abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:19:01 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45684997

* Leandra gaat dat nu overigens wel doen... Truste
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45685010
Ben ook wel moe..maar grieperig dus ik kan zo toch niet slapen.. Of zou ik dan toch aids hebben?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45685019
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn, ik dacht dat ik laat was omdat ik vorige week de kerstboom pas afgetuigd had... en m afgelopen maandag pas van de woonkamer naar de schuur verhuisd heb...
is ook zo gezellige sfeer
pi_45685026
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ook wel moe..maar grieperig dus ik kan zo toch niet slapen.. Of zou ik dan toch aids hebben?
nee vast Pfeiffer
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 01:21:21 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685033
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Aan de ene kant vind ik de gestoorde Natasia wel leuk. Aan de andere kant zie ik een psychische zieke vrouw die dringend hulp nodig heeft. Die eindigt nog wel een keer aan de voet van de Martini toren.
Dat denk ik niet hoor.

Die vindt nooit de weg naar Groningen.

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen: er zijn echt héél veel van dat soort mensen. Als je dit als psychisch ziek wilt gaan bestempelen, dan gaan de ziektekostenpremies binnen afzienbare tijd echt nog veel schrikbarender omhoog dan ze toch al doen.
Als ik op zaterdag door de Konmar AH loop, en ik hoor een moeder zeggen tegen haar kind: "Godferredómme kankah-jong, en nou luistere of je ben nog nie jarig ja! Teringjong!" Tja... misschien wordt-ie later wel piloot of zo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45685042
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Pfeifer
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_45685043
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Sug4r het volgende:

[..]

nee vast Pfeiffer
Ik heb tijdens mijn HBO 2 keer Pfeiifer gefakete:D En mijn oma was ook al 10 keer overleden.
pi_45685065
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik heb tijdens mijn HBO 2 keer Pfeiifer gefakete:D En mijn oma was ook al 10 keer overleden.
geeft niet, je bent niet de enige hoor
pi_45685069
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat denk ik niet hoor.

Die vindt nooit de weg naar Groningen.

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen: er zijn echt héél veel van dat soort mensen. Als je dit als psychisch ziek wilt gaan bestempelen, dan gaan de ziektekostenpremies binnen afzienbare tijd echt nog veel schrikbarender omhoog dan ze toch al doen.
Als ik op zaterdag door de Konmar AH loop, en ik hoor een moeder zeggen tegen haar kind: "Godferredómme kankah-jong, en nou luistere of je ben nog nie jarig ja! Teringjong!" Tja... misschien wordt-ie later wel piloot of zo.
Ja dat klopt. Bij die indonees waar ik vandaag was kwam een tijd terug een blanke vrachtwagen type met zijn ordinaire snol en het geaddopteerde kind..zegt die vent tegen zijn zoon "nou effe je bek houden roetmop"....ik verslikte me in mijn eten.

Afijn Gert jij hebt toch meegedaan aan BB? of vergis ik me? Hebben mensen bij dit soort programma's nu veel psychologen ter ondersteuning?
pi_45685093
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Sug4r het volgende:

[..]

geeft niet, je bent niet de enige hoor
En 5 jaar na mijn coming out heb ik huilend bij de dekaan gezeten omdat ik met mijn seksualiteit in de knoop zat...ik kon hetzelf niet geloven maar de tranen kwamen vanzelf. Uiteindelijk vond ik het toch wel vreemd dat de dekaan me aanraakte en met zijn hand wel heel dicht bij mijn kruis kwam en zei "ik weet wat je doormaakt" ...maar ik mocht mijn hbo wel afmaken:D en slaagde:D dus het was het waard..haha
pi_45685136
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Niet met je eens..

Nena was geheel afhankelijk van wat de andere over haar zouden stemmen. De reden dat ze er dus nog is zegt niets over haar positie in het spel...

Het zegt alleen maar dat ze nog in het huis zit, en 4 extra vijanden heeft gemaakt en zich laat gebruiken in het 'huub spel'
speltechnisch gezien heb je gelijk.

Maar misschien is "zelfontplooiing" Nena's grootste eigenbelang.
En dat vindt ze zéker meer in deze groep.
pi_45685148
Ik heb toch wel het meeste medelijden met Brian hoor, hij heeft met dat stemmen meer zichzelf ermee dan Nena.
pi_45685152
oh, is dit de slow chat?
pi_45685172
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef avonne het volgende:

[..]

speltechnisch gezien heb je gelijk.

Maar misschien is "zelfontplooiing" Nena's grootste eigenbelang.
En dat vindt ze zéker meer in deze groep.
Vind ik dus ook, Je ziet meer hoe Nena echt is zodra ze bij Huub is volgens mij. Ik vind haar dan heel adrem en grappig
pi_45685185
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
oh, is dit de slow chat?
komt omdat het zo 'boeiend' is op de streams dan krijg je dat
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 01:34:21 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685192
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:

Afijn Gert jij hebt toch meegedaan aan BB? of vergis ik me? Hebben mensen bij dit soort programma's nu veel psychologen ter ondersteuning?
Je vergist je.
Ik ben niet de "Gert-Jan" van BB3, als je dat dacht.
Maar de post hier trouwens wel eens, net als vele andere ex-BB'ers.
Die psychologische begeleiding stelt geen ruk weinig voor in ieder geval, als je hun mag geloven.
Hoe dat bij DGK geregeld is... het ligt voor de hand dat dit even slecht voor elkaar is. Maar goed, ze doen wel meer dingen anders dan BB.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45685240
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:

* Leandra gaat dat nu overigens wel doen... Truste
truste beetje late reactie wel sorry
pi_45685254
Ik had het idee dat bij de eerste paar BB'ers de begeleiding heel intensief was en later afnam.

Wat ik overigens erg vervelend is is hoe de bewoners in de uitzendingen worden weergegeven. Zo word Bart vrij sympathiek afgeschild (mede door snol Lesley) en is Huub tot voor kort echt als een eikel afgeschilderd.
pi_45685307
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Lieve het volgende:
Nena heeft alleen haar echte vrienden. Zonder die echte vrienden was ze nu op weg naar huis dombo's! Hoezo jaloers dat Nena vrienden heeft? Jullie waren backstebbers. Helemaal en totaal!

Nena heeft een vriendenclub! EN FOK IS ZEER OPEN EN BLIJ MET HAAR TOCH?

Een vriendin van Huub is een vriendin van mij!
Nena is flink gestegen bij mij, hoe ze zich gedragen heeft vandaag en bij de stemming
pi_45685317
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het idee dat bij de eerste paar BB'ers de begeleiding heel intensief was en later afnam.

Wat ik overigens erg vervelend is is hoe de bewoners in de uitzendingen worden weergegeven. Zo word Bart vrij sympathiek afgeschild (mede door snol Lesley) en is Huub tot voor kort echt als een eikel afgeschilderd.
Nou die Gert had dat ook wel nodig heb ik gehoord.

Zo gaat dat eenmaal in programma's die kunnen knippen en iemand zo neer zetten zoals ze willen. Ik denk dat ze bij de redactie ook niet hebben gedacht dat Huub zo populair zou worden en Bart zo saai. Gelukkig zijn er genoeg die ook naar de streams kijken en op het forum lezen en dus zien hoe het werkelijk gaat in DGK
pi_45685341
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Hanekrooi het volgende:
Zo meteen op Ned 3 in "De Wereld Draait Door". Kok Martin, die afgelopen woensdag in DGK kookte. Hij gaat koken voor twee euro
Moet zijn Staat van Verwarring
Komt over een paar minuten
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 01:46:29 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685352
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:

Bart van BB1 heeft weleens verteld hoe de psychologische begeleding bij hem ging.
Hij werd enkele weken na afloop van het programma gebeld. "En, hoe is het nu met je? "
- "Ja... goed hoor, prima.""
- "Mooi, fijn om te horen. Nou, als er nog wat is dan bel je maar hč. Dag Bart."

Natasia, en ik denk ook NL, zullen echt wat intensievere begeleiding nodig hebben, tenzij ze beiden immigreren (maar niet naar "Su", want daar kennen ze hen ook)
pi_45685439
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Brian zegt nu zowaar iets wat hout snijdt: "Als je naar hun clubje kijkt.. dan zie je mensen die lol hebben. Huub heeft een energie die ze vrolijk maakt. Als je naar Nena kijkt.. die had het al een hele tijd niet meer leuk.. en nu wél weer."

Brian, je verbaast me!
Brian is al langer onder de indruk van hoe Huub zich handhaaft, en heeft al vaker aangegeven dat hij meer wil lachen in het huis. Maar door de Nena-frustraties en door Nathanael en Natasia wordt hij telkens weer terug getrokken in hun kamp.

Voorbeeld
- Na het "cross the line incident" werd Huub dagen genegeerd. Brian was onder de indruk hoe hij zijn eenzaamheid intensief gesteedde aan iets positiefs = het pokerboek lezen en aantekeningen maken. Vanaf dat moment is Brian fanatiek met muziek en het uitgeven van de dichtbundel bezig.

Het is niet voor niets dat Huub zijn pijlen al een tijdje op Brian heeft gericht, en hem bij verschillende dingen betrekt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:21:10 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45685638
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 02:28:06 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45685700
quote:
God... en ik heb net deel 1 uit en wilde gaan slapen...

Top man!

Ik gooi 'm ook weer ff met bronvermelding in het update-topic.
pi_45685708
quote:
p vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.
Soms ga ik tureluurs me bed in en droom dan over die zooi.
Word denk tijd voor minderen
Ik heb vannacht ook over Nathanael, Bart en Huub gedroomd.
Het was een horrorfilm met killer maden.

Bart was al overleden, Nathanael hield dapper standt, Huub snapte het als nieuwkomer niet en dacht dat Nathanael de slechterik was en overwon Nathanael, die hem stervend vertelde wat de werkelijke toedracht was.

Het eindigde ermee dat Huub met in zijn linker hand een glas wiskey en zijn rechterhand in zijn broekzak, met een stervende Nathanael aan zijn voeten, de gevreesde zwerm killer maden aan ziet komen, een slok wiskey neemt en als een vuurspuger de wiskey uitspuugt en met zijn rechterhand een aansteker uit zijn broek zak haalt en de wiskey aansteekt.

De laatste beelden waren dus een stoere Huub en opperste verbazing op het gezicht van de stervende nathanael dat het zo makkelijk was eigenlijk om te winnen.

Zien jullie de paralellen?

Errug, he
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:30:47 #27
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45685723
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef Gert het volgende:

[..]

God... en ik heb net deel 1 uit en wilde gaan slapen...

Top man!

Ik gooi 'm ook weer ff met bronvermelding in het update-topic.
Beter laat dan nooit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 26 januari 2007 @ 05:17:23 #28
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_45686148
quote:
via deze link is het wel bereikbaar, maar via de link die gert in de update heeft gezet niet
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  vrijdag 26 januari 2007 @ 07:02:21 #29
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45686240
Mijn God, wat heb ik lekker geslapen. Wel verslavend die streams zeg, van de weeromstuit gister de tv-uitzending niet gezien en zelfs de hele tv niet aangehad, normaal een doodzonde, maar nu ff weekje niet relevant.

Vanmiddag de uitreiking van de Oscars????

SYL
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_45686456
Iedereen is aan het negeren, ze slapen allemaal nog.
Goedemorgen :W
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:13:30 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_45686506
Ik heb net ff 2 COS'en doorgelezen, geweldig. HiDiHo, bedankt voor de filmpjes!!
Super dat Natasia nu ook niet meer wil koken voor Nena en de anderen uit die groep. Het gaat de goede kant op in dat huis. Wat ik ook erg grappig vond om te lezen was dat Bart gezegd heeft, waar NL bij was, dat ze terug moesten naar de basis en Huub en NL eruit moesten stemmen
Dat wordt dan dus NL.

Jammer dat iedereen nu nog slaapt want ik ben benieuwd hoe gezellig het zal zijn aan de ontbijttafel.
pi_45686541
Goeiemorgen op deze stille morgen. Waarin ( als ik het mag geloven) eindelijk eens niet gescholden en geschreeuwd gaat worden.
Ik heb nauwelijks geslapen. Heb de hele nacht liggen schuimbekken. Geloof me, die Nastasia maakt het allerslechtste in mij wakker, ik kan hier emotioneel niet mee omgaan. Ben doodmoe en bang.

Bang dat ik zonder het te weten in een maatschappij leef met deze ernstig gestoorde en zieke vrouw. Dat die zieke vrouw
A} geen hulp krijgt van spiegel ogen ( Braajen is soms onbedoeld wel erg grappig. Kan het niet nalaten;) )

b} dat er medebewoners zijn die dit losgeslagen out off control wijf niet behoeden voor haar misstakes ( dat moet ik Wilgo nageven. Hij heeft ooit het beste met haar voorgehad. Als er iemand is met alle recht en rede om af te haken is hij het wel. Kan me ook zo voorstellen dat hij medelijden heeft met de 'schaapjes' die nastasia niet op het droge wil )

c} Dat dit mismens niet uit de ouderlijke macht wordt gezet ( waar hebben we een kinderbescherming voor? Die zitten er toch om te voorkomen dat er psychische schade bij kinderen wordt veroorzaakt door een ouder? Hoe denk je dat nastasia reageert zodra haar dochter iets ouder/aantrekkelijk voor mannen is? Dat is geen koffiedik kijken, dat snapt iedereen. Schreeuwen is nog erger dan iemand verrot slaan en wat dit mens eruit gooit, de bedreigingen mety kokende olie over een medebewoner gooien omdat die bewoner het niet met je eens isżż Dat mag over weet ik hoe lang weer haar kinderen terug hebben? żżż Waar betalen we de overheid in hemelsnaam voor? )

Ik snap het niet! Snap ook niet dat er tot op heden geen enkele sanctie tegenover de vreselijke bedreigingen is gezet! Werkelijk niet!
Laat dat mens in hemelsnaam eens een dagje compilaties van zichzelf zien Talpa! Dat ben je haar wel verschuldigd! Dan gewoon de schreeuw en verwenspraktijken onversneden tonen!
pi_45686601
Ik hoor Natasia in de verte praten, ze zal de schoonmaksters wel op de hoogte brengen, maar heeft volgens mij geen zender om.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:26:10 #34
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45686605
Goeiemorgen !!!
Herma zit gezellie op randje van het bed van Natasia ... het zal je gebeuren dat je werkster 's morgens op het randje van je bed even bij komt kletsen !
pi_45686606
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:18 schreef Lieve het volgende:
*knip*
Denk je wel aan je bloeddruk?
pi_45686658
Wie zit er nu op de bedrand van de randdebiel? Is dat de poets die niet poetst?
pi_45686661
Yvonne van de huishouding tegen Huubchen:
"Straks drie vrouwen hoe doe je dat dan, je hebt maar een piemel".
Huubchen: "dat zeg jij"
Karper diem, vis van de dag
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:40:16 #38
159989 PokerJoker
pi_45686712
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:18 schreef Lieve het volgende:
Ik snap het niet! Snap ook niet dat er tot op heden geen enkele sanctie tegenover de vreselijke bedreigingen is gezet! Werkelijk niet!
Een officiële klacht indienen bij redactie misschien? Ik heb dat in ieder geval wel gedaan, bedreigingen gaan me te ver.

Overigens welkom in de wereld. Zoals Nasty zijn er zoveel nederlanders, daar hebben we geen k*t buitenlanders voor nodig, we hebben ze echt zelf genoeg, [ik reken onze overzeese broeders en zuster ook gewoon mee als ollanders, of ze het leuk vinden of niet ]. Maar je gelooft het niet tot je er zelf tussen woont. Het zou voor onze PM, Balkie, of laten we zeggen voor Den Haag in het algemeen ook wel eens goed zijn om naar Natas te kijken.

Vindt overigens NL ook niet echt fris, die man heeft volgens mij echt NIET door hoe beperkt hij is in vergelijking met van Syl en Huub, speler of niet.
pi_45686726
Ik kon gisteren de actie van Natasia bij de stemming niet helemaal plaatsen richting Sylvia (hand pakken en sorry zeggen).

Kan iemand even vertellen hoe sylvia dat zo leuk gespeeld heeft, dat ze in een goed blaadje bij Natasia kwam???
pi_45686778
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:42 schreef Utrecht het volgende:
Ik kon gisteren de actie van Natasia bij de stemming niet helemaal plaatsen richting Sylvia (hand pakken en sorry zeggen).

Kan iemand even vertellen hoe sylvia dat zo leuk gespeeld heeft, dat ze in een goed blaadje bij Natasia kwam???
Ze denken dat Sylvia echt verliefd is op Huub en hij haar gekwetst heeft door met Nena op bed te gaan liggen slapen. Syl heeft gedaan dat ze dat heel erg vond en daar haar conclusies uit trekt. Ze deed bij de stemming net alsof ze tegen moest stemmen aangezien de unanieme stemming toch al niet kon, huub had immers tegen gestemd, maar dat ze eigenlijk Nena er wel uit wilde hebben.

Brian en Natas vinden Syl nu zielig en hebben echte emotie gezien bij haar. Ze is het slachtoffert van Huub
pi_45686799
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:42 schreef Utrecht het volgende:

goedemorgen

Sylvia heeft met overtuiging Brian en Nasty wijs gemaakt dat ze verliefd is op Huub, jaloers is op Nena, vooral jaloers toen nena en huub iin één bed lagen en, om het af te maken, heeft ze met overtuiging diepe teleurstelling gespeeld toen Huub voor nena stemde.

Gelukkig legde ze dat later even aan ons en aan haar clubje uit, want het was erg meesterlijk.
pi_45686800
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:40 schreef PokerJoker het volgende:

Vindt overigens NL ook niet echt fris, die man heeft volgens mij echt NIET door hoe beperkt hij is in vergelijking met van Syl en Huub, speler of niet.
Is gewoon een doorsnee manager in het bedrijfsleven, het stikt er van die types en ze zijn 2850 euro netto per maand waard bleek uit de prive gegevens van hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door dl3b op 26-01-2007 09:01:10 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:49:39 #43
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45686806
Komen die hoeren vanavond?
pi_45686817
Oh die is leuk......

Ik vond het ook wel overduidelijk bij Bart op zijn gezicht te lezen na de stemming "Kut ik zit in het verkeerde kamp".
pi_45686822
Nou, ik ben benieuwd of er genegeerd wordt aan de ontbjittafel.
Ik denk eigenlijk van niet.
pi_45686895
4 dezelfde streams al een tijdje. Doe es wat anders
pi_45686912
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:40 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Een officiële klacht indienen bij redactie misschien? Ik heb dat in ieder geval wel gedaan, bedreigingen gaan me te ver.

Overigens welkom in de wereld. Zoals Nasty zijn er zoveel nederlanders, daar hebben we geen k*t buitenlanders voor nodig, we hebben ze echt zelf genoeg, [ik reken onze overzeese broeders en zuster ook gewoon mee als ollanders, of ze het leuk vinden of niet ]. Maar je gelooft het niet tot je er zelf tussen woont. Het zou voor onze PM, Balkie, of laten we zeggen voor Den Haag in het algemeen ook wel eens goed zijn om naar Natas te kijken.

Waar moet je reageren voor een officiële klacht? Dat ben ik de randdebiel wel verschuldigd. In de hoop dat er iets voor haar gedaan kan worden.
Het heeft voor mij ook niets met huidskleur te maken. Niets met afkomst. Dit is beschaving, onder iedere bevolkingsgroep en in ieder land. De zeden mogen hier en daar verschillen, maar dit is echt idioot. En in veel culturen worden die mensen niet op normale mensen losgelaten. Zeker niet op TV.

Het is ook zo'n slecht voorbeeld, complete horror voor kinderen volgens mij. Als ze een ander kinds mama zo tekeer horen gaan! Dan durven normale kinderen niet eens meer bij andere kinderen te gaan spelen. Stel dat je bij deze randdebielmama in huis terecht komt! Silence of the lambs is er niets bij!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:58:08 #48
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45686913
nee, aan die smoel te zien houdt ze het nog geen 10 minuten vol !
pi_45686936
.

[ Bericht 99% gewijzigd door dl3b op 26-01-2007 09:00:39 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:00:02 #50
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_45686938
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:49 schreef avonne het volgende:

[..]

goedemorgen

Sylvia heeft met overtuiging Brian en Nasty wijs gemaakt dat ze verliefd is op Huub, jaloers is op Nena, vooral jaloers toen nena en huub iin één bed lagen en, om het af te maken, heeft ze met overtuiging diepe teleurstelling gespeeld toen Huub voor nena stemde.

Gelukkig legde ze dat later even aan ons en aan haar clubje uit, want het was erg meesterlijk.
Sylvia is blijkbaar zo overtuigend geweest dat toen ze zei dat ze Nena erin wilde houden Natasia een keer of drie en Brian ook een keer moest vragen maar wat heb je nou echt gestemd, voordat je wist dat Huub het zou tegenhouden? En Syl maar zeggen dat Nena erin moet blijven. Natasia kon het gewoon niet geloven en nóg valt het kwartje niet
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:02:01 #51
159989 PokerJoker
pi_45686959
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:49 schreef dl3b het volgende:

[..]

Is gewoon een doorsnee manager in het bedrijfsleven, het stikt van die types en ze zijn 2850 euro netto per maand waard bleek uit de prive gegevens van hem.
waard,waard, da's betrekkelijk natuurlijk. Tijdens de internethype van vňňr 9/11 was ik als zelfstandig ict'er soms dubbele waard, maar alleen voor iets specialistisch. Nu moet ik het weer met wat minder dan 666 doen, maar hoef daarvoor gelukkig niet "te managen". Heb veel van die "project-managers" meegemaakt, maar nog nooit iemand die zo quasi-profi praat als NL. Hij zou in mijn werkkring toch echt niet serieus genomen worden, deze man die zichzelf nogal hoog heeft zitten.

Maar ik zit in nu het verkeerde topic, ga m'n mond houden, heb geen streams op het werk helaas
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:04:27 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45686990
Gisteravond de stemming moeten missen. Dank voor het opnemen, HiDiHo!
Ik lag helemaal in een deuk om Natasia's 'Sorry' tegen Sylvia. 'Sorry .... sorry ... sorry!"

Dat mens is nog te dom om voor de duvel te dansen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45687048
Doe es wat fatsoenlijke streams
pi_45687059
SHIN zijn klaar om te beginnen met ontbijten. BBNN zijn nergens te bekennen
pi_45687082
Precies zoals Ilona zei: we moeten zorgen dat we morgen fris en vrolijk aan het ontbijt zitten.

Ze moeten lekker lol gaan maken! Laat die anderen maar zwelgen in hun frustratie.
pi_45687089
10 uur pianoles
12 uur scheidsrechterles
de fysiotherapeut komt

Huub vraagt of er 4 mensen uit het huis zijn vertrokken
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:13:59 #57
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45687112
Natasia gaat van pure ellende haar kast maar opruimen (ze durft niet naar de ontbijttafel te gaan).
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:16:10 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_45687144
Whahaha, Brian gaat in het hoekje zitten aan de ontbijttafel, ik heb m nog niks horen zeggen.
pi_45687153
Op Nathanaels Echte weglog

De stemming is rond 20:00 vanavond ...we'll see. Hoor je niets meer van mij...dan 'ben ik in het ootje genomen' en heeft .nl aka Sjaakie aka the Big Ups Dude aka pointe čn čl (fr) dot en el (en) of gewoon Nathanaël zijn biezen moeten pakken... :-)

CU.nl

Geplaatst op 25-1-07 om 18:28

... ik zag hem anders net nog rondlopen, hoor
pi_45687176
Damn wat een teleurstelling. Ik had toch verwacht dat ze allemaal aan tafel zouden zitten.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:18:58 #61
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45687180
Natasia laat haar ontbijt door Yvonne naar de slaapkamer brengen!

Yvonne tegen Nathanaël: Jij gaat wel gewoon aan tafel? Nahanaël: Ja, ik ga wel gewoon aan tafel, nouja... gewoon...
pi_45687186
Ik vind dit geen teleurstelling. Ze laten zich lekker kennen. SHIN zal het niet boeien, lekker rustig.
pi_45687202
Ik erger me wild aan stream 3 en 4. Of lege bedden, of hetzelfde als stream 1 en 2
pi_45687244
Satanael staat te ontbijten. Eigenlijk moet Huub nu vragen of ie aambeien heeft, omdat hij erbij staat.

Edit: Hij is er toch maar bij gaan zitten.
pi_45687262
Nena heeft ook pianoles nu, net als Ilona en Huub
pi_45687267
Goeiemorgen allemaal, ik heb de stemming gisteren nog meegekregen maar de after party niet. Dus ff 3 cossen zitten doorlezen jeetje wat laat dat groepje zich kennen zeg. Zeker aan de ontbijttafel nu. Zdngmw gaat eten in de slaapkamer, brainless komt veel later zegt niets en NL gaat er ook van pure ellende maar bijzitten en zegt ook geen woord en Bart is in geen velden of wegen te bekken. Sneu dit. Maar wel lachen. Het was echt genieten gisteravond.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45687294
Wat is het heerlijk gezellig aan de ontbijttafel.

NL kijkt als is een oorwurm
pi_45687313
Carlos komt om 13 uur.
pi_45687314
Brainless durft Nena niet aan te kijken.
pi_45687315
het negeren is begonnen, brian en NL zitten gezellig aan tafel, druk bezig om niet te praten.
Bart heb ik nog niet kunnen ontdekken en natasia heeft een grote slabek maar durft niet eens meer aan de ontbijttafel te verschijnen.
nena en ilona gaan uit verveling zitten te fluiten, volgens mij kun je in die sfeer heel erg baldadig worden. (zo van, kijk ons het toch eens gewoon gezellig hebben )
pi_45687344
Die meiden moeten gewoon lekker samen kletsen, laat die Brajan en NL maar lekker in hun sop gaarkoken.

Beetje uitstraling als: Maakt mij geen reet uit of je wel of niet tegen mij praat.
pi_45687349
Het SHIN groepje doet het keurig, vind ik. Ze doen net alsof er niks is gebeurd en praten gewoon over wat ze vandaag gaan doen.

Volgens mij is Nena van plan om héél lang aan tafel te blijven zitten, net als gisteravond
-edit- nee toch niet
pi_45687369
Morgen behendigheidscursus voor Benji (die waar natasia haar kinderen ook voor heeft aangemeld) en een cursus sieraden maken
pi_45687370
Het ontbijt is heel gezellig. Hier een sfeerbeeld.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:31:27 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45687374

Kan helaas niet kijken, maar dankzij COS zie ik het levendig voor me. Wat laten zij zich kennen, zeg! En zelf niet in de gaten hebben dat ze de grootste losers van de hele kooi zijn .
pi_45687387
Streams doen het nog steeds niet hier..
BAH, zou ze graag willen zien zitten ne
Do you want to go to the seaside?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:32:41 #77
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45687399
Brian en Nathanaël trekken dat negeren wel heel ver door, ze negeren zelfs elkaar!
pi_45687418
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef Fc_k het volgende:
streams doen het hier prima. www.nowlive.eu
pi_45687422
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef Fc_k het volgende:
kun je ook niet één stream kijken?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:34:36 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45687430
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef Tissik het volgende:
Brian en Nathanaël trekken dat negeren wel heel ver door, ze negeren zelfs elkaar!

Ze zijn zoooo ontzettend dom. Zo het schoolplein-niveau niet ontstegen.
pi_45687431
stream 3 !!
pi_45687450
Zdngmw praat met Yvon over het andere groepje. Brainles vind het moeilijk om Nena te ignoren want dat heeft geen effect. Zdngmw is ervan overtuigd dat Sil overstapt naar het andere groepje en dat Nena snel weer terug is bij hun omdat ze daar niet op haar plek zit.
pi_45687455
Natasia "Brian en Bart zijn er helemaal klaar mee. Nena zit niet op haar plek, zeker niet met iemand die alleen maar zit te zuipen en te ... (neuken). Ze heeft hem helemaal om haar vingertje gewonden. We zullen wel zien hoelang Sylvia dat trekt."

pi_45687470
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:34 schreef avonne het volgende:

[..]

kun je ook niet één stream kijken?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
buffer, die kijk ik normaal ook
pi_45687476
Natasia heefthaar sileconen borsten in de la liggen
pi_45687529
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:36 schreef Fc_k het volgende:

[..]

buffer, die kijk ik normaal ook
doe eens een speedtest op downloaden
http://www.speedtest.nl/
pi_45687560
doe es wat andere streams
ik zie alleen zwijgende Nel, Nena en onderbroekvouwende Natasia
pi_45687568
Goeiemorgen mensen! allemaal een beetje bekomen van de geweldige stemming?
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_45687579
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef avonne het volgende:
doe es wat andere streams
ik zie alleen zwijgende Nel, Nena en onderbroekvouwende Natasia
Ja vind ik ook, laat eens wat andere beelden zien. Waar zijn Huub, Sil en Ilona
pi_45687590
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef kijhart het volgende:
Goeiemorgen mensen! allemaal een beetje bekomen van de geweldige stemming?
nou, ik heb nog een hele afwas staan van gisteravond
pi_45687609
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 21.5 KByte/sec
(=172 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 10.0 KByte/sec
(=80 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 42.0 Conn/min

Heb nu wel geluid maar beeld blijft hangen..
ach ja.. moet toch zo naar school..
pi_45687610
pi_45687630
Emmer over je hoofd

pi_45687644
Wie is er aan het pokeren?
pi_45687659
Wat kan bart nonchalant fluiten zeg.... Maar nena kijkt niet:) goed bezig
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_45687675
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:43 schreef Fc_k het volgende:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 21.5 KByte/sec
(=[b]172 kbps)
[/b] Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 10.0 KByte/sec
(=80 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 42.0 Conn/min

Heb nu wel geluid maar beeld blijft hangen..
ach ja.. moet toch zo naar school..
veel te weinig download.
Maak de stekker van de telefoon en de modem eens los en weer vast.
(vanaf de muur, die ook)

en test dan opnieuw

- wel alle schermen sluiten eerst
pi_45687706
Thnx!
ga ik doen..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:48:58 #98
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45687720
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub
pi_45687722
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
pi_45687740
Wordt er tegen huub gepraat ofzo met poker of wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')