abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:26:54 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063281
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Haha hoezo te ver gaan dan?
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaan zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45063283
Loverboy probeert zijn mening op te leggen, maar Nena trapt er niet in.....

(ik denk dat er weer wijn gaat en een zekere k*ank*rhoer...."
pi_45063286
ik heb genoten van Huub en Syl vanavond!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:27:55 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063308
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.
Beetje schreeuwen, en met een groepje proberen een ander de grond in te trappen... ja, dan leg je trots je hoofd op het kussen 's avonds.
Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.
pi_45063328
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Haha hoezo te ver gaan dan?
Als een willekeurige tv-kijker vandaag voor het eerst een uitzending bekeek, zal die zeker niet weer een aflevering kijken.
pi_45063336
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45063342
Dit gaat weer ontaarden in een mega ruzie ...
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
pi_45063352
Loverboy wordt helemaal "onder tafel geluld"
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:29:27 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45063357
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.

Ja idd...... je wordt natuurlijk liever gezien met een Natasia die ongenegeerd een Sylvia uitscheldt om nix dan met een Huub die niet wegloopt voor een voor hem bestelde stripper.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45063379
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
Helemaal mee eens.
Heb met die motivatie van de punten gewoon alles uitgezet.
Wist al wat er zou komen en kijken moet toch leuk blijven.
Helaas deed ik de streams iets te vroeg weer aan en hoorde Natasia hou je bek roepen omdat Huub de deur niet open deed.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:30:04 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063384
Sylvia stelt zich echt op als het "maatje" van Huub. Huub maakt nog wel eens toespelingen, maar geen daarvan beantwoordt zij. Toch vindt ze Huub erg leuk.... ik wil er wel een wedje op zetten dat ze pot is. 10 euro, iemand?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:30:19 #172
92596 GoYourOwnWay
ontzettende aap!
pi_45063392
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
Precies..! Neucken zullen ze...!
Uw zoekbewerking - "megalomane konijnenjager" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
pi_45063396
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...
Ik heb me aangemeld... doe er iets mee....
pi_45063400
Te ver gaan, .. wat vind ik te ver gaan... nou natasia die als een viswijf tegen sylvia staat te schreeuwen, brian die kankerhoer naar nena roept, van de week met die punten, dat nathanael tegen huub en sylvia uit staat te varen, noem maar op! ze halen echt het slechtste in me naar boven.

Wat Gert zegt, met een groep 2 personen kapot proberen te maken. echt, ik ben heel vredelievend, (ja toch Gert!) maar als ik 10 minuten de streams aan heb wil ik de haren uit mn hoofd trekken, de ruiten ingooien, van t balkon springen en meer van dat soort dingen! en zo ben ik helemaal niet! nou snap ik wel dat het voor jullie natuurlijk perfect is, voor het programma, maar hoe denk je daar zélf nou over? geen last van plaatsvervangende schaamte?
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:30:41 #175
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45063403
Komt omdat ze 19 is, anders wist ze dat ze zich niet hoeft te verantwoorden bij brian.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45063411
Nena heeft een stalker
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:31:34 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063433
quote:

[..]

Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
pi_45063440
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
eh... graag wel met een klerenkast van een vent erbij om te voorkomen dat Brian Nena doodslaat
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:32:37 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063463
quote:

[..]

Dat is absoluut zo, en dan krijg je weer het gezeik dat het zo saai is allemaal.
Maar wat "de kijker" wil, is dat de bad guys af en toe op hun flikker krijgen. En momenteel zijn, of in ieder geval voélen (en dat is misschien nog wel ergerniswekkender) de bad guys zich heer en meester.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45063467
quote:

[..]

tis eigenlijk wat scanman zei: t kan ook te ver gaan. en ik snàp het ook echt wel, van jullie uit. vanuit het programma, maar ik ben benieuwd, wat vind je er zélf van.
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')