Hij's fijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
-knip-
Oe! Ik zit nu op 65 % met de download.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit nu die video te kijken:
OH MY GOD!! die hand vol medelijden van Natasia naar Sylvia hahahahahahahahahha
HHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA wat freaky, wat eng, wat geweldig!
Als ik het goed begrepen heb heeft Sylvia de indruk gewekt dat ze verliefd is op Huub en dat ze er kapot van was dat vanmiddag Huub en Nena naast elkaar hebben liggen tukken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef kijhart het volgende:
Kan iemand nou zeggen wat sylvia geacteerd heeft in de keuken ofzo, waardoor natasia die hand aan tafel greep?
Super. Adresje in Den Haag..ziet er niet uit. Tis net een vervallen huiskamer, maar zo lekker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Ik zit nu op 65 % met de download.![]()
Hoe was de sajoer lodeh?![]()
Zij heeft vanmiddag tegen Brain en Natas gezegd het niet leuk te vinden dat Huub en Nena zo close waren en samen op bed lagen. Natas en Brain begrepen dat en toen zei Syl, ach morgen is ze toch thuis.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef kijhart het volgende:
Kan iemand nou zeggen wat sylvia geacteerd heeft in de keuken ofzo, waardoor natasia die hand aan tafel greep?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Meneermax het volgende:
Communicatie- door Natasia
Ik praat tegen je
WAT ZEG JE?
Ik praat tegen je
Ik praat tegen je
Ik praat tegen je
Ik praat tegen je
Ik praat tegen je
Ik praat tegen je
Ik praat tegen je
GEEF ANTWOORD WANT IK PRAAT MET JE
Je zeurt
Je zeurt
Je zeurt
Je zeurt
Je zeurt
Je zeurt
Je zeurt
Je zeurt
HEB IK JE GEVRAAGD OM TEGEN ME TE PRATEN?!
Ja shit, ik ook, en wilde eigenlijk naar bed...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Sug4r het volgende:
Ik verwacht nog wel een confrontatie met Brian en Huub hoor![]()
Heel vet!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft vanmiddag tegen Brain en Natas gezegd het niet leuk te vinden dat Huub en Nena zo close waren en samen op bed lagen. Natas en Brain begrepen dat en toen zei Syl, ach morgen is ze toch thuis.
Zij zijn dus nu nog steeds in de veronderstelling dat Syl haar niet kan uitstaan en Natas voelde dat haarfijn aan maar dat is dus geacteerd.
Ik denk dat ze dusdanig hard traint, dat ze die chips wel kan hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia zit gewoon aan de fatburners volgens mij...weet de naam even niet meer maar dat is bende want alles wat je aan vetent binnen krijgt dat gaat er aan de onderkant bijna vloeiend weer uit.
Hopelijk ziet Carlos dit niet, het lijkt me niet erg motiverend om voor zo iemand te werkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja, wegvreten maar weer!
Nena en huub lagen vanmiddag samen op bed, waarop brian vroeg wat vind je ervan. Syl deed toen net alsof ze dat heel erg vond. Verder moest Syl als Huub een tegenstem uitbracht net doen of ze geschokt was, omdat ze zg afgesproekn hadden dat iedereen tegen zou stemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef kijhart het volgende:
Soeboer toevallig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Super. Adresje in Den Haag..ziet er niet uit. Tis net een vervallen huiskamer, maar zo lekker.
Echt genieten dit filmpje.
Dat is Natasia toch? .. die aan de groene thee zitquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia drinkt ook groene thee zodat ze 's nachts alles eruit schijt. Die is echt heel onverantwoord bezig met afvallen.
Deed 'ie leuk, onze metroman.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef avonne het volgende:
Huub deed een toneelstuk over hoeveelheden liefde
Ja. En straks gaat hij nog even in Brian's gezicht zeggen wat hij van 'm denkt.quote:
Ja, iemand een kunstknie toewensen is speltaktisch onhandig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Mika25 het volgende:
Ik vindt die opmerking van Huub over NL's knie wel erg...Net zo walchelijk als Bart's bedreigingen met fysiek geweld. Huub moet oppassen dat hij z`n populariteit niet kwijtraakt (zowel bij het publiek als z`n medebewoners).
Ja duh!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Zie die Brain swingen!!
Die kan swingen man!
Die swingt alle spanning van zich af.
Nee Toraja op de Zuiderparklaan. Wordt gerund door een oud vrouwtje. Mijn favo restaurantje qua eten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Soeboer toevallig?
Jajajajaja Huub, nu weten we het wel dat je een penis hebt en dat mannen anders zijn dan vrouwen...![]()
het is volgens mij ook een geile puppie. Absoluut geen man. Maar wel een jochie met vet veel lef en Gouden plannen! Ballen om het uit te voeren! KNAP!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Aardige knul hoor die Hupert maar hij moet eens stoppen met zichzelf te profileren als eoa Casanova
Hij komt m.i. meer over als een geil puppie dan als een man met sexappeal
![]()
Ik was net even een rondje lopen, dus dat kwam goed uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Scan, mute! Ze zitten weer chips te vreten, en NL zit er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |