Ik ook, ik denk dat dit alleen leuk is als je zelf ook onder invloed bent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind huub maar irritant nu...
Ik schakel net over naar de HINS stream en denk dat Huub zo ff afgeremd moet wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Flyduck het volgende:
Niet met je eens..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Nena is volgens mij nog nooit zo sterk geweest als nu. Als ze haar gaan negeren, wordt ze alleen maar gesterkt in haar beslissing om zich bij de anderen aan te sluiten.
Natasia gaat altijd overal voor.....maar hoelang houdt ze dat nou vol. ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia gaat voor het volledig ignoren, zelfs geen antwoord geven als Huub haar iets vraagt.
Ja, misschien komt het omdat ik zo onder de indruk ben van Sylvia's geweldige optreden vanavond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat is Natasia toch? .. die aan de groene thee zit
Dit is tie de grootste gedeelte van de tijd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Flyduck het volgende:
ja daarom was ze vanmiddag aan het huilenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Nena is volgens mij nog nooit zo sterk geweest als nu. Als ze haar gaan negeren, wordt ze alleen maar gesterkt in haar beslissing om zich bij de anderen aan te sluiten.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Hij verdient eigenlijk ook een eigen topic![]()
Precies. Sylvia's leven in de gouden kooi zou ook al ruim een maand complete HEL moeten zijn. Ook daar hebben we helemaal niets van gemerktquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Natasia gaat altijd overal voor.....maar hoelang houdt ze dat nou vol. ??
die onderkin zo geil hehquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
Ik vind Sylvia echt leuk.
Ze wordt ook steeds knapper.
Pffff... dus ik ben toch niet de enige die dat heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
Ik vind Sylvia echt leuk.
Ze wordt ook steeds knapper.
Dat was denk ik een soort afscheid..een laatste kans voor Brian..maar ze besefte dat de dolk allang in haar rug zat en hij draaide hem er nog even stevig in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja daarom was ze vanmiddag aan het huilen![]()
Nena heeft sinds haar omgang met Huub/Sylvia veel meer plezier. En in dit groepje wordt er ook naar haar geluisterd als ze iets te zeggen heeft. Ik denk dat dat voor een meisje van 19 eigenlijk vele belangrijker is. En als dat betekent dat ze zich laat "gebruiken" door Huub dan neemt ze dat voor lief erbij...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Sonique het volgende:
Het zegt alleen maar dat ze nog in het huis zit, en 4 extra vijanden heeft gemaakt en zich laat gebruiken in het 'huub spel'
Ben ik het totaal niet mee eens. Een aantal keren was het wel lachen toen hij dronken was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dit is tie de grootste gedeelte van de tijd.
Mwah, die is wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja daarom was ze vanmiddag aan het huilen![]()
Ik heb me er al bij neergelegd dat ze elkaar toch weer gaan opzoeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat was denk ik een soort afscheid..een laatste kans voor Brian..maar ze besefte dat de dolk allang in haar rug zat en hij draaide hem er nog even stevig in.
Ik geloof niet dat Nena extra vijanden heeft gemaakt. Ik denk eerder dat Bart zich gaat excuseren bij haar om zo een opening bij de andere groep te vinden. Natasia kan je de ene dag heel erg tegen je hebben en de andere dag weer mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet met je eens..
Nena was geheel afhankelijk van wat de andere over haar zouden stemmen. De reden dat ze er dus nog is zegt niets over haar positie in het spel...
Het zegt alleen maar dat ze nog in het huis zit, en 4 extra vijanden heeft gemaakt en zich laat gebruiken in het 'huub spel'
het zit haar echt wel dwars.. en de 3 waar ze nu mee omgaat zijn gelegenheidsvrienden..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat was denk ik een soort afscheid..een laatste kans voor Brian..maar ze besefte dat de dolk allang in haar rug zat en hij draaide hem er nog even stevig in.
Dat zijn ze ook....... maar ze noemen het Pfeiffer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
Die negativiteit de héle tijd... avond aan avond... die mensen moeten doodmoe zijn, dat kan niet anders.
Ze zet maar wat muziek op de achtergrond aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Nena komt er nu helemaal niet meer tussen.
Maakt niet uit hoe of wat, je kunt zeggen wat je wilt maar ze komt wel heel puur over en dat is ook heel mooiquote:
Dat vervelende groepje zit gelukkig helemaal niks dwars.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het zit haar echt wel dwars.. en de 3 waar ze nu mee omgaat zijn gelegenheidsvrienden..
Maar ook dat heeft Huub eerlijk gezegd. Nena heeft door dat deze mensen veel eerlijker met elkaar omgaan dan dat stelletje galbakken dat nu in de villa zit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Tenminste: niet voordat ze met z'n vieren over zijn.
daar gaat het niet om.. het gaat nu om Nena.. je kan 3e erbij halen om je punt te maken maar dat is niet fairquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vervelende groepje zit gelukkig helemaal niks dwars.![]()
Ik denk dat je de afgelopen tijd te weinig hebt gekeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef Day het volgende:
Ik was ziek en heb het allemaal gemist en het filmpje in Updates werkt niet?
Wat Nena betreft, die heeft meer met de mensen in het andere groepje, kan stiekem Sylvia niet uitstaan en vindt Ilona een zeikerd, ben dus benieuwd hoe lang ze deze groep echt trouw blijft.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook....... maar ze noemen het
Pfeiffer.
Het lijkt me heerlijk als Natasia dan een keer iets tegen iemand moet zeggen, en dat die persoon dan uit het niets in Drill Sergeant style antwoord geeft... zo ongeveer met zijn/haar neus tegen die van Natasia.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Miraaa het volgende:
Natasia gaat altijd overal voor.....maar hoelang houdt ze dat nou vol. ??
En nu ook...Unanieme stemming, gaan hun niet mee, krijgen ze zelf ook niets meer ook.
Natas zal wel water bij de wijn moeten doen, wil ze haar kiddy`nog in het huis zelf zien.![]()
Dat mens kan het leven nog steeds verdragen omdat ze haar eigen waarheid heeft. Ze maakt zichzelf vanalles wijs, waardoor het allemaal draaglijk wordt/blijft. Als ze dat niet deed, kan het niet anders dan dat ze zichzelf al voor een trein had gegooid van ellende.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef Sonique het volgende:
Echt... Ze laat zichzelf echt leven, en laat zichzelf echt woorden en uitspraken in de mond leggen die haar gigantisch voor paal zetten...
Ik denk dat Nena het van Bart het ergst vond van de vier die tegen haar hebben gestemd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef Lieve het volgende:
Heee, Nena is supermooi van binnen. Ze is erg erg mooi bij die andere groep. Leuke meid zo.
Ja klinkt mooi dat What goes around comes around maar eh...hoe zit het dan met dat andere spreekwoord dat onkruid niet vergaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef Sonique het volgende:
Natasia weer : 'schoonheid zit van binnen, en niet van buiten'
Ze zegt het tientalle keren...
Denkt ze nu echt dat iedereen haar echt serieus neemt met sie uitspraak?
Imand die kinderen en als het moet partner (kortom alles) weggooit voor een strakke pens?
ze is echt dommer dan dom...
Echt... Ze laat zichzelf echt leven, en laat zichzelf echt woorden en uitspraken in de mond leggen die haar gigantisch voor paal zetten...
Maar goed,
'what goes around....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |