Haha hoezo te ver gaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian, Bart, Natasia en Nathanael. Is dat een goed antwoord?
Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaat![]()
even een vraagje hé, vinden jullie het soms zelf niet tenenkrommend en te ver gaan?
ik zit me hier soms op te vréten![]()
Het lijkt wel alsof ze Nederlands heeft geleerd middels een vertaalcomputerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
nena: "waarom zou je iemand nemen, dat als er iets gebeurd, dat die ineens je kwaadse vijand is???..."
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaan zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.quote:
Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.
Beetje schreeuwen, en met een groepje proberen een ander de grond in te trappen... ja, dan leg je trots je hoofd op het kussen 's avonds.![]()
Als een willekeurige tv-kijker vandaag voor het eerst een uitzending bekeek, zal die zeker niet weer een aflevering kijken.quote:
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
Precies..! Neucken zullen ze...!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit gaat weer ontaarden in een mega ruzie ...
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
Ik heb me aangemeld... doe er iets mee....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...![]()
![]()
Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...![]()
![]()
eh... graag wel met een klerenkast van een vent erbij om te voorkomen dat Brian Nena doodslaatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit gaat weer ontaarden in een mega ruzie ...
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
Dat is absoluut zo, en dan krijg je weer het gezeik dat het zo saai is allemaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
tis eigenlijk wat scanman zei: t kan ook te ver gaan. en ik snàp het ook echt wel, van jullie uit. vanuit het programma, maar ik ben benieuwd, wat vind je er zélf van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog steeds te wachten totdat er iemand in DGK verdwijnt en er dan na 2 maanden weer in komt met het verhaal dat ie ontvoerd is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Haha. We zijn wel eens minder eensgezind geweest, Scan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
Mwah aan de ene kant wel, aan de andere kant denk ik dat mensen het vanzelf zat worden om niet de vrijheid te hebben die ze gewend zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Cluedoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten totdat er iemand in DGK verdwijnt en er dan na 2 maanden weer in komt met het verhaal dat ie ontvoerd is.
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
ben ik het mee eens. De dingen die echt te ver gaan zoals kwetsen, wijn gooien etc. worden ook wel achter besproken. Wij kunnen daar nada van zien maar ben er zeker van. En voor de rest is het een beetje iedereen op de kast jagen. Soms op een voor de kijkers wat kinderachtige manier. Maar wij moeten wel elke dag vermaakt worden en dat is niet makkelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ach joh dat is nog dat kinderlijke in d'r...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHHAHA
Ze staat ook wel eens uren voor de spiegel om een oorbel in te krijgen.....................
Nu gaan we janken met z'n allen.....
Helemaal mee eens DGK-REDACTIE het is niet snel goed , altijd te saai en zodra er iets gebeurd gaat het zogenaamd tever..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
Precies! Sylvia moet gewoon een keer helemaal los gaan tegen Natasia. Zelfde geldt voor Huub.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
hehe je post steeds precies wat ik wil zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
Ik denk dat iedereen daar op z'n eigen manier mee omgaat, de een geeft geen tegengas maar wacht rustig af tot hij in een keer kan toeslaan en zijn tegenstander dus gelijk klaar is met die grote bek en een ander haalt uit, moet dat dan ook maar accoord gevonden worden??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |