht dat de kinderen beter af zijn zonder haar. Het zal even beroerd zijn, maar voor de toekomst lijkt het me beter. Ik kan geen juiste woorden vinden om haar te beschrijven, zo erg vind ik haar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje scan..... ze heeft je wel heel erg pissed gemaakt hè.
Ik voel een topic aankomen: Hoe krijg je Natsia over de zeik...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de vuilnisbak niet te verwisselen en ze gaat al uit haar dak, er is dus niet zoveel voor nodig..
Kwam in de uitzending van vandaag ook ter sprake, nog één gele kaart en hij ligt eruit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
En ik ben er heilig van overtuigd dat Huub van zijn troon gaat vallen, maar ben ook wel zo realistisch om te zeggen dat hij nu ver voor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |