Structureel neus ophalen, daar hoef ik niet naar te kijken, dat hoor je vanzelf overal tussendoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef je een advies gratis en voor niets, Let er gewoon niet op![]()
Ze is gewoon ijzersterk nu. Het verhaal waarin ze eiste dat haar vriendinnen haar verknalde avond gaan goedmaken. Dat getuigt van wil en moed. Staan waar je voor staat. Dat kan me erg bekoren.....quote:
Dat is een inderdaad een sterk punt...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze is gewoon ijzersterk nu. Het verhaal waarin ze eiste dat haar vriendinnen haar verknalde avond gaan goedmaken. Dat getuigt van wil en moed. Staan waar je voor staat. Dat kan me erg bekoren.....
Ja, dat liep ik ook al te denken....maar het valt gewoon zo op.....nieuwste zenuwtrekje : met tong de huid naar buiten drukken.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef je een advies gratis en voor niets, Let er gewoon niet op![]()
mooie feiten heb jijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij regel 2 haakte ik af.. ik hou me bij de feiten.. NL is projectmangager Bart organiseert evenementen en Brian is een IT guy.. en wat is Huub?? hij doet pabo ofzo of hotelschool![]()
de meeste pesterijen van huub vallen nog niet eens opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:57 schreef avonne het volgende:
Die pesterijen van Huub, die vind ik dus gewoon LEUK
bij Nena in bed springen als Brian kijkt
tegen Nena zeggen "je bent mijn grootste vriendin" als ze heel erg gemeen tegen hem doet
briefje bij natasia in bed leggen "ga je vannacht van me dromen?"
Zo doet hij dat vaak
Dat vind ik gewoon humor
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Nena is nu wel echt helemaal zichzelf volgens mij.
en wil steeds d'r zin hebben, maar Huub laat dat mooi niet toequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze voelt zich echt op dr gemak, ze heeft plezier en is grappig.
En nena is gewend haar zin te krijgen, dus dat Huub haar dat niet geeft, kan voor Nena wel eens erg aantrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en wil steeds d'r zin hebben, maar Huub laat dat mooi niet toe
Namen willen we horenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:23 schreef MCR4480 het volgende:
hahaha ja een voetballer die het niet gered heeft, speelt nu armoedig bij agovv
Hij stond anders pasgeleden nog bij jong Oranje in de spits.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:23 schreef MCR4480 het volgende:
hahaha ja een voetballer die het niet gered heeft, speelt nu armoedig bij agovv
ja omdat anderen hadden afgemeld!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij stond anders pasgeleden nog bij jong Oranje in de spits.
Ze hebben zin in MacDonald's LOL!quote:
Hoe dan ook: het betekent wel dat hij wat kan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:25 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
ja omdat anderen hadden afgemeld!
had Huub dat gedaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:02 schreef snetje het volgende:
[..]
de meeste pesterijen van huub vallen nog niet eens op![]()
nagel op het bed van nattenel en inene een voetschimmelcreme gisteren op de tafel : nattenel besluit vanaf nu alleen te gaan douchen met slippers aan
de kast van nattenel stinkt onmeunig !! euh....euhhhhh....![]()
![]()
![]()
ik niet, ik vind het gezellig benedenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog iemand die luistert naar kaarters trouwens?
het is notabene voorbij middernacht en het is relaxed gezellig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
De stem zegt dat Huub rechtop moet gaan zitten of anders naar bed moet gaan/
Wat een onzin zegDaar waren ze bij mij niet mee weggekomen.
geld is dus NIET het goede antwoord, tenzij een afkoopsom bedoeld wordtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub aan Ilona: "Wat zijn redenen voor jou om er niet uit te gaan,. terwijl anderen dat wel zouden denken?"
Er komt geen echt duidelijk antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |