Ja! Nou je t zegt!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had zo een gedicht van brian kunnen zijn.![]()
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze best een lieve moeder is. Ik wil ook graag dat ze een verschrikkelijk slechte moeder is, maar als ik die kindjes zo zag kan dat haast niet. Alleen zal ze steeds harder tegen ze worden naar mate ze ouder worden.
Hmm.. vanavond lukte dat niet helemaal hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.
Dat ik het zeg maar op een bepaald niveau langs me heen kan laten gaan.
Meestal dan dus.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia is een hoop stront, die wat mij betreft mag worden afgemaakt.
Er aan lijdt? Damn als ze 100 jaar geleden geleefd had, dan hadden ze het naar haar genoemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:43 schreef Sug4r het volgende:
Zij is het voorbeeld van iemand die lijdt aan narcisme, vind ik
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.
Verwennen in de zin van: alles geven wat ze hebben willen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.
Het zou ook niet mijn manier zijn, maar er zijn heel veel ouders die denken dat het daarom draait, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verwennen in de zin van: alles geven wat ze hebben willen.
Dat heeft niets met een goede moeder zijn te maken...
Als je zoontje zo ernstig ziek is ga je niet vlak voor een operatie weg voor weet ik he hoe lang. Ik heb nog niet een keer gezien dat ze in een dip zat omdat ze haar kinderen zo vreselijk miste. Ze is alleen met haarzelf bezig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.
Pannetje melk zeker, kan me niets meer voorstellen bij iets van maar 2 euri tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Hanekrooi het volgende:
Zo meteen op Ned 3 in "De Wereld Draait Door". Kok Martin, die afgelopen woensdag in DGK kookte. Hij gaat koken voor twee euro![]()
Hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.
Zeg, jullie hoeven me niet zo aan te vallen! Ik geef alleen maar weer wat zij gezegd heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je zoontje zo ernstig ziek is ga je niet vlak voor een operatie weg voor weet ik he hoe lang. Ik heb nog niet een keer gezien dat ze in een dip zat omdat ze haar kinderen zo vreselijk miste. Ze is alleen met haarzelf bezig.
Toen Wilgo wilde dat ze naar huis kwam en dreigde dat hij hij zou opgeven, vroeg ze om haar zus en toen die zei dat zij wel op de kinderen zou passen was het goed voor mevrouw. Ze is alleen met zichzelf bezig. Welke moeder laat haar kinderen zolang in de steek en zeker wanneer er eentje zo ziek is....
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er aan lijdt? Damn als ze 100 jaar geleden geleefd had, dan hadden ze het naar haar genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |