abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45063130
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Brian, Bart, Natasia en Nathanael. Is dat een goed antwoord?
Haha hoezo te ver gaan dan?
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45063144
nena: "waarom zou je iemand nemen, dat als er iets gebeurd, dat die ineens je kwaadse vijand is???..."
pi_45063166
NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! trap er niet in!!!!!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:23:34 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063173
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef CarOnline het volgende:

[..]

ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaat

even een vraagje hé, vinden jullie het soms zelf niet tenenkrommend en te ver gaan?

ik zit me hier soms op te vréten
Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.
Beetje schreeuwen, en met een groepje proberen een ander de grond in te trappen... ja, dan leg je trots je hoofd op het kussen 's avonds.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45063203
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
nena: "waarom zou je iemand nemen, dat als er iets gebeurd, dat die ineens je kwaadse vijand is???..."
Het lijkt wel alsof ze Nederlands heeft geleerd middels een vertaalcomputer
pi_45063224

Nena: "hier hebben we een punt, ik mag jou minder zoals je mij mag..."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:25:34 #157
92596 GoYourOwnWay
ontzettende aap!
pi_45063239
"dushi, let op hoe ik voor je ben...!"

Heerlijk!

Is dat gedoe met Brian en Nena gescript, of is het een vermakelijke mbo-discussie...?
Uw zoekbewerking - "megalomane konijnenjager" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:25:52 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063248
Huub : ""Als we hier uit zijn.. zullen we dan samen naar Zuid-Amerika gaan?"

Sylvia doet een tikkie terughoudend, waarop ook Huub terugkrabbelt en zegt dat ie het niet zo bedoelde en dat hij een veel te vrije jongen is om blablabla
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45063270
Wat een lulhannes die Brian...
Nena is eerlijk hij niet
pi_45063272
O.... Nena baalt dat ze niet in zijn Top 3 stond

dacht ik net iets volwassens te bespeuren... silly me
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:26:54 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063281
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaan zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45063283
Loverboy probeert zijn mening op te leggen, maar Nena trapt er niet in.....

(ik denk dat er weer wijn gaat en een zekere k*ank*rhoer...."
pi_45063286
ik heb genoten van Huub en Syl vanavond!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:27:55 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063308
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.
Beetje schreeuwen, en met een groepje proberen een ander de grond in te trappen... ja, dan leg je trots je hoofd op het kussen 's avonds.
Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.
pi_45063328
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Als een willekeurige tv-kijker vandaag voor het eerst een uitzending bekeek, zal die zeker niet weer een aflevering kijken.
pi_45063336
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...
pi_45063342
Dit gaat weer ontaarden in een mega ruzie ...
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
pi_45063352
Loverboy wordt helemaal "onder tafel geluld"
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:29:27 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45063357
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.

Ja idd...... je wordt natuurlijk liever gezien met een Natasia die ongenegeerd een Sylvia uitscheldt om nix dan met een Huub die niet wegloopt voor een voor hem bestelde stripper.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45063379
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
Helemaal mee eens.
Heb met die motivatie van de punten gewoon alles uitgezet.
Wist al wat er zou komen en kijken moet toch leuk blijven.
Helaas deed ik de streams iets te vroeg weer aan en hoorde Natasia hou je bek roepen omdat Huub de deur niet open deed.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:30:04 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063384
Sylvia stelt zich echt op als het "maatje" van Huub. Huub maakt nog wel eens toespelingen, maar geen daarvan beantwoordt zij. Toch vindt ze Huub erg leuk.... ik wil er wel een wedje op zetten dat ze pot is. 10 euro, iemand?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:30:19 #172
92596 GoYourOwnWay
ontzettende aap!
pi_45063392
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
Precies..! Neucken zullen ze...!
Uw zoekbewerking - "megalomane konijnenjager" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
pi_45063396
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...
Ik heb me aangemeld... doe er iets mee....
pi_45063400
Te ver gaan, .. wat vind ik te ver gaan... nou natasia die als een viswijf tegen sylvia staat te schreeuwen, brian die kankerhoer naar nena roept, van de week met die punten, dat nathanael tegen huub en sylvia uit staat te varen, noem maar op! ze halen echt het slechtste in me naar boven.

Wat Gert zegt, met een groep 2 personen kapot proberen te maken. echt, ik ben heel vredelievend, (ja toch Gert!) maar als ik 10 minuten de streams aan heb wil ik de haren uit mn hoofd trekken, de ruiten ingooien, van t balkon springen en meer van dat soort dingen! en zo ben ik helemaal niet! nou snap ik wel dat het voor jullie natuurlijk perfect is, voor het programma, maar hoe denk je daar zélf nou over? geen last van plaatsvervangende schaamte?
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:30:41 #175
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45063403
Komt omdat ze 19 is, anders wist ze dat ze zich niet hoeft te verantwoorden bij brian.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45063411
Nena heeft een stalker
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:31:34 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063433
quote:

[..]

Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
pi_45063440
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
eh... graag wel met een klerenkast van een vent erbij om te voorkomen dat Brian Nena doodslaat
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:32:37 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063463
quote:

[..]

Dat is absoluut zo, en dan krijg je weer het gezeik dat het zo saai is allemaal.
Maar wat "de kijker" wil, is dat de bad guys af en toe op hun flikker krijgen. En momenteel zijn, of in ieder geval voélen (en dat is misschien nog wel ergerniswekkender) de bad guys zich heer en meester.
pi_45063467
quote:

[..]

tis eigenlijk wat scanman zei: t kan ook te ver gaan. en ik snàp het ook echt wel, van jullie uit. vanuit het programma, maar ik ben benieuwd, wat vind je er zélf van.
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:33:05 #181
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45063478
quote:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten totdat er iemand in DGK verdwijnt en er dan na 2 maanden weer in komt met het verhaal dat ie ontvoerd is.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:33:33 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063487
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
Haha. We zijn wel eens minder eensgezind geweest, Scan.
pi_45063503
Agossieeeeee ze ruimt de tafel ook wel eens op.....
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:34:11 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45063507
quote:

Mwah aan de ene kant wel, aan de andere kant denk ik dat mensen het vanzelf zat worden om niet de vrijheid te hebben die ze gewend zijn.
Wat meer fatsoen en wat minder trips naar buiten en contact met de buitenwereld zou ook genoeg zijn om sommige mensen uit zichzelf te laten vertrekken...
En laat ze maar werken, ze zitten er 4 maanden er er is nog niet één idee voor een bedrijfje van de grond gekomen. Zelfs Natasia haar (leuke en) simpele idee om poppetjes te gaan maken voor kinderen voor het goede doel is nix geworden (en die hadden voor de kerst te koop moeten zijn)
Als hun woonruimte betaald is zouden ze iig zoveel moeten kunnen binnenbrengen dat hun eten en drinken daarvan betaald kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45063509
oh en dat superieure gedrag van bart en nathanael.. dat is echt om te kotsen! kan je niet even een bommetje laten vallen? dat huub en sylvia het populairst hier zijn?
dan wel als ik streams kijk, ik zou t niet graag missen
Screw them.
We're going home.
pi_45063516
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten totdat er iemand in DGK verdwijnt en er dan na 2 maanden weer in komt met het verhaal dat ie ontvoerd is.
Cluedo LIFE

Natasia dood en wordt pas weer levend (pratend) als de moord opgelost is
pi_45063545
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHHAHA

Ze staat ook wel eens uren voor de spiegel om een oorbel in te krijgen.....................

Nu gaan we janken met z'n allen.....
pi_45063555
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...
pi_45063561
quote:

[..]

ben ik het mee eens. De dingen die echt te ver gaan zoals kwetsen, wijn gooien etc. worden ook wel achter besproken. Wij kunnen daar nada van zien maar ben er zeker van. En voor de rest is het een beetje iedereen op de kast jagen. Soms op een voor de kijkers wat kinderachtige manier. Maar wij moeten wel elke dag vermaakt worden en dat is niet makkelijk
Je hoort hier constant "dit gesprek is gescript". Alsof Nena nu een voorgekauwd verhaal zit te vertellen. Ze meent het echt wel hoor. Sommige acties worden gepushed maar veel toch ook echt niet. Vaak is dat wel duidelijk te zien lijkt me.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:36:19 #190
92596 GoYourOwnWay
ontzettende aap!
pi_45063569
Geyl! Huub en Syl vergelijken hun intellectuele capaciteiten!

"ik heb een natuurkundige gemailt, je weet"
pi_45063605
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHHAHA

Ze staat ook wel eens uren voor de spiegel om een oorbel in te krijgen.....................

Nu gaan we janken met z'n allen.....
Ach joh dat is nog dat kinderlijke in d'r...
Ze lijkt trouwens sprekend op Pippi Langkous qua gezicht!
pi_45063619
Nena, kom op voor jezelf. Als Brian aan je vraagt - "heb je even" hoort je antwoord te zijn - "nee Brian, sorry, ik heb hier even geen zin meer in".
pi_45063656
Ik heb op de 13de gewoond
pi_45063660
quote:

[..]

Helemaal mee eens DGK-REDACTIE het is niet snel goed , altijd te saai en zodra er iets gebeurd gaat het zogenaamd tever..
Ze hebben zich allemaal vrijwillig opgegeven en je kunt verwachten dat het moeilijk wordt.
Ik persoonlijk snap de hetze tegen Bart niet helemaal, vind hem altijd wel eerlijk, niet gemeen en kan dingen goed scheiden (spel / werkelijkheid)
Brian daarintegen vind ik een gevaarlijk misselijkmakend persoon en hoop alleen maar dat Nena dat inziet.
En Natasia is natuurlijk gewoon een ordinaire schreeuwlelijk waar iedereen in huis bang van is , doet ze goed dus.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:39:08 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45063672
Of dat je opeens hoort:

De rol van Natasia wordt nu vervult door .........

En er dan een andere vrouw zich precies hetzelfde gaat gedragen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:39:15 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063677
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:39:34 #197
58921 Day
You can fly!
pi_45063687
quote:

[..]

Precies! Sylvia moet gewoon een keer helemaal los gaan tegen Natasia. Zelfde geldt voor Huub.
Zolang de 'pesters' denken dat ze het kunnen maken, doen ze het ook.

Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45063720
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
hehe je post steeds precies wat ik wil zeggen
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:40:56 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45063726
quote:

Ik denk dat iedereen daar op z'n eigen manier mee omgaat, de een geeft geen tegengas maar wacht rustig af tot hij in een keer kan toeslaan en zijn tegenstander dus gelijk klaar is met die grote bek en een ander haalt uit, moet dat dan ook maar accoord gevonden worden??
Of zitten we er nou op te wachten dat Sylvia zo terug gaat bekken tegen Natasia dat die in dr woede uithaalt en dus door fysiek geweld het huis moet verlaten??

Het lijkt me dat Sylvia het type van de lange adem is, dus dat Natasia dr portie nog wel kan verwachten... als ze het het minst kan hebben.
Voor die tijd mag ze op TV echter af en toe best in beeld komen want er zijn genoeg leuke Sylvia momenten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:41:10 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063731
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')