Tuurlijk is het onderdeel van het spel, maar dat is zijn kijk op de ernst van een 12-uurs aanvraag ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
Jawel, maar Huub moet niet vergeten dat de wijze waarop zijn medebewoners naar hem kijken met name onderdeel van het spel is. Hij doet het wel prima hoor zo!
Huub is hoogbegaafd. Die mensen passen niet in ons huidige niveau van onderwijs. Wist je dat niet? Iemands leerattitude is afgestemd qua drempel op de Informatie per bladzijde en per regel en in ons' hoogverheven' onderwijs is dat 2% informatie per bladzijde op zijn hoogst. Dat krijg je gedoceerd door mensen met het niveau Havo als opstap en hangen en wurgen om iets voor de klas te zetten en je snapt ( misschien niet) dat de afwijking van IQ naar boven dan evenveel is als een leerkracht verschilt in IQ niveau met een aap.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
alleen Huub is een mavo mannetje hoor.. en waarom volg je de stream niet van je favorieten??
volgens mij is er niemand die iets serieus gestudeerd heeft en afgemaaktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:39 schreef Lieve het volgende:
![]()
De jongens vervallen helemaal in studentikoos gedrag. Lekker midden in de nacht patat bakken....
Jammer alleen dat ze geen van allen het niveau hebben waar ze mee gestudeerd kunnen hebben. het is bij MBO gebleven? Geen dejavu hierzo.
Maar bonding, samen vriendjes zijn![]()
![]()
En jij bent... familie van huub?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub is hoogbegaafd. Die mensen passen niet in ons huidige niveau van onderwijs. Wist je dat niet? Iemands leerattitude is afgestemd qua drempel op de Informatie per bladzijde en per regel en in ons' hoogverheven' onderwijs is dat 2% informatie per bladzijde op zijn hoogst. Dat krijg je gedoceerd door mensen met het niveau Havo als opstap en hangen en wurgen om iets voor de klas te zetten en je snapt ( misschien niet) dat de afwijking van IQ naar boven dan evenveel is als een leerkracht verschilt in IQ niveau met een aap.
Wel eens in de klas gezeten met apen? Nee? Dan kun je er dus niet over oordelen. Want Huub heeft zich wel tot op dat niveau moeten verlagen.
Daarom is Boer Bart te dom om dit te zien.
Brian heeft HBO opleiding afgerond....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef beco het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand die iets serieus gestudeerd heeft en afgemaakt
alleen van NL weet ik niet zeker
Wat er tot nu toe duidelijk geworden is, is dat Sylvia en Brian iets afgerond hebben. Sylvia een creatieve opleiding (ken het niet), Brian HBO. Zowel NL als Bart hebben hun HBO/HEAO-opleiding niet afgerond.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef beco het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand die iets serieus gestudeerd heeft en afgemaakt
alleen van NL weet ik niet zeker
bij regel 2 haakte ik af.. ik hou me bij de feiten.. NL is projectmangager Bart organiseert evenementen en Brian is een IT guy.. en wat is Huub?? hij doet pabo ofzo of hotelschoolquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub is hoogbegaafd. Die mensen passen niet in ons huidige niveau van onderwijs. Wist je dat niet? Iemands leerattitude is afgestemd qua drempel op de Informatie per bladzijde en per regel en in ons' hoogverheven' onderwijs is dat 2% informatie per bladzijde op zijn hoogst. Dat krijg je gedoceerd door mensen met het niveau Havo als opstap en hangen en wurgen om iets voor de klas te zetten en je snapt ( misschien niet) dat de afwijking van IQ naar boven dan evenveel is als een leerkracht verschilt in IQ niveau met een aap.
Wel eens in de klas gezeten met apen? Nee? Dan kun je er dus niet over oordelen. Want Huub heeft zich wel tot op dat niveau moeten verlagen.
Daarom is Boer Bart te dom om dit te zien.
Dat heeft Huub ZELF gezegd, hè? Of dat ook zo is, weten we niet.quote:
Dat is geen garantie voor rendement gebleken. Mag de maatschappij alsnog zijn investering terugdraaien?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef bosb het volgende:
[..]
Brian heeft HBO opleiding afgerond....
Tsja daarom zei ik, volgens mij is het familie van joep, of iemand uit de zeer naaste omgeving.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij regel 2 haakte ik af.. ik hou me bij de feiten.. NL is projectmangager Bart organiseert evenementen en Brian is een IT guy.. en wat is Huub?? hij doet pabo ofzo of hotelschool![]()
En dus? Iemand die hoogbegaafd is kan geen mavo-patient zijn??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
bij regel 2 haakte ik af.. ik hou me bij de feiten.. NL is projectmangager Bart organiseert evenementen en Brian is een IT guy.. en wat is Huub?? hij doet pabo ofzo of hotelschool![]()
dan kan hun vriendin blijvenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet wat het belang van Bart, Nathanael en Brian is, om Huub te gaan bewerken zodat Natasia die 12 uur krijgt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
BTW: een "IT guy" die niet op de hoogte is van alt-codes is wel heel triest.
Zijn argumentatie is prima, maar dat wil nog niet zeggen dat het zo ook ontvangen wordt bij anderen en wordt doorgeven door anderen (de roddel). Zijn kijk hoeft niet te stroken met de kijk van z'n medebewoners. Anderen kunnen zijn kijk als te hard beschouwen en hem daarop veroordelen, simpel als dat - en laten we wel wezen, simpelheid wordt in dit huis vaak genoeg aangenomen. Huub de dodelijk harde bewoner van DGK!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het onderdeel van het spel, maar dat is zijn kijk op de ernst van een 12-uurs aanvraag ook.
Geen probleem hoor. Dat je regel 2 hebt gehaald is best goed. Voor jou dan. Denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bart en nl moeten nooit concreet worden, zeiden ze.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
En hier komen de snode plannen:
nooit concreet zijn...
nee joh de villa is veel belangijker tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Is Natasie nog niet weg, pfff heb 1,5 uur moeten bijlezen
kunnen we de kinderbescherming niet inschakelen ???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:55 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee joh de villa is veel belangijker toch
mooi gesprokenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Brian lul niet zo dom.
Sterfte ligt buiten je macht.
Je gezin kaop laten gaan wegens egocentristische grootsheidswaanzin is iets anders...
hoogbegaafd en 4 jaar over mavo doen kan ik niet rijmen nee.. geloof ook niet dat hij hoogbegaafd is.. geloof wel dat het een slimme jongen is.. maar ik reageerde op iemand die beweerde dat de 3 gasten een laag niveau of wat dan ook zouden hebben (weet het geen eens meer) terwijl ze alle 3 hoge functies hebben in het bedrijfsleven..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus? Iemand die hoogbegaafd is kan geen mavo-patient zijn??
BTW: een "IT guy" die niet op de hoogte is van alt-codes is wel heel triest.
Ik denk dat het ze prima uitkomt dat Huub de "dodelijk harde bewoner" is, ze kunnen Natasia speltechnisch nog wel even gebruiken maar volgens mij vloeit er van die 3 geen oprechte traan als ze vertrekt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
Zijn argumentatie is prima, maar dat wil nog niet zeggen dat het zo ook ontvangen wordt bij anderen en wordt doorgeven door anderen (de roddel). Zijn kijk hoeft niet te stroken met de kijk van z'n medebewoners. Anderen kunnen zijn kijk als te hard beschouwen en hem daarop veroordelen, simpel als dat - en laten we wel wezen, simpelheid wordt in dit huis vaak genoeg aangenomen. Huub de dodelijk harde bewoner van DGK!
oh ja, het bedrijfslevenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoogbegaafd en 4 jaar over mavo doen kan ik niet rijmen nee.. geloof ook niet dat hij hoogbegaafd is.. geloof wel dat het een slimme jongen is.. maar ik reageerde op iemand die beweerde dat de 3 gasten een laag niveau of wat dan ook zouden hebben (weet het geen eens meer) terwijl ze alle 3 hoge functies hebben in het bedrijfsleven..
Huub haalt het beste in haar naar boven, ik heb haar nog geen 1 keer 'kweetniet' horen zeggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:00 schreef spookvrouw het volgende:
Ik heb Nena nog nooit zooooveel horen praten en nog zinnig ook.
iedereen onderschat haar, want ze is wel een breezah girl, maar dom is ze zeker niet en ziet de dingen heel helder, ze is gewoon nog jong.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:00 schreef spookvrouw het volgende:
Ik heb Nena nog nooit zooooveel horen praten en nog zinnig ook.
Dat is hij nu aan bewijzen in de gameroom.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:00 schreef Sonique het volgende:
'Huub is echt wel een slim mannetje hoor'
hoge functie, grapjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoogbegaafd en 4 jaar over mavo doen kan ik niet rijmen nee.. geloof ook niet dat hij hoogbegaafd is.. geloof wel dat het een slimme jongen is.. maar ik reageerde op iemand die beweerde dat de 3 gasten een laag niveau of wat dan ook zouden hebben (weet het geen eens meer) terwijl ze alle 3 hoge functies hebben in het bedrijfsleven..
LOL ik heb de pabo gedaan bitch:) en ook nog eens HEAO..beiden afgerond..en de PABO was echt wel wat pittiger..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nee. Ik KEN hem niet eens. Maar gek genoeg.... herkende ik iets. In de manier van redeneren en de verdwaasde blik van zijn medebewoners.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |