Moet zijn Staat van Verwarringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Hanekrooi het volgende:
Zo meteen op Ned 3 in "De Wereld Draait Door". Kok Martin, die afgelopen woensdag in DGK kookte. Hij gaat koken voor twee euro![]()
Bart van BB1 heeft weleens verteld hoe de psychologische begeleding bij hem ging.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het idee dat bij de eerste paar BB'ers de begeleiding heel intensief was en later afnam.
Wat ik overigens erg vervelend is is hoe de bewoners in de uitzendingen worden weergegeven. Zo word Bart vrij sympathiek afgeschild (mede door snol Lesley) en is Huub tot voor kort echt als een eikel afgeschilderd.
Brian is al langer onder de indruk van hoe Huub zich handhaaft, en heeft al vaker aangegeven dat hij meer wil lachen in het huis. Maar door de Nena-frustraties en door Nathanael en Natasia wordt hij telkens weer terug getrokken in hun kamp.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Brian zegt nu zowaar iets wat hout snijdt: "Als je naar hun clubje kijkt.. dan zie je mensen die lol hebben. Huub heeft een energie die ze vrolijk maakt. Als je naar Nena kijkt.. die had het al een hele tijd niet meer leuk.. en nu wél weer."
Brian, je verbaast me!
God... en ik heb net deel 1 uit en wilde gaan slapen...quote:
Ik heb vannacht ook over Nathanael, Bart en Huub gedroomd.quote:p vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.
Soms ga ik tureluurs me bed in en droom dan over die zooi.
Word denk tijd voor minderen
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
God... en ik heb net deel 1 uit en wilde gaan slapen...![]()
Top man!![]()
Ik gooi 'm ook weer ff met bronvermelding in het update-topic.![]()
via deze link is het wel bereikbaar, maar via de link die gert in de update heeft gezet nietquote:
Denk je wel aan je bloeddruk?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:18 schreef Lieve het volgende:
*knip*
Een officiële klacht indienen bij redactie misschien? Ik heb dat in ieder geval wel gedaan, bedreigingen gaan me te ver.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:18 schreef Lieve het volgende:
Ik snap het niet! Snap ook niet dat er tot op heden geen enkele sanctie tegenover de vreselijke bedreigingen is gezet! Werkelijk niet!
Ze denken dat Sylvia echt verliefd is op Huub en hij haar gekwetst heeft door met Nena op bed te gaan liggen slapen. Syl heeft gedaan dat ze dat heel erg vond en daar haar conclusies uit trekt. Ze deed bij de stemming net alsof ze tegen moest stemmen aangezien de unanieme stemming toch al niet kon, huub had immers tegen gestemd, maar dat ze eigenlijk Nena er wel uit wilde hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:42 schreef Utrecht het volgende:
Ik kon gisteren de actie van Natasia bij de stemming niet helemaal plaatsen richting Sylvia (hand pakken en sorry zeggen).
Kan iemand even vertellen hoe sylvia dat zo leuk gespeeld heeft, dat ze in een goed blaadje bij Natasia kwam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |